Spring naar bijdragen

Donderdag 23 mei 2013


Gast A3

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben als de dood voor paarden, terwijl ik les en alles gehad heb. Ik weigerde paarden met een zweep te slaan, dus gingen ze een loopje nemen met me. Heb een pony gehad (Prulleke) die wel gewoon hier binnen kwam.

Die liet alle planten staan en heeft nog nooit binnen gedaan. Wat ze altijd wel graag wilde was samen met mij, op de bank t.v. kijken.

Of is was zo bezopen dat ik dacht dat ze dat wilde, maar dat was een lieverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha, ik moet om jullie lachen, meiden,

dank jullie wel!

Ennuh..Prulleke op de bank, dat had ik willen zien!

Nu even tv kijken en dan vroeg slapen, ben bekaf de laatste tijd...

ongezellig voor husband, maar ja....

Fijne avond allen!

En Igor, die douche maak ik morgen wel schoon!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een beetje uit de kluiten gewassen pony Sowhat. o zo heb ik ook Roosje (hangtietzwijntje) in huis gehad vanaf haar eerste levensuur. Die vond het ook heerlijk om bij me te liggen maar ja die woog toen ze volwassen was ook zo rond de 150 kg. Beetje te zwaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Bol, geen last van het weer.

Mijn motto is: het weer is gewoon maar het weer en het is precies goed zoals het is!

(vind ik bij gladheid 's winters iets lastiger hoor. Maar bij 10 graden kan me niks gebeuren).

Mooi, Sowhat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien bedoelde A3 wat ik schreef over concerta en wat ik ermee deed vandaag.... Ik wilde het graag kwijt en daarom schreef ik het.. baal er ook van en moet hier echt nog iets mee. Ook al is het een onschuldig goedje, het zegt veel over mij en hoe ik nu ben en dat stoppen met drinken niet wil zeggen dat de verslaving in mij weg is. Zelf zie ik mezelf ook als verslaafd en alcohol als mijn hoofdmiddel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: akelei


@ Rickert,

er is niets onschuldigs aan concerta/ritalin en etc. Voor een ad(h)d er vaak noodzakelijk., en daarmee zogenaamd onschuldig. Voor niet adhd ers is het gewoon speed. Er wordt ook in gehandeld op schoolpleinen enzo. Omdat het niet onschuldig is.quote>


Ik heb het op recept.... maar gebruikte het niet zoals het hoort dus ben het met je eens. Misschien probeer ik het toch kleiner te maken dat ik dat deed;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

sowhat ik zou je graag helpen, super van je die opvang.

trouwens nancy maakt de douche schoon morgenvroeg.

en wat die pilletjes betreft, ik had m'n lesje al geleerd en voor diegenen die er toch aan zitten te denken om op eigen houtje te stoppen heel simpel niet doen.

nancy slaap lekker.

ik kruip met een dekentje op de bank. fijne avond enne hou het droog en niet meer pillen slikken dan nodig is ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...