igor Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 goede morgen frummels. nog geen koffie gezet? nou zal ik maar eens een lekker bakkie zetten? de T zal ik onder de muts zetten en er staat een verse fles enige echte cola. de broodjes liggen te rijzen in de oven. ik zal buiten de tafel dekken voor jullie, het is schitterend weer. een bloemetje op de tafel. zo kom maar langzaamaan de bedjes uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Goeiemorgen Igor, ik was er ook al uit hoor. Maar zag jou staan en ging er van uit dat jij wel even op zou starten. Ik heb de gordijnen inmiddels open gedaan en zo. Hiet trouwens geen zonnetje nog, komt hopelijk straks wel weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Nou jaaaaa, wat leuk, zie ik Aak ook al binnenkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 OOooohhh maar dan is de afwas voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Jij ook een goede morgen Aak, kon je nou echt weer niet wachten tot ze ietsies afgekoeld waren? Verbrand je zo je mond ook nog. Ennu.. die afwas doe ik wel effe. zijn toch maar met zun drietjes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 aak 1 broodje bewaren voor tatum, die is zo super goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 nou aak dan eet dat ene broodje van yvonne en mij ook maar op. een te grote broek heb je ook niets aan. doe maar een extra laagje roomboter op het broodje. ik heb nog slagroom voor op de koffie dus eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Hihi, veelvraat... Ik zou inderdaad maar even nieuwe voorraad in over mikken als ik jou was Leuk trouwens die broeken. Marika ook een heel goedemorgen trouwens. Meid,wat doe jij het goed, wat moet jij trots op jezelf zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 marika ook goede morgen, hoe staat het leven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 aak laat je dan in elk geval de douche netjes achter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Klinkt lekker Marika, heel lekker. En is ook nog gezond op de koop toe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 zo en ik ga me ook nuttig maken. fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Morgu Bol... Mooi zeg, hele aanrecht vol met bende.... Oke, ik was wel ff af dan. Bol blij met de badkamer? Hij is af geloof ik he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Goeiemorgen allemaal! Geniet van de mooie dag vandaag. dagpact Acer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Afwas klaar. Broodjes uit de oven gehaald. Verse koffie en thee gezet. Ik ga er ook vandoor. Fijne dag verder luitjes. Acer, jij ook een heel goedemorgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 dagpact Acer Tatum Albert Lytse Goedemorgen. Ik ga vandaag door met mijn huisje. Het zal nog wel even duren voor echt alles op zijn plek ligt. Maar ik ga gestaag door. En vanmiddag komt dochter eten. Ook heel belangrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Broodjes, goed dat je het zegt Yvonne. Ik heb gisteravond de croissantjes die ik ingevroren had in de koelkast gelegd. Die schuif ik straks de oven in. Ik ben benieuwd of dat net zo lekker is als op de eerste dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Een half jaar ADB, Olé Olé! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Nou of ik blij ben Vonnie. Hij is nog niet helemaal af want het plafond moet nog gestukt worden en de kranen moeten er nog op. Wanneer dat gebeurd weet ik niet, misschien van de week nog. En dan blijf ik een uur douchen. Het lekkerste is dat ik niet iedere keer de douche helemaal schoon moet maken. Proficiat Sieraad. Mooi gedaan jochie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 hihi, je bent er erg vroeg bij vandaag Sieraad. Van harte, hartstikke goed hoor. :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: :present::present::present: Tatum ook een heel goede morgen. Ben inderdaad benieuwd hoe ze worden, leek me een hartstikke goed idee toen je het vertelde. Jij een fijne dag verder (het weekend is zomaar weer om he? ) en plezier met dochter vanmiddag. En nu.... echt weg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 :rose:**:rose:**:rose:**:rose:**:rose:**:rose: Sieraad, je bent een topper!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Moggel Jopske. Nee de puinzooi ligt er nog. dat komen ze van de week ophalen. Ga jij vandaag weer je wandelingetje maken langs het strand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 aha Bol, nog even niet douchen dus, maar het zit er aan te komen.... Joop ook een fijne dag... En nu.... echt wegwezen Von Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Originally posted by: sieraadEen half jaar ADB, Olé Olé!quote> Goed gedaan man!! Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden