irunalone Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Ik ga slapen, lieve mensen! Spud, leuk je weer te spreken! Jen, trusten lief mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Ben ik blij mee, Irunalone. Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 De Oma van je lief dan, oh lichtmemorerende! He, niet totaaldroge ADBers, deze ouwe heeft z'n hondje (nou ja, hondje?) uitgelaten en gaat nu bedwaarts. Nog maar 5 avondjes rustig werken en dan kan ie weer vol aan de bak. Where did I go wrong? Wat moet ik met al die troep? Ik wil rust! De bezitveroordelendebezitter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Fijne dromen Irunalone! Kende we elkaar dan allang? Want voor mijn gevoel ken ik je echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 vol aan de bak waarmee? Welke troep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Slaap lekker Haddock. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Dikke knuff Jen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Truste allemaal, ik ben er weg van! Fijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden