Yvonne Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Goedemorgen frummers. Tijd om wakker te worden, het is zondag, de zon staat al lang aan een strakblauwe hemel en de koffie is klaar. De daken zijn nog wit , dus het heeft vannacht weer gevroren, maar binnen is het al weer behaaglijk warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 WAKKER WORDENNNNNNN .... Het is hartstikke mooi weer mensen. In je bed liggen stinken kun je nog zooooo veel. Lekker opstaan, bakje koffie halen en ontbijtje naar binnen werken lui. En dan minstens even een frisse neus gaan halen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Ah, nou zag ik net toch twee mensen ingelogd... ben alweer vergeten wie:$, maar ze zijn ook al weer weg:(... Als ik kijk naar het aantal postings van gisteren... denk ik dat het er nooit eerder zo weinig waren. Ik begin nu toch ook het gevoel te krijgen dat een groot aantal van onze vast forumbewoners is overgestapt naar een ander forum.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 goede morgen yvonne. doe maar een bakkie leut hier nog schaapjes in de lucht, maar ik verwacht mooi weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Goeiemorgen terug Igor. Ja, ik denk ook dat het weer een mooie dag wordt. Gisteren veel in de tuin gewerkt, was ook wel tijd Het had wat mij betreft wel wat warmer mogen zijn, maar ook dat gaat nog wel komen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Goeie morgen allen, Sorry Yvonne ik reageer wat traag s'morgens vroeg ,niet gebruikt maar toch fff bijkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 snoep maakt de doucheputjes schoon hannah. ik heb even terug 'gebladert' want ik mis agnieta, heeft ze een ban of is er iets anders aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Goedemorgen Taurus , lekker rustig aan hoor , bakkie koffie er bij en langzaam aan weer mens worden. Jij ook een goede morgen Hannah , nee hoor vandaag geen sportschool, heb gisteren veel in de tuin gewerkt en moet vandaag weg. en het doucheputje maak ik eigenlijk altijd wel schoon als ik de douche gebruikt heb, straks dus:D En ik héb uitgeslapen, normale tijd van opstaan voor mij is half zes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Geen idee Igor, ben eigenlijk niets tegen gekomen waardoor ze een ban zou kunnen krijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Beker staat al voor je neus Joop. Tsja, ieder moet dat inderdaad voor zichzelf weten, klopt. Afijn, het scheelt in ieder geval met teruglezen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Ik zie trouwens dat Fruitvlieg vandaag jarig is.... ook al een poos niet meer gezien, maar ingeval..... Van Harte Fruitje.... hoop dat het goed met je gaat, fijne verjaardag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Goede morgen, DAGPACT Albert Lytse Joris fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Und jetzt..... tijd om het doucheputje op te zoeken . Jammer eigenlijk dat ik vandaag weg moet, had nog wel lekker bezig gewild in de tuin, maar tis niet anders.... Luitjes, maak er een mooie dag van, voor we het weten denderen we de winter weer in.... :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Nog net even op de valreep AR , jij ook een goede morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 vielen dank voor die koffie Von fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 ik ga ook even het doucheputje bevuilen en misschien vandaag ook maar eens een poging doen tot hardlopen werk genoeg ook nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 DAGPACT Albert Lytse Joris Tatum Goedemorgen. Ik heb lekker geslapen. Da's een goed begin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Moghu Taat. Wat fijn dat je lekker geslapen hebt. Das het halve werk hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Ja Bol. Vandaag heb ik de vergadering waarbij ik voorgesteld wordt bij de alleengaandengroep als de nieuwe penningmeester. Er is nog een wisseling in het bestuur, dus ik ben niet de enige. Ik heb trouwens begrepen dat die andere nieuwe bestuurslid ook een droogstaande alcoholist is. Dan weet ik ook gelijk dat bij het etentje dat na de vergadering komt er nog iemand is die géén alcohol neemt. Ik heb trouwens deze week erg aan Water zijn woorden lopen denken. Zijn exacte woorden weet ik niet meer, maar ik heb er zelf deze week een mantra van gemaakt: Of ik me nu verspreek, bloos, op het verkeerde moment op sta of juist op het verkeerde moment blijf zitten :$: ik drink niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 DAGPACT Albert Lytse Joris Acer Goeiemorgen allemaal. Vandaag is bij ons de jaarlijkse zondagsmarkt. Dat is zo'n braderie met allerlei andere gezelligheid. Normaal zaten we van 13 uur tot zo'n 20 uur in het café. Apart. Maar niet erg trouwens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 En ik heb mezelf al meerdere malen voorgehouden: niets op die vergadering kan zo erg zijn als een teute Taat die lallend en met dubbele tong haar zegje doet Het kan vandaag dus alleen maar meevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Oei dat wordt dan een spannende dag voor je Taat. En fijn voor je dat je niet de enigste alci bent. Met z'n tweetjes sta je toch wat sterker. Wat gezellig Acer een jaarmarkt. Hopelijk zit het weer ook een beetje mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Bol, die andere alcoholist weet het niet van mij. Maar ik vind het ook niet erg om er voor uit te komen. Ik zie wel hoe dat allemaal gaat lopen. Ik kan het toch niet invullen, want dan verloopt de hele dag anders en dan loop ik vol met stress. Gelukkig is het vanmiddag pas. Eerst rustig koffie met warme croissantjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 DAGPACT Albert Lytse Joris Tatum Acer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden