Spring naar bijdragen

Woensdag 12 juni 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

Waar ik me aan stoor heb ik zojuist hier geschreven Agnieta.

Ik denk dat dat wel duidelijk is: de kille manier waarop je reageert, het feit dat je het hebt over 'zeiken' als je op een medefrummer reageert... het gebruik van het woord 'u' als je het hebt tegen iemand die je al jaren treft hier ..

En dat jij je aan mij stoort, misschien kun je iets duidelijker vertellen waaraan je je dan precies stoort?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 116
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

pfff ik denk even inloggen. ik heb zo'n vreselijke shitdag. even melden dat ik het niet meer trek. en wat zie ik in een flits.................... hak hak hak.

sorry ik kan er niet tegen, dat mensen moeite hebben met elkaar. waarom laten we elkaar niet in onze waarde.

laat ook maar................................... ikke ikke ikke en de rest..................................

ik wil een winterslaap, en wat de gevolgen zullen zijn ............ intresseert mj geen r,e,e,t.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ik heb gedronken. ik kan er niet tegen dat mensen hogerop willen komen over de rug van anderen. is het dan zo triest gestelt met de mens ?????

ja ik ik ik ik ik ik en misschien kom jij ook nog even in beeld maar ik ik ik ik ik.

sorry ik ga naar bed en schrijf me uit voor het dagpact, jaarpact en alle serieuze dingen. en koffie gaat er nog wel in dan kan ik de schijn nog wel ophouden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he igor, hou vol meis... ik heb er eentje gehad en het hielp echt niet hoor... ik zal eens nagaan waarom ik precies dat ene wijntje nam, ik had me al bewust niet op t dagpact gezet vandaag, door mijn nare ervaring vanmorgen?????? lullig excuus dan...

ik ga uitloggen, nog wat rommelen en lekker op tijd naar bed met een goed boek, trusten allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond frummels!

Poeh, ik kom wel in een naar sfeertje terecht hier!

Jammer, is toch helemaal nergens voor nodig?

Agnieta, ik heb het idee dat je iets dwars zit. Je manier van reageren is vervelend en past niet bij je. Wil je er iets over kwijt?

Om eerlijk te zijn snap ik Yvonne heel goed.

Anyway... ik kom net terug van een kletsnatte, maar lekkere training. Ben gelijk weggegaan, want meteen toen ik in de kantine kwam werden de flessen wijn tevoorschijn getrokken. Bovendien voelde ik me vanavond niet prettig in de groep, alsof ik een beetje werd genegeerd. 2 Zeer goede redenen om een sportdrankje naar binnen te gieten en kletsnat van de regen, maar droog naar huis te gaan. Ik heb dus weer een dag zonder mijn aartsvijand gedaan. Nu lekker even bankhangen en bijtijds naar bed.

Ik meld me dus droog af, mss kom ik later nog even terug.

Wees lief voor elkaar he schatten :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie
igor
ik zou willen dat je eens kunt zien
dat wat jij voelt helemaal ok is.
ja, tuurlijk, het maakt je kwetsbaar en (soms) ongelukkig
en je verbaast je, begrijpt het niet
want de wereld om je heen doet anders
of lijkt anders te doen, ik weet dat ook niet....
maar dat betekent niet dat jij het verkéérd ziet.

het is zwaar, dat is zo,
maar koester gewoon eens dat je dat moeilijk vindt
het is zoooo waardevol
er zijn er maar zo weinigen die die kwetsbaarheid (nog) hebben.

ik wel,
jij ook!
meer mensen hier
meer mensen
niet de meerderheid

quote>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zit hier in de lobby

met een Ned. vrouw die exact dezelfde H&Mjurk aanheeft

zij is wel bruiner

maar ik ben slanker

(kun je nagaan)

duimen jullie mee

morgen uitslagen

examen dochter

ze is de hele dag

er over bezig

en ik zal blij zijn als die zenuwen

bedaard zijn

en ik weer aardig kommentaar krijg

maar we drinken niet, geen drup

en de flessen drank gaan dicht mee de koffer

in, als verjaarskado voor haar lief

die vrijdag jarig is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed, dat was mijn 'gezellige' avond. Na twee biertjes ben ik op de bank in slaap gevallen. En ik word net weer wakker. Zeer verontrustende droom gehad. Volgens mij werd ik gewaarschuwd.

Ik ging naar mijn favoriete (Groningse) zanger. Twee vrienden hadden hun kaartjes omgezet. Ze zouden eigenlijk de voorstelling na mij gaan, maar het leek ze gezelliger om tegelijkertijd te gaan. Hij, de zanger, was opeens immens populair. Hij moet eens weten wat ik hem in mijn dromen toewens, want in werkelijkheid is zingen nog steeds zijn hobby. Ik reed in mijn auto'tje op weg naar de zaal. En het was bijna sluitingstijd van de supermarkten. En ik werd zenuwachtig. Ik wist niet hoe ik de voorstelling door moest komen in de wetenschap dat de koelkast leeg was bij thuiskomst. Toen zag ik buren rijden op de fiets met kratten bier in hun hand. Op weg naar huis. Ik werd steeds zenuwachtiger. Zelfs in de droom was het gevoel levensecht. En toen werd ik wakker.

Ik was even vergeten dat dat gevoel vroeger schering en inslag was. Altijd zorgen dat er iets in huis was, zodat ik me na een gezellige avond alsnog kon bezuipen. Het altijd in gedachten bezig zijn me drank en zorgen dat ik voldoende kreeg. Ik was dat gevoel al vergeten. Maar de droom waarschuwde me dat het nog op de loer zit. En wil ik dat? Nee, dat wil ik niet. Wat ik heb geleerd in de afgelopen tijd is dat het heerlijk is om gewoon dingen te doen en niet bezig te zijn met hoe vol of leeg de koelkast is.

Nou ja, de gootsteen was dorstig. Ik heb mezelf afgeklopt en ga weer verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...