lady jane Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 The Voice Of Holland zo, jij ook weer "bij" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Ik was warm, met mijn Idols. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 lauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Ik weet niet in welke tijdzone jij nu zit Jane, maar hier is het nu wel bedtijd voor mij, dus ik wens jou, en de andere ingelogden en de meelezers een fijne nacht, ik breng hem slapend door, verwacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 De miniplaybackshow, die was lauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 hier 23 u en de receptie sluit welterusten dus dagdag:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Jane: verder nog een fijne vakantie. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Ik vrees dat ze al weg is. Voor iedereen: ik heb het weer droog gehouden en ga ook bijtijds naar bed. Zou de stratenmaker nu morgen écht komen? Welterusten en slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Ik log uit en zie Marjo jarig is! Late reactie! Maar, radslag vriendin, heb een heel fijne verjaardag! Harder mocht het wel! Fijne overgang van een jaar naar het andere jaar! En ik hoop dat je heel veel geluk hebt. Liefs, Dees (Spud) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Ik kom me op dit late uur toch nog afmelden, droog. De eerste dagen zal ik dat zeker doen, dat aan en afmelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden