Spring naar bijdragen

Dit is mijn resultaat.


Harjet

Aanbevolen berichten

Hier hou ik dagelijks als extra motivatie mijn gebruik bij kunnen anderen natuurlijk ook doen!

:D = droog.

:( = verantwoord maar verstandig?

:angry: = totaal fout.

2013

Februari

20-02-:D 21-02:D 22-02 :D 23-02 :( 24-02 :D 25-02 :( 26-02 :D 27-02 :( 28-02 :D

[iMaart]

01-03 :D 02-03 :( 03-03 :D 04-03 :( 05-03 :angry: 06-03 :D 07-03 :( 08-03 :angry:

09-03 :( 10-03 :( 11-03 :angry: 12-03 :( 13-03 :angry: 14-04 :angry:15-04 :D 16 :angry: 17 :(.

17 maart tot heden foute boel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet zo trots op mezelf ....:o

Merk dat ik buitenshuis toch niet de verleiding kan weerstaan er komen dan zoveel prikkels binnen die niet zomaar uit mijn hoofd gaan dat ik die wil sussen met :wine:

En dan nog de gedachte "ach ze doen het allemaal " ik ben niet zo'n bijzonder geval.

Op mijn werk heb ik veel vergaderingen en na de meeste vergaderingen staat een buffetje met drank klaar juist na zo' n vergadering heb ik zo behoefte pfff...

Gelukkig ben ik thuis zoals gewoonlijk niet doorgegaan maar dat kost me wel veel moeite moet ik zeggen..

Ik zou graag wat meer :D smilies willen neerzetten hier.

Volgende week heb ik vakantie en dat vereist helemaal veel voorbereiding want normaal gesproken nam ik het er dan nogal van , vakantie was voor mij ontspannen met :wine: en dat begon al overdag...

Ipv gezellig familie bezoeken of in mijn huis te klussen etc zat ik lekker te tetteren...

Dat moet volgende week echt anders zie er wel tegenop maar goed eerst maar per dag denken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag dus mijn eerste :angry: gescoord...

Ik ben er niet trots op en ben mij er zeker van bewust dat ik mij op glad ijs begeef!

Vanmiddag in de zon 4 grote glazen rose naar binnen gewerkt had gewoon even scheit aan alles van allerlei smoezen kwamen naar boven ..

*Ach Harjet je hebt toch vakantie

*De kids zijn toch niet thuis vandaag

*Het zonnetje schijnt zo lekker geniet er nu maar van

Eigenlijk wist ik het vanmorgen al dat ik het niet redden ging (wilde beter gezegd) heb me bewust niet op de dagdraad gemeld omdat ik niet wilde falen en ik weet al dat als ik twijfel ik al voor 80 prct toegegeven heb.

Waarom meld ik dat dan niet gelijk vraag ik mij af...en ik weet het antwoord al!

Ik wil dan gewoon al niet meer geholpen worden om er af te blijven ik ben dan jetje eigenwijs ....

Conclusie is dat ik al veel eerder moet na gaan denken /relativeren waarom ik niet meer slaaf van de alcohol wil zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee het gaat niet goed !!!

Ik zak vreselijk af en zie het nu helemaal duidelijk aan mijn smilies.

Met schoonzus gaat het niet goed tijdens de operatie zagen ze dat de tumor te groot was en aan de aorta verkleefd was dus zijn ze gestopt met opereren ....vrijdag komt ze thuis en krijgt ze nog een palliatieve behandeling thats it!

Ik kan het niet verwerken en schakel er teveel :wine: bij in...

een hopeloze broer en 2 kinderen van 12 en 10 die ook nog eens lichtelijk beperkt zijn hulpeloos en radeloos op de bank te zien zitten het laat mij niet los.

Weet heel goed dat ik juist nu heel helder moet zijn maar het lukt me niet en zie er ook erg tegen op om de draad weer op te pakken moet ik zeggen.

Wat ik wel blijf doen is heel eerlijk mijn smilies in blijven vullen en hopelijk het besef krijg om te stoppen met dit gedrag maar vooral nieuwe impulsen krijgen om verstandig te leven juist nu...

Liefs Harjet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreselijk nieuws Harjet maar het is toch in hoofdzaak je schoonzus en familie dit dit moet verwerken. Niet jij.

Je gebruikt het als smoes om te drinken terwijl je deksels goed weet dat je, om eventueel zo goed mogelijk te kunnen helpen, het ook als motivering kunt gebruiken om het tegenovergestelde te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel rot dat nieuws van je schoonzus en heel veel sterkte komende tijd

Denk niet dat je broer en schoonzus gebaat zijn jou drankprobleem

Word dit vreselijke nieuws er anders op als jij drinkt?

Verwerken kan ook door er te zijn voor je broer,schoonzus en kinderen

zij zullen je hulp echt de komende tijd hard nodig hebben

Zo voorkom je ook dat je in situaties komt waar je later spijt van krijgt

Kom op...ga ervoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harjet

een blinde vlek misschien

maar drank verwerkt niet

en helpt daar zeker niet bij.

het verdooft en de stap erna

is nog zwaarder.

Je vriendin verdient het niet als excuus

te dienen voor jou om te drinken.

Dus kappen met die zooi

en echt gaan verwerken.

Harde taal misschien

maar mijn hart is zacht naar je:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag lieve mensen...

Ik vind het prettig als jullie heel direkt naar mij zijn ik heb dat ook nodig , wind er dus maar geen doekjes om.

Toen ik hier op het forum kwam heb ik me het eerst voorgenomen heel eerlijk te zijn en ja het is moeilijk om een rode smylie er neer te zetten ik ben er zeker niet trots op!

De situatie voel ik zeker niet als smoes want ik ben het zelf die er voor kiest die fles te pakken niet de situatie ik rechtvaardig het zeker niet.

Moet mezelf een flinke schop onder de kont gaan geven !!!

Vandaag ga ik weer proberen het op te pakken ik geef gewoon niet op ik vertik het!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harjet die kracht die heb je al;

reken maar dat het kracht kost om

aan een verslaving gehoor te geven.

Als je die energie kunt gebruiken om niet

meer te drinken, dan komt er een punt

dat juist niet drinken minder energie

verbruikt. En je dus meer overhoudt voor andere

dingen en mensen.

Voor de één komt dit onmiddelijk, voor een ander

later in het proces, maar komen doet het.

Het plaatsen van je icoontjes vind ik erg moedig en konfronterend,

petje af!:present::heart::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...