Spring naar bijdragen

Donderdag 23 mei 2013


Gast A3

Aanbevolen berichten

Zou de kinderbescherming dan toch gelijk hebben Agnieta? Ben je inderdaad niet capabel om een kind op te voeden? Kies je toch voor de drank i.p.v. je kind?

Wat is dan die gedachtegang van een alci Agnieta? Niet kunnen kiezen voor je kind vanwege het alci zijn? Je weet het altijd zo goed te vertellen aan anderen, waar blijf je zelf?????:angry: Ik ben vreselijk pissig nu, omdat je weet wat je moet doen. Niet een melding maken dat je gedronken hebt, en vervolgens pleite. Bah.

Dit is een hard berichtje naar jou, maar ik voel het niet anders. Ik kan niet vriendelijk naar je doen terwijl het leven van jouw kind er van af hangt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 230
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat spijt me Agnieta.

Ik dacht vanmorgen onder de douche aan je. De frummels gaan toch in je hoofd en

in je hart zitten.

En nu? De AA bellen, of op naar een opname?

Sowhat, ik dacht vorige week ook meerdere keren aan jou. Dan reden we langs een soort camping die Sowhat heette.

Goed gedaan, dwars door de modder heen. In sommige wellnesscentra schijnen ze zich erin te wentelen als luxe :)

Nancy, als je liefde ziet kan dat alleen maar mooi zijn.

Wie weet kun je nog eens met liefde naar je ronkende man kijken en zie je een schat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Agnieta

Als jij kids had gehad was je geen alcie geworden?

Maar jah..je bent kennelijk kwaad of zo?
quote>


Het gaat niet om mij en of ik kinderen had gehad, dat is niet aan de orde, het draait nu om jou. En ja ik ben vreselijk kwaad ja. Vind je dat gek of zo. Jij bent weer aan het drinken, jij zet alles op het spel, ook het leven van je kind, waarvan je zegt veel te houden. Nu komt het bij mij over als dat je weer slachtoffer bent geworden van je ziek zijn, maar jij neemt zelf die drank hoor, jij bent de dader niet het slachtoffer.
STOP MET DRINKEN AGNIETA Ga er mee aan de slag niet morgen maar NU
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, wat een leeg stuk heb ik hierboven :huh:

Naja, iets mis gegaan... ps. lege ruimte weggewerkt...

Hahaha, jammer Sowhat! Ja, ik vermoedde al zoiets.

Vanavond de lieslaarzen maar weer aan doen ;)

@ Kate: ik vind hem nou al een lieverd hoor, óók zonder rugscrub :P

@ Ietjefietje: die tijd ga je vanzelf vinden, voor je studie, als je er klaar

voor bent. Ben heel benieuwd hoe je die studie vindt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo de familie was net te eten, het was een gezellig gebalk. de tuin is weer leeg.

agnieta kom op hey, bel de AA en laat je helpen.

weet je nog hoe boos je was toen ik weer dronk??? nou als jij het op een zuipen zet doe ik met je mee, gaan we samen de afgrond in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rickert mag ik vragen waarom jij concerta voorgeschreven krijgt?

Agnieta wat moet jij je machteloos voelen zoek met al je machteloosheid de hulp die je nodig hebt en nee ik ben niet boos daar heb ik trouwens ook het recht niet toe ik leef wel me jou en je kids mee.

Kinderen lijden hier namelijk ontzettend onder en hoe machteloos , boos en verdrietig kan je je dan als moeder voelen wel willen maar niet "kunnen" want het is niet zo van 123 ik pak dat glas niet voor sommigen misschien wel maar niet voor iedereen.

Ik hoop dat je morgen kan relativeren en evt samen met hulp een nieuwe start kan maken.

Liefs Harjet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta,

Ik hoop dat je doet wat goed is, zonder spijt en/of berouw.

Meer zeg ik er niet over, want ik heb mijn energie nodig om zelf goed te blijven gaan.

Het doet me wel weer eens beseffen wat een kolerezooi die drank toch is.

Belle,

Net te laat, ik heb ze al gehaald, maar evengoed bedankt voor de tip!

Maar ze waren hier ook niet zo duur meer.

6 stuks voor € 1.90, maar dan wel ff zelf schillen hoor.

Dat doe ik straks lekker bij het "kleine huis op de prairie"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt hoor Nancy! Wat je beschrijft is ook wat ik ervaar hetzij de ene dag wat meer dan de andere. Het punt is dat ik dan toch weer méér wil, of eens even anders of wil kijken of het nog beter kan. En aan dat gevoel heb ik toegegeven...

Harjet: Ik heb concerta voor add ofwel 'adhd overwegend onoplettend type'. Concerta is methylfenidaat met een verlengde afgifte dat zo'n 10 uur aanhoud en geeft een stimulerend effect. Anders dan alcohol dus eigenlijk... Het zorgt ervoor dat ik rustiger ben in mijn hoofd en meer gestructureerd ben in de dingen die ik doe. Het zorgt ook voor meer dopamine en remt de heropname ervan. Ik heb het nog niet heel vaak gebruikt, keer of 40 en had het 'high' effect nog niet eerder gehad tot vorige week dus. Daarvoor eigenlijk alleen helderder in mijn hoofd en kalmer.

Agnieta! Hoop dat je snel weet wat je tegenhoud om weer te stoppen en verder te gaan waar je gebleven was....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rickert,

Ook ik heb ADD en concerta voorgeschreven gekregen vandaar mijn interesse...

Zelf wordt ik namelijk heel duf van die concerta dus slik ik ze maar niet of zou dit op den duur overgaan.

Ik denk dat ADD (een eeuwige strijd met jezelf) en alcohol nauw samengaan denk je ook niet?

Het slecht vol kunnen houden (afmaken van taken) maakt al snel dat je gaat drinken.

Ben benieuwd hoe jij hier mee omgaat.

Dat concerta en ritalin je concentratievermogen verbeteren heb ik juist geen ervaring mee ik word dus juist heel moe en duf.

Maar je moet het natuurlijk ook nuchter innemen ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta ik wist niet dat je momenteel niet voor je kind zorgde exuses ... (als je reactie op mij sloeg)

Maar indirect doe je dat wel natuurlijk , want als jij nu goed voor jezelf gaat zorgen kan je straks ook weer zelf voor je kind zorgen hoe fijn moet dat zijn.

(ik praat even van mijzelf af hoor want kan nu ook niet zeggen dat ik 100 prct goed voor mijn kind zorg!)

Mag je wel onder invloed een A.A bijeenkomst bijwonen?

Ik heb mij er ook eens aangemeld en de voorwaarde was destijds dat je nuchter aanwezig moest zijn.

Zet em op meis!

Liefs Harjet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta, goed dat je gaat, heel veel sterkte gewenst voor straks,

zal toch ook niet makkelijk zijn.

Maar eigenlijk heb je de eerste stap naar nuchterheid al weer gezet, toch?

En alles begint met een eerste stap, nu de tweede en de derde...

Ga er voor! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer A3. Lees terug dat je veel mensen van ondersteunend advies hebt

voorzien door je eigen 'binge' ervaringen. Ik reageer doorgaans niet op

bekvechten of conflicten of dat iemand negatieve aandacht vraagt.

Misschien moet ik daarin veranderen en gewoon wel mijn mening

laten horen. Jij was daarin leading en een voorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: A3

Ik zie dat er naast alcohol ook overal en ruimschoots pillen geslikt worden, van allerlei aard.
Dat mensen niet eerlijk zijn.
quote>


Juist A3 dat gevoel heb ik ook, vooral s'avonds. Er zijn vaak berichtjes die afwijken van berichten die overdag wel normaal bij mij overkomen. Ik voel me dan erg onzeker omdat ik dan niet weet waarom dit gebeurd, maar het gebruik van pillen kan daardoor heel goed de oorzaak zijn.
Jammer dat je gaat joh, maar ik wens je heel erg veel succes in je verdere leven.:present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Joris
Jammer A3. Ik reageer doorgaans niet op
bekvechten of conflicten of dat iemand negatieve aandacht vraagt.
Misschien moet ik daarin veranderen en gewoon wel mijn mening
laten horen. quote>




Nou Joris, dat heb je bij deze dan gedaan, en Bolletje ook. A3 vraagt op een negatieve manier de aandacht. En krijgt die ook.
A3, jouw meningen, jouw waarheden,zijn van jou en zeggen alles over jou en niets over dit forum.
Niet meer dan dat.
Dit heb jij al eerder gedaan A3, aankondigen dat je weg ging, en binnen no-time was je weer terug.
Je goed recht. Maar ik hou niet van dit drama-queengedrag.
Zo, genoeg eerlijk geweest naar jou?
Ik durf te wedden dat je binnenkort weer terug bent...tot dan.
Het ga je goed.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal je missen A3.

Ik mocht je bijdragen graag lezen.

Ik ben zelf een vrij recht door zee type en lig vaak met mijn omgeving overhoop.

Hier leer ik om soms tot 10 te tellen en iets tactischer te worden.

Ook ik zit wel eens met kromme tenen te lezen en reageer dan maar niet.

Dus ik zie het forum als een leerproces en het helpt me om soms de zaken te herzien.

En hier alleen paracetamolletjes en melatonine hoor:)

(enne, ongetwijfeld zullen er mensen zijn die kromme tenen krijgen van mijn berichten,

het zij zo:))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...