Spring naar bijdragen

Zondag 21 april 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 105
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ah, nou zag ik net toch twee mensen ingelogd... ben alweer vergeten wie:$, maar ze zijn ook al weer weg:(...

Als ik kijk naar het aantal postings van gisteren... denk ik dat het er nooit eerder zo weinig waren.

Ik begin nu toch ook het gevoel te krijgen dat een groot aantal van onze vast forumbewoners is overgestapt naar een ander forum....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Taurus , lekker rustig aan hoor , bakkie koffie er bij en langzaam aan weer mens worden.

Jij ook een goede morgen Hannah :), nee hoor vandaag geen sportschool, heb gisteren veel in de tuin gewerkt en moet vandaag weg.

en het doucheputje maak ik eigenlijk altijd wel schoon als ik de douche gebruikt heb, straks dus:D

En ik héb uitgeslapen, normale tijd van opstaan voor mij is half zes....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Und jetzt..... tijd om het doucheputje op te zoeken :D.

Jammer eigenlijk dat ik vandaag weg moet, had nog wel lekker bezig gewild in de tuin, maar tis niet anders....

Luitjes, maak er een mooie dag van, voor we het weten denderen we de winter weer in....

:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bol. Vandaag heb ik de vergadering waarbij ik voorgesteld wordt bij de alleengaandengroep als de nieuwe penningmeester. Er is nog een wisseling in het bestuur, dus ik ben niet de enige. Ik heb trouwens begrepen dat die andere nieuwe bestuurslid ook een droogstaande alcoholist is. Dan weet ik ook gelijk dat bij het etentje dat na de vergadering komt er nog iemand is die géén alcohol neemt.

Ik heb trouwens deze week erg aan Water zijn woorden lopen denken. Zijn exacte woorden weet ik niet meer, maar ik heb er zelf deze week een mantra van gemaakt:

Of ik me nu verspreek, bloos, op het verkeerde moment op sta of juist op het verkeerde moment blijf zitten :$: ik drink niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT

Albert

Lytse

Joris

Acer

Goeiemorgen allemaal.

Vandaag is bij ons de jaarlijkse zondagsmarkt. Dat is zo'n braderie met allerlei andere gezelligheid. Normaal zaten we van 13 uur tot zo'n 20 uur in het café. Apart.

Maar niet erg trouwens...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, die andere alcoholist weet het niet van mij. Maar ik vind het ook niet erg om er voor uit te komen. Ik zie wel hoe dat allemaal gaat lopen. Ik kan het toch niet invullen, want dan verloopt de hele dag anders en dan loop ik vol met stress.

Gelukkig is het vanmiddag pas. Eerst rustig koffie met warme croissantjes.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...