Jaap Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Het is zo groen omdat ook de rupsen verlaat zijn denk ik. Maar als die straks gaan eten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Goede morgen, log snel ff in om Jane veel sterkte te wensen. Jane als ik je ergens mee kan helpen, je weet me te vinden he! Hier was het vanochtend 5 graden en t regent dat het giet. Sportdag op school dus kids in twee shiften weg gebracht. Normaal zouden de "grotere" met de fiets gaan maar door de regen is het toch ook bus geworden. Ze gaan ook sporten met minder validen. De grootste heeft dat al eens gedaan en was er zeer van onder de indruk. En ja, dat GROEN!!! Ongelooflijk. En ook, gras dat niet kan gemaaid worden door de regen duhuss... AR der tegen aan weer he! Verder allen veel goede energie en sterkte waar nodig. Hou het zo droog als je zelf wil (Cfr Haddock) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Ik ga weer even praktisch bezig zijn. De buren zullen ook wel wakker zijn, en anders worden ze het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Had jij nu ook subsidies om zonnepanelen te instaleren Jaap? Op hoeveel jaar haal je dat er dan uit? In Nederland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 ik ga eerst boodschappen doen en dan treinen! al moet ik nu wel heel erg opschieten... jane, ik snap je volledig. maar als vader dan pas wil helpen, moeten er andere wegen zijn. autisme is idd een ongrijpbaar iets. de mijne heeft slechts adhd. maar daardoor snap ik de storing van communicatie wel heel goed. sinds mijn oudste van alle medicatie af is, is het een heerlijke jonge man! en zo zie ik hem. niet als lastige puber, maar een mooie jonge man die zichzelf ontplooid. al is het echt niet mijn weg die hij kiest.... maar wel fijn dat hij dus nu op zichzelf kan wonen. dat is dan weer positief!!!! ik ga mensen, fijne dag allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Ik lees het later nog wel, anders blijf ik hier weer hangen. Ik moet werken... daaarom... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 heeft niet iemand even een schaap te leen????? ik krijg het gras er zo niet af met die regen. een koe is ook goed maar die past niet in m'n autootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 vm ga jij eens gauw aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Ezeltje Igor?? En nu ECHT aan t werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 ik heb de laatste dagen al zoveel groenvoer op. ik poep ondertussen groen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 ik heb twee schapen geadopteerd.... mop en miep, misschien mag je ze lenen. ik heb ook een zeis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 dan doe mop en miep maar, stel je voor dat ik uitschiet met de zeis........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 breng ze maar sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Ik geraak weeral es niet "gestart"... Straks wort het weer spurten om op tijd klaar te zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Sowhat, gaat alweer een beetje? (ik vroeg me trouwens ook af hoe het met pffffffffff nu kom ik niet op haar naam... gaat , lang niet meer gezien hier, hele lieve meid, die zich af en toe verliest in een binge ook..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Hey X ietje! Hoe is t nu met je kleintje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Krekel bedoelde ik, kon even niet op haar forum naam komen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Ik ben op mijn werk. Ik wil toch even de tijd nemen om even mijn gezicht te laten zien hier. Nog steeds droog, het gaat goed. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 nou, nu ga ik echt weg hoor, anders mis ik de trein. goed van je ietje. ik heb vandaag eenfeest en vecht er ook tegen. maar zoals ik me nu voel... moet helemaal goedkomen!!!! fijne dag en avond allen, ben laat weer thuis, pas rond elf uur. droog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 @Sowhat: dank je, ik zal ottolenghi bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 ja joris, dat is een heel lekker boek.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Goeiemorgen allen. HET HAGELT HIER ! Terug m'n bed maar in met een boek. Nee, ik ben niet ziek, gewoon een luie ochtend. 'k Was liever ook naar de sauna gegaan, maar in de stad waar ik woon, 80.000 inwoners, geen sauna te bekennen. Snap je dat nou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Stientje nog niet weg? Wees assertief vandaag en zie een thee of fris als het meest heerlijke drankje wat er is en focus op het samenzijn en nuchter en helder bij jezelf blijven en hier vanavond nog even binnen lopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Ik bedenk me opeens dat hier dus een kans ligt, heeft er iemand ondernemerszin?? Gevraagd: sauna in P........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Dat is id. suf Nancy (geen sauna). Ik heb er hier tig, maar heb weer eens een dipje kwa zelfvertrouwen en vind mezelf dan al gauw 'te dik', 'oh jee je ziet m'n buikje', enz. Irreële gedachten natuurlijk, dus binnenkort maar weer over die mentale drempel heen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden