kunsie Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Dan gaat het nog ff duren hoor Jaap. Niks dan narigheid op het weersbericht................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Da's prima, ik heb nog genoeg andere klusjes te doen en als het toch geen mooi weer is heb ik ook geen schutting nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 En trouwens, als het mooi weer wordt ga ik eerst kamperen. Dat heb ik nu al zo vaak uitgesteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Lytse, GEWELDIG!!! Nu rustig verder. One day at a time. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Het is net weer om een pannetje verse groentesoep in mekaar te rommelen. Dat ga ik nu maar eens ff doen. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Lekker, ik houd me aanbevolen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 haha de tuin is zooooo prachtig en fris en groen en vol bloemen. zo heerlijk, zelfs de lucht van bloesem, regen en vers gemaaid gras. poging van mijn zoontje gister. eerst lekker de tuin willen sproeien en dan maaien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Da's dan wel weer waar, regen heeft goede kanten, maar daar geniet ik ook binnen van. Mijn huis heeft namelijk ramen, waarin glas geplaatst is. Echt een super uitvinding. Glas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Jaap, Ik kook meestal soep voor een heel weeshuis, dus er is vast wel een bakje over voor jouw. Het zal 5 july toch wel eens mooi weertje zijn hé? Want dan ga ik kamperen, of ik wil of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Agnieta kop op. Alleen vandaag. 1 dag maar. Per dag, dat is te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Kunsie en anders gewoon je baggerlaarzen aan. Koppie soep erbij, dan kan je niks gebeuren Het is wat met dat weer. Het weer is gewoon maar het weer. Altijd goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Zo is dat Kate:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Lekker Kunsie, En in juli is het altijd wel een dagje mooi weer. En vast ook warmer. En wind mee. Ik loop even naar de supermarkt. En ga me nog maar eens nuttig maken. Want ik wordt wat vervelend anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 haha jaap, ik heb ook glas. prima uitvinding idd. maar ik smelt niet! en droog blijven doe ik vanavond wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Hier net de ramen gelapt, van binnen en jawel, ook buiten (in de regen). Zo, het vuil is er toch af en het voordeel is dat je ze niet helemaal droog hoeft te maken. Nu m'n schoon gewassen gordijnen er weer voor en ik zie die regen niet! Zo'n schoonmaakwonder ben ik niet, maar als ik dan een schoonmaakbui aan voel komen, moet ik daar echt gebruik van maken, kan anders wel weer even duren! Helaas heb ik nogal wat overhoop gehaald in korte tijd, moet dus nog eventjes door... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Lytse..van harte met je eerste jaar..ik ga je hopelijk volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 ramen lappen mag ik ook wel doen. is reuze nodig na al die kaarsjes die ik 's avonds gezellig aanstak. nu nog ff werken. heb geen puf deze week. komt doordat ik teveel in mijn hoofd zit mbt alcohol. kun je nagaan hoe erg het je leven beheerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 nou twinnie dan hebben we méér gemeen als alleen ons koppie; ik ben ook geen mien kraak, maar als ik eenmaal de geest krijg dan doe ik alles tegelijk en door elkaar en het komt altijd goed! Benieuwd wanneer het weer zover is. Twee keer nat geregend inmiddels, maar alle boodschappen zijn binnen. en vandaag wordt het bietjes of zuurkool met een speklapje, past wel bij buiten. Voor morgen heb ik droog besteld, want dan mag ik weer een paar uur op stap op de fiets. Je doet wat voor een droog ochtendje he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 vroeger voor de scheiding was t bij mij zo; hoe schoner mijn huis, hoe rottiger ik me voelde. als de buitenwereld er maar niks aan zag.... nu heb ik dat niet meer. al hou ik wel van een opgeruimd huis, dan ook opgeruimd in mijn hoofd. maar stapels met kapla of een reinspoor dat door mijn huis slingert vind ik ook mooi! jee, nou krijg ik ook trek in zuurkool. en ik was net van plan om makkelijk te doen... pizza. bleh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 vroeger voor de scheiding was t bij mij zo; hoe schoner mijn huis, hoe rottiger ik me voelde. als de buitenwereld er maar niks aan zag.... nu heb ik dat niet meer. al hou ik wel van een opgeruimd huis, dan ook opgeruimd in mijn hoofd. maar stapels met kapla of een reinspoor dat door mijn huis slingert vind ik ook mooi! jee, nou krijg ik ook trek in zuurkool. en ik was net van plan om makkelijk te doen... pizza. bleh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 dubbel???? ik zie dubbel! en heb geen druppel gehad.... nou moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 ik had eigenlijk ook pizza's gekocht, maar gauw in de diepvries gedaan. komt altijd wel van pas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 ik lust geen pizza... ik heb voor mezelf een geroosterde tomaten knoflooksoep... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 klinkt ook niet verkeerd:P ik ga gauw even wat doen anders hang ik hier weer te lang:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden