Spring naar bijdragen

Zondag 26 mei 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers op deze winderige morgen.

Ik ga zo eerst maar even koffie en thee zetten, ik heb enorme trek in een bakje.

Buiten is het licht bewolkt en het waait behoorlijk, brrrr.

Maar gelukkig zitten we lekker warm binnen allemaal.

Eerst die koffie dus even.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Yvonne!

Ik heb een paar uur goed doorgeslapen en ben nu wakker. Koffie zet zich helaas niet zelf, dus ik moet zo in de benen. Ik ben al naar beneden gelopen voor brood, dat was ik gisteren vergeten. (Mijn diepvriezer staat beneden in mijn soort van garagebox). Ik had voor vandaag grootse plannen, zoals schoonmaken, vitrage wassen, maar is het erg dat ik er nog geen zin in heb?

Fijne dag! Op weer een druilerige koude dag. Wordt het ooit warmer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij ook een goedemorgen Madeleine.

Kan me heel goed indenken dat je nog geen zin hebt om al aan de slag te gaan.

Eerst even rustig wakker worden met een bakje koffie en wat te eten...

Hier net zo hoor.

En ja, het ziet er weer koud uit, geen regen hier gehad meer volgens mij, maar wel koud en waaierig.

En tuurlijk gaat het wel weer zomerweer worden, de vraag is alleen: wanneer dan???

Maar weet je, ik ben al zo blij dat alles toch weer groen is geworden, het bleef dit jaar zóóó lang kaal en grauw allemaal....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht al dat het aan mij lag dat het zo lang duurde voor het groen was. Ik heb alleen een groene boom voor het huis en verder weinig groen om me heen. Dus echt vergelijken kon ik het niet goed. Boom kon ook gewoon wat langer op zich laten wachten. Werd alleen wel vrolijk toen ik het buurdorp binnenreed en alles groen was. Is toch gelijk een heel ander gezicht. Word sowieso wel vrolijk van deze periode, want mensen komen hun huis weer uit en het lijkt op slag een stuk gezelliger. Nu alleen de temperatuur nog. Al vind ik het wel prettig om gewoon te kunnen slapen. Normaal is het hier in huis met een 20 graden buiten al snel een groot of 25 binnen. 19 graden heb ik in al die vijf jaar nog nooit meegemaakt. Maar voor 's nachts een goed temperatuurtje. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hihi, zo zie je maar: ieder nadeel heeft zijn voordeel Madeleine.

Maar inderdaad, het duurde dit jaar gewoon hartstikke lang.

Ik woon dan in een huis met een tuin, en oh wat bleef het er lang grauw... begon de moed al bijna op te geven.

En dan opeens leek de boel te exploderen en dubbel zo groen te worden als normaal. Heerlijk.

En ik zit ook niet te wachten op een hittegolf, mag best een graad of 20 zijn wat mij betreft, kun je ook heerlijk buiten in het zonnetje zitten toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, een graad of 20 vind ik ook mooi. Een hittegolf is ook niet aan mij besteed. Gewoon lekker gangbaar temperatuurtje zonder te zweten als je een arm optilt. Vorig jaar was het hier in huis, op zijn hoogtepunt, 30 graden. Ik wist van gekkigheid niet meer hoe ik moest zitten. Wat was ik toen blij met de storm, wat normaal is voor NL, en dat ik de ramen en deuren tegen elkaar open kon zetten. Het werd in no time 20 graden, kreeg het koud, deed alles weer dicht en het was zo weer 30 graden haha. Mijn huis is geen paradijs voor een energiemaatschappij, dat blijkt wel. :P

Ik heb eindelijk koffie! Ben toch maar even in de benen gegaan. Toch lekker zo in de ochtend. :) Zo maar eens een begin maken met ramen lappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier net zo. de muren houden de warmte vast. Het duurt altijd een hele poos voor het echt warm wordt in huis als het buiten heet is, maar is het eenmaal warm dan blijft het ook heel lang hangen.

Ik heb mijn eerste bakje op, mag er altijd twee van mezelf zo 's morgens vroeg, dus nog heel even lekker rustig en dan ga ik ook aan de slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is dat trouwens toch raar telkens:

ik zie met regelmaat mensen ingelogd staan.... denk ik dat ze zo wel even wat komen neertikken hier... maar nee hoor, ze komen net zo stil als dat ze binnen zijn gekomen...

Lijkt wel of ze het postagentschap binnenwandelen om hun postbusje leeg te halen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha, doe je best Igor, ik ga ook zo aan de slag hier.

Bol, nog eventjes over de hond:

het is geen rashond, hebben we in het verleden wel gehad.

Maar er zijn zo verschrikkelijk veel dieren die niet gewenst zijn en die ook zo graag een thuis willen hebben...

Dit was er dus zo eentje.

Ze heeft een pittig rugzakje, maar is ondanks alles een heerlijk vrolijk en dapper ding gebleven.

Een redelijk klein hondje qua afmetingen maar groots qua karakter...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...