stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 pffff... dan maar cola light. bleh. ik ga straks geld overhouden!!! haha en kilo's afvallen!!!!!!!! nou, vooral voor de gezondheid van geest en lichaam en relaties. daar doe ik het voor. voor mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Mooi Jaap, Ter nagedachtenis aan de orgelspeler van de Doors, die vandaag is overleden:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 welterusten!!! ik kruip ook zo tegen mijn knullie aan. hij slaapt lekker vannacht bij mij. boek mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Dat dacht ik ook Stientje. Dat afvallen. Maar niet hoor. Ik heb in de maand dat ik geen bier had gedronken kilo's aan nootjes weggewerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Laat me even zien vandaag. het was weer zo'n dag waarin ik teveel doe en mezelf voorbij loop. Ik zit nu eindelijk rustig. voor het eerst vandaag, behalve dan tijdens het eten (en ja hoor ook hier een soepdag). Wel droog gehouden en dat voor het eerst zonder het dagpact. @Lytse: van mij voor jou -> een hele grote bos van harte @Stientje: ook van mij een warm welkom hier op het forum en fijn dat zo'n eerste dag goed is verlopen @Ietje: succes vannacht, zal een gebroken nacht worden voor je, maar gelukkig hoef je het niet alleen te doen @Muffin: geniet van de paar dagen zon, en houd het droog, dan kun je zondag met trots terugkijken @Agnieta: 24 uur zonder alcohol (nu al weer wat langer toch ??) fijn om te lezen dat je toch weer bent gestopt. Petje af. Zo en nu eerst een lekkere kop thee, beentjes omhoog en helemaal niets. Voor het eerst mijn weekopdracht van de Leefstijltraining niet gemaakt. Ik krijg het niet voor elkaar. Het thema is functieanalyse: opschrijven hoe ik me emotioneel en lichamelijk voel en wat mijn gedachtes zijn als ik drink. Ik drink niet meer, ik krijg dat wat gevraagd wordt niet op papier. Eerder zou ik me nu heel schuldig voelen en zou ik bang zijn om terechtgewezen te worden of als een gek toch gaan invullen. Het braafste meisje van de klas willen zijn. Als ik maar iets had. Nu niet, er is wat er is. En dan heb ik het daar morgen wel over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 goed van je kastanje! ik ga afsluiten. trust voor allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 truste stientje en een bosje voor je 1e dag! :present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Kastanje wat een wijsheid doet je goed he dat nuchter kijken naar dingen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 lieve mensen, Ik ga ook slapen, want dat is de laatste dagen niet goed gelukt. Komt wel weer goed. Welterusten allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 hoi en dag Aak; mag jij het stokje overnemen voor vanavond ik neem mn boekje een kamertje verder mee met als tractatie gember-zoethoutthee sloppel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Vanavond met manlief naar een spannende film zitten kijken "Manchurian Candidate". Nu maar weer even tot rust komen. @ Ietje: ik hoop dat je zoon er geen hersenschudding aan heeft overgehouden. Sterkte vannacht. Hoe is het gegaan dit weekend? Heb je er al over verteld? Dan heb ik het gemist. @ Aggie: voor NIWI en omdat je weer op het goede spoor zit. @ Stientje: het gaat op en neer met die emoties rondom het drinken, maar dat is normaal. Mocht je een dezer dagen balen: hoort er ook gewoon bij en gaat weer over. De meeste mensen zijn alweer naar bed en mijn bijzondere dag is bijna voorbij. Ik sluit alweer droog af. Welterusten allemaal en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Lieve Lytse, Gefeliciteerd met je jaar! Een heel biezonder moment. Voor mij was het echt een mijlpaal, het gaf me rust te beseffen dat ik het meeste nu in dat jaar nuchter meegemaakt had. Liefs, Gwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 jane, dank je!!! wat lief. ik ga nu echt naar bed.lastig hoor, al die energie. grapje. ik heb de avond als heel fijn ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Ik ga maar weer eens slapen, want ik loop de kast alweer leeg te eten. Oeps! Kreeg vandaag een aanbieding om bier te komen drinken. Heb ze vriendelijk bedankt. Maar ik ga droog naar bed. Welterusten iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Ik ga naar bed truste:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden