kunsie Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 ik heb vandaag een nieuw koelkastje gekocht en toen ook maar meteen een nieuw stereotorentje. Helemaal niet duur en ik heb nog wat afgepingeld. Maar evengoed heb ik het gevoel dat ik besodemieterd ben. Dat ligt aan mij en daar kan ik niemand anders de schuld aan geven:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Jane, Het was vandaag voor het eerst lekker buiten. Morgen weer wat warmer Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Slaapze, deernen, de stokouwe gaat ook. De wandbezwachtelaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 slaap lekker ouwe grappemaker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 3 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Lief Vlaam meiske, van harte met je tawaalfjarig zoontje (of is t twaalfjarige zoon?) Verder heb ik niet bijgelezen maar wens ik ieder een goedenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Vm-etje, nog van harte met je jonkje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Originally posted by: haddockHij die net ondeugdelijke niet hanteerd wil zo deugdzaam zijn dattie vervalt tot ontucht.De tuchtigequote> BB; Kapitein, kan mij niet geheel aan de indruk onttrekken dat hier wat taalvouten instaan. Maar dat kan, zoals je weet, ook heeeel goed aan mij liggen:DHoest ouwe reus, alles wel? Dikke tût. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden