Runningliesje Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Of je kan er moeite voor doen je duidelijker te verwoorden. Waarom altijd bij de ander neerleggen meis? Nergens voor nodig. Bah, ik laat me meeslepen. Eigen schuld. Probeer al een uur uit te loggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 dagpact weer gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 moet je echt rockbottom gaan om te beseffen dat je verkeerd bezig bent? de een wel, de ander niet, lijkt mij. gelukkig niet. ik heb ergens gelezen dat van de 10 mensen er 2 gevoelig zijn voor alcoholverslaving. als die allemaal volledig het putje ingaan, zouden die andere 8 het wel verdories druk krijgen, bedenk ik me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Lydia, niet alles aannemen en geloven wat je hier leest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 doe ik ook niet hoor, Dylan. maar ik denk er zoal het mijne van. over het onderwerp eenzaam zijn of een nieuwe partner zoeken bijv. de zekerste manier om er GEEN te krijgen is natuurlijk drinken, welke potentiele nieuwe liefde valt er nou voor een kegel? kan me niet herinneren dat ik ooit gedacht heb: goh, die kerel ziet er leuk beschonken uit! zal toch andersom ook wel zo werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Dat noemen ze nu zwart wit denken. In een kroeg zijn toch mensen die het naar hun zin hebben met een borreltje op? Sinds wanneer is de kroeg voor mensen die zich enkel willen bezatten? Onzin! De grootse die ik tot nu toe heb gelezen. Mensen zijn wat toegankelijker met een drankje op, is dat verkeerd? Zijn ze dan maar gelijk dronken of onbehoorlijk? Brrr! Drank is niet slecht. Drank is pas slechts als je jezelf bezat omdat je niet weet hoe het leven anders moet. Ga nu niet lopen generaliseren. Want dat staat niemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 ik vis ze ook bij voorkeur niet uit de kroeg slaap lekker, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Mensen toegankelijker met een drankje op? Denk dat dit een misvatting is. Andersom kan het wel zo zijn dat mensen met een drankje op zichzelf wat makkelijker toegang verschaffen, maar dat is heel iets anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 we maken een grapje, Madeleine (zie de smileys) en we nemen daarbij vooral onszelf op de hak. maar er zit wel een kern van waarheid in: what you give is what you get. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Madeleine slaapt al denk ik. Lijkt me nog niet eens zo'n slecht plan eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 mee eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Hey Dylan en Lydia! Nog wakker? Ik kan niet slapen en kom hier maar weer even gluren. Wat een avond zeg hier, poeh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Zeg dat wel RL, heb ook heel wat berichtjes NIET geschreven. Krijg ik ook geen ban Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Heel verstandig! Ik heb me aardig moeten inhouden, ik werd er op een gegeven moment echt moe van. Helaas niet moe genoeg om in slaap te vallen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Lydia is ook gaan slapen denk ik... ik denk dat ik er maar een boek bij pak. Welterusten Dylan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Jij ook voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Een ban in jou geval is niet heel slecht, Dylan. Ik snap dat het nuchtere leven heel erg veel waard is, maar ga niet lopen generaliseren. Niet iedereen is zoals wij zijn. Sommigen drinken gewoon een biertje of tien in de kroeg en de volgende dag denken ze, had ik dat maar nooit gedaan. Maar niemand rent naar de supermarkt voor ronde twee. Wij wel. Dat is het verschil. Erken het dan tenminste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden