haddock Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Archaisch gebruikte ik als woord alleen omdat ik niet snel iets beters dan video kon verzinnen voor de prachtige U tube clip. En Nien, jij bent nu de jeugd, Soothe is de ouwe en ik de inbetweenie! De jeugd heeft de toekomst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Hey, eenieder slaapt al, deze oude noeste werker gaat ook. Nog wel ff met Belletje naar buiten. Die snurkt aan m'n voeten. Net 'n grote butfilm op de Beeb uitgekeken, ging over Bikers, viel er halverwege in, crap. Morgen heerlijk uitslapen (gebruikelijk bij late dienst) en dan wakker worden met het idee dat NIETS HOEFT! Da's 't hele verschil. Eitjes bakken, Belletje bosje, en dan nog drukker dan de laatste dagen, maar precies wat ik wil. En dat geeft alle voldoening. De oreerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 Lytse ik weet dat de de d.d. altijd helemaal leest en niet gaat kijken naar het Eu. songfestival dus, VANAVOND DE FINALE DARTEN. Ik vind geen een drank lekker. Bier kon er nog wel in blijven maar zeker sterke drank kwam er altijd na de eerste slok uit. Niet als ik het wat mengde met limo of zo. Gatver. als ik daar nog aan denk. brrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden