stientje Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 ik meld me af, niet volledig droog achter de oren, was ook niet mijn doe;/instelling. anderhalf wijntje verder, ik kruip erin. voel me wel vreemd onder alle alci die ik misschien ook ben.. maar dit forum doet me heeeeeel veeeeel beseffen, verdriet, in de fout gaan, positiviteit, alles!!!!!!!! dit heeft me meer gedaan dan al die twijfels, gesprekken, dubben, wikken en wegen... en weten en voelen dat je het tij kan keren. ik geloof nog steeds dat ik het kan veranderen in puur genieten... daar heb ik ook veel te veel genieters om me heen! ik ga nu echt naar bed, anderhalf uur later dan ik wilde... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Nonsens. Online behandeling met een coach of team van kost ook op die andere site geld.... En wat dan nog? Dan komt het wel uit een ander (gemeenschappelijk) potje. Gratis bestaat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 das waar, het wordt altijd door iemand betaald.. maar ik zeur niet, tactive geeft je de mogenlijkheid om het zelf te betalen, anoniem, of vergoed, bij huisarts bekend. dat is toch juist mooi?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dennis Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Akelei, het gaat me erom dat er zoveel geld wordt gerekend voor iets dat lijkt te bestaan uit een paar mailtjes. Niet zozeer wat het de patient kost, maar wat het de maatschappij kost....de zorgkosten voor iedereen. Er is de laatste tijd veel te doen over zorgeloze uitgaven in de zorg. De vage DBC'tjes. Gesjoemel met declaraties. D eis tot transparantie. (waarmee ik overigens niet wil zeggen dat een van de hierboven genoemde organisaties zich hier schuldig aan maakt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 @akelei, oke, ik zal er niets meer over zeggen..deze site is me toegewezen voor mensen die alcohol de baas wilde zijn. ik was me er niet van bewust dat minderaars een negatieve invloed hadden. het geet niet, dan hou ik het alleen prive in mijn schrift bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 weltrusten allemaal! en sorry als ik iemand verkeerd bejegend heb omdat ik wil minderen.maar... ik neem dit besluit hel erg serieus, misschien dat het me daarom zo raakt... ik ken mijn kracht, ik ken ook mijn valkuilen en alles wat er tussenin valt. ik wil geen storende factor zijn, nu niet, nooit niet... nou, trust allemaal!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 oei oei wat een dagdraad ik ben er moe van slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 ik slaap zeker lekker, ben reuze moe en wilde al veeeel eerder naar bed, oudste heeft nog een vriend over de vloer. ik wacht het niet mee af en ga knorren, half zeven er weer uit.. trust allemaal en nu echt hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden