Spring naar bijdragen

Zondag 26 mei 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

ik meld me af, niet volledig droog achter de oren, was ook niet mijn doe;/instelling. anderhalf wijntje verder, ik kruip erin. voel me wel vreemd onder alle alci die ik misschien ook ben.. maar dit forum doet me heeeeeel veeeeel beseffen, verdriet, in de fout gaan, positiviteit, alles!!!!!!!! dit heeft me meer gedaan dan al die twijfels, gesprekken, dubben, wikken en wegen... en weten en voelen dat je het tij kan keren. ik geloof nog steeds dat ik het kan veranderen in puur genieten... daar heb ik ook veel te veel genieters om me heen! ik ga nu echt naar bed, anderhalf uur later dan ik wilde...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Akelei, het gaat me erom dat er zoveel geld wordt gerekend voor iets dat lijkt te bestaan uit een paar mailtjes. Niet zozeer wat het de patient kost, maar wat het de maatschappij kost....de zorgkosten voor iedereen.

Er is de laatste tijd veel te doen over zorgeloze uitgaven in de zorg. De vage DBC'tjes. Gesjoemel met declaraties. D eis tot transparantie.

(waarmee ik overigens niet wil zeggen dat een van de hierboven genoemde organisaties zich hier schuldig aan maakt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@akelei, oke, ik zal er niets meer over zeggen..deze site is me toegewezen voor mensen die alcohol de baas wilde zijn. ik was me er niet van bewust dat minderaars een negatieve invloed hadden. het geet niet, dan hou ik het alleen prive in mijn schrift bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weltrusten allemaal! en sorry als ik iemand verkeerd bejegend heb omdat ik wil minderen.maar... ik neem dit besluit hel erg serieus, misschien dat het me daarom zo raakt... ik ken mijn kracht, ik ken ook mijn valkuilen en alles wat er tussenin valt. ik wil geen storende factor zijn, nu niet, nooit niet... nou, trust allemaal!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...