Jen Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Hoi, A3 en Sowhat, bedankt voor het meedenken. Uitgebreide slaaptesten zijn gepland, en een hersenscan. De neuroloog lijkt vrij zeker van narcolepsie omdat de symptomen (niet alleen plots in slaap vallen en onmiddellijk dromen, maar ook automatisch gedrag) zo suggestief zijn. Enfin, we wachten braaf het onderzoek af. Mijn dilemma is nu: verder doormodderen op het werk of me ziek melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Wijfie, veel sterkte ermee. Onbegrip van de omgeving maakt het er allemaal niet makkelijker op. Hopelijk heb je toch iemand bij wie je je hart kan luchten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 avond, bijna alles gelezen.. volle maan.. hond blaft! ik lees en denk mee.. Maar nu slapen! VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 De auto kan ik vermijden, er zijn alternatieven. Maar ik ga inderdaad in slaap vallen. Een overleg met mijn baas zou het handigste zijn, maar ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 @ Aggie: ik hoop dat je dit nog leest. Ik ben echt geïnteresseerd en ik ben niet tegen pb 's. Wat privé is blijft privé! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 even goede avond, en tegelijk slaap lekker.... lees wel enzo maar ff niet zo n "fut" om op iedereen in te gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 volle maan ofzo??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Hee Nien, hoe gaat het? Voor het geval Mistletoe in België woont, heb ik haar gewezen op diverse Vlaamse frummers, waaronder jij. Ik weet niets van allerhande regelingen in België. @ AR: als je het nog leest, nogmaals werk se en veel werkplezier in Frankrijk. Ik meld me ook droog af. Welterusten allemaal en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Ik kom nog even terug, want ik realiseer me dat Rapi zich helemaal niet meer heeft laten zien. Hoe zou haar sollicitatie gegaan zijn? Ik heb geduimd. Welterusten Sowhat. Ik ben blij dat je een steun kunt zijn voor Mistletoe. Heintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 thx sowhat!! ja lytse heb er een pb gestuurd ook, dat ze me steeds mag contacteren... dat ik wel wil mee zoeken ofzo... en nu slapen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Ik ben druk met inpakken en zo Agnieta love ye:heart: Jen:heart: veel sterkte ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Dank allemaal voor de goede wensen. Ik zou willen dat ik al terug was Maar ben bang dat het draad openen word:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Goeie reis Albert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 goedenavond @jen; hoe gaat t meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 ik kom even truste zeggen al zal slapen voorlopig niet gaan denk ik ik voel me zo geraakt door een vrouw die mijn pupil en ik mochten begeleiden vandaag bijna 1 1/2 uur lang tot aan haar dood. ik ben vol en leeg tegelijk dankbaar, emotioneel, moet er even iets van lozen en moet het tegelijk nog even bij me houden anders geef ik het weg. nu mijn fakirmatje maar even opzoeken dus en morgen een extra saunadagje verdiend beetje bij mezelf blijven en goed voor mezelf zorgen dan maar zoveel soorten tranen vollemanen sloppel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Ik lees dat ieder zijn of haar sores heeft das ook t leven he? For good and for worse.. kan iedereen er zijn en haar weg in vinden? Ik vind het lastig vandaag traumatherapie, heftig, best verwarrend ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Ach jane, dat klinkt heel heftig. Ik hoop dat je toch een beetje kan slapen. ira, vandaag was mijn dag niet. Ben om 10 uur opgestaan met de bedoeling wat buitenlucht op te snuiven en alleen af en toe een dutje te doen. 'k Heb echter een aanvaring gehad met een hulpverlener die me niet geloofde - mijn vriend had hem op voorhand opgebeld om hem in te lichten over mijn problemen, desondanks kwam hij binnen met de mededeling dat hij het over "middelengebruik" wilde hebben. Ik was zo ontmoedigd dat ik terug mijn bed ben ingekropen en tot 20 uur heb geslapen. Pff, niet goed dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 helpt die therapie je, ira? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 lieve Jane, zo dicht zijn bij een mens is waardevol koester die waarde, liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Dat weet ik nog niet, Jen, vandaag eerste keer. Hoe gaat t met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 ja dat vertelde ik net, irunalone. Beetje gefrustreerd dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Ben er weer even Jen en Irunalone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Jen ga van je eigen gevoel uit en laat je niet overheersen door iemand die komt `helpen` middelengebruik pppfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Irunalone, traumatherapie lijkt me heel interresant Ik hoop dat je er baat bij hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 april 2013 Rapport Share Geplaatst 24 april 2013 Merci Albert Comment ça va avec vous? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden