haddock Geplaatst 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2013 He, kransgenoten, ga goed! Belle, paar dagen, ben je van de fysieke ellende verlost. Ik zit weer in de late dienst. Dagen ook niet online geweest, prachtig weer, veel om het huis gedaan, ziet er steeds beter uit. Niet roken lukt niet echt, maar blijf gaan. He, Jen, you a member of this club? I'll have to go, then. Groucho. PS: je verloofde heeft toch niet gezegd: marry me and I'll never look at another .....? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2013 En wat het andere forum betreft: laat toch gaan! Mensen gaan verder, of terug, of hoe ze maar gaan. Ik heb er zelf ook even gezeten, zat toen op beide fora, heb hier zo veel aan gehad dak nie helemaal weg wou. En later dus daar weg en weer slechts hier. Het vertrek van de gewaardeerden had misschien wat opener gekund, maar soit. Ze zijn niet maar zo one-track met niet drinken bezig. Het was daar niet mijn ding, maar ze mogen zeker als ze zich daar goed bij voelen. Ik mis zeker Tina en Sha, maar alweer soit: such is life. Vooral Tina kon ik hier vroeger moeilijk hebben, maar ben ik steeds meer gaan waarderen. En Sha was 'n heerlijke spring in 't veld, zoeoeoef. He, lieverds, droogkloten en ander gespuis, onthou: hou 't zo droog als je zelf wilt! En denk aan Bammies gouden regel als het je wat teveel wordt: sit back and watch the movie go by! De moviewatcher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2013 goedenavond wakkeren! hoe gaat t? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2013 Hahaha! Nog niet zo lang geleden kon ik me echt besodemieterd voelen als ik iets las over een nieuw forum wat opgericht is. Hihi, en nu heb ik zoiets, alweer? Wat grappig! En eigenlijk ook heel positief. Mensen zijn blijkbaar ontevreden over hoe het hier gaat en nemen actie en initiatief. Inmiddels zie ik het niet zo meer als een naast roddelforum, mensen hebben gewoon de behoefte om hun zegje te doen, en als dat hier niet kan, waarom niet ergens anders zoeken? En als het uiteindelijk niet daar niet meer bevalt, weten ze de weg naar hier gewoon terug en passen meteen weer in de groep, vermits ze niet al teveel mensen gekwetst hebben die consequent deelnemer zijn. Hihi, dan kom je er nog tussen, tenminste als je zelf echt graag wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2013 Goede avond Irunalone, Met mij eigenlijk wel goed, sinds dat ik iets van me afgeschreven heb. En met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2013 mooie instelling, Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2013 Dankje maar hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Dag Hadd, ik volg je niet helemaal. Gisteren vertelde ik hier inderdaad dat er een ander forum is, omdat er al twee dagen iets aan het zinderen was. Nou, ik ben een van de velen die er van weet, dus ik dacht: ik zeg het gewoon even, dan stopt al dat vage gedoe. En verder: jawel, mijn lief heeft me trouw beloofd en ik hem ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 En ik mis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 goed spud, dank je, ik zit in de lift.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Ha die Jen! Hihi, dit is echt weer zo´n forum krimp. Mensen ontevreden dus creëeren een wereld voor hun zelf. De eerste x dat ik het meemaakte vond ik het niet zo leuk, maar het gebeurde x op x dus heb het maar gelaten voor wat het is. Mensen hebben dat nodig Jen. Van harte gefeliciflap met jullie trouw beloven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Welke lift Irunalone? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 de positieve spud, de lift van sociale contacten, opleiding, vooruitgang in traumaverwerking en veel minder drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Jen, dikke knuffel! Maar dat vervangt je ouders niet. Mooi nummer, blijkbaar voor jou een andere betekenis dan voor mij. Voor mij was dit nummer echt om dichterbij mijn vader te komen, die ik pas weer vrij mocht ontmoeten toen ik 27 was. En ik lijk heel veel op mijn vader blijkt wel. Thanks! En als ik je kan helpen in je gemist hoop ik het te horen van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Super Irunalone! Je komt je dus gewoon droogmelden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 mooi jen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 nee, Spud, ik zei minder drinken. Ik drink ongeveer twee flessen wijn per week. Ikzelf vind dat redelijk maar ik weet wel dat ik alcoholist ben en dan is denk ik elke druppel teveel. helemaal stoppen lukt echter nog niet. Om precies te zijn drink ik vrijdagavond en zaterdagavond elk een fles wijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Originally posted by: Jenik volg je niet helemaal.quote> Valt nie zo veul te volgen, Jenneke.Dat over het andere forum had al helemaal niets met u van doen! Gewoon over alle comotie daaromtrent.Gister gooide je 'n favourite quote van mij door Groucho er tegenaan over clubmembers. En je had het over je Oma.Dat deed me bij 'n andere mooie Groucho qoute uitkomen.Niet opzoeken, hoor.Heel veel geluk, Madame et Messieur, may the spirit of the Marx brothers be with you, sense of humour in this crazed world.De welwensert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Dit roept jou nummer in mij op Jen Pappa ik lijk steeds meer op jou! Ik leer het steeds beter iig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Goh, ik zie papa en mama - gek dat ik zo in kindernamen begin te schrijven - daar allebei wel in. Ergens. En nu ik dan ga trouwen, zit ik me natuurlijk af te vragen of en hoe ik voor hen een speech ga schrijven. 'k weet het allemaal nog niet /: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Ok, Hadd. Ik had het niet over mijn oma, want die is al lang dood. Inmiddels ben ik zelfs wees. Maar inderdaad, laten we a.u.b. de humor hier een plek blijven geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 neem je tijd ervoor meis, en maak er iets bijzonders van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Ik drink ook nog steeds Irunalone. Maar vind dat ik het onder controle heb omdat ik het mijn verdere leven niet laat bepalen. Ik heb het idee dat jij dat ook zo voelt... Ik voelde me gewoon een beetje bezorgd, je kwam opeens binnen, vol interesse voor iedereen maar niks over jezelf zeggen. Soms kan dat ook een hulpkreet zijn. Vandaar dat ik doorvroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 wordt gewaardeerd hoor Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Dan deze, en deze is hoe schrijf je dat woord? Ik schrijf het maar zoals het klinks zjenant, op de eerste dag dat jij en je vader iets leuks gaan doen om tot contact te komen en dat uit je auto radio komt.... Klein orkest mijn vader is een leugenaar Maar het is goed gekomen! Ik houd meer van mijn vrienden en de mensen die ik uitgekozen heb in mijn leven. Maar voel nu ook wel een onvoorwaardelijke liefde voor mijn ouders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden