Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 juni 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 117
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemiddag frummers, eindelijk nog eens in kunnen loggen. Het werd een beetje tijd hé ;)

De laatste dagen alvorens een korte vakantie voor mij. Vanaf volgende week zit ik op het zeer mooi Corfu met mijn nieuwe vlam :D

We zijn er eigenlijk al drie keer samen op geweest, doch nooit als koppel, nu wel dus ......

Alles loopt nog steeds op wieltjes en we zijn mooie plannen aan het smeden, maar daarover meer. Grote stappen dus, maar het zit erg goed. Ze houdt me heel erg ADB, en zelfs rookvrij, of toch zo goed als. Op een enkele keer na niets meer, dus daar nog wel even werk aan.

Moet even een bootje losgooien, maar ik kom nog terug hoor ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen!

Het was vreselijk moeilijk om vanmorgen naar mijn werk te gaan, had al mijn vervangster ingelicht, maar ben keurig geweest en idd Von, toen ik was was het lekker werken. Heb me prima vermaakt. Voel me stiekem wel een beetje trots. Nu even rust pakken met een lekker bammetje en theetje!

Ga goed allen, ff terug lezen!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ R.L. Zo zie je maar weer dat dingen waar je vooraf vreselijk tegen opziet achteraf heel erg mee kunnen vallen. Daar heb ik ook wel vaak last van maar ben dan blij dat ik het toch gedaan heb. Tof dat je het zo naar je zin hebt gehad.

Geeft in ieder geval een goed gevoel toch voor jezelf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, die mug toeterde wel en had een slurf, maar bleek onschadelijk :P

Vandaag en morgen dus niet sporten en zondag de tour du jour racefietsen. Lekker door de heuvels van Duitsland crossen! Maandag ongeveer 16km DL doen.

Nu mag ik chillen, woehoe, maar helaas is het zonnetje weg, wilde al in slaap gaan vallen op mijn balkonnetje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag mensen.

Zo het longfunctieonderzoek zit er op. Alles is prima, en ik zit zelfs een stukje hoger dan het gemiddelde.

Het hoesten komt volgens die vrouw, toch van het roken, ondanks het maar ongeveer 10 sigaretten per dag zijn. Ze raadde me aan om te stoppen maar dat zie ik zelf niet zo zitten hoor, ik drink ook al niet meer.:)

Maar zij, en dus ik ook waren tevreden. Zo nu verder met poetsen want dat is er toch bij ingeschoten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is goed nieuws hé Bolliewollie. Ik ben zo goed als gestopt. Toch soms nog zo eentje tussendoor, maar volgende week op Corfu gelijk niks meer. En dat ga ik zo houden ook ;)

RL respect hoor, moest ik niet met die verduvelde hiel zitten ging ik er ook voor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien en Will, thanx!

Stien, jij komt er ook wel hoor, gewoon door trainen! En Will, is het een blessure die niet meer over gaat? Nee toch? Wel verdomde vervelend!

Ik ben blij voor je Bol! Dat heb je ook weer gehad! Stoppen met roken en drinken gaat trouwens prima samen hoor, dat merk ik ook wel. Al heb ik weinig keus als sporter...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bolletje,

Mooi dat het goed is met je.

Ik zit behoorlijk onder het gemiddelde!

Je had ook mij kunnen raadplegen.;)

Je bent nu je huis tot de grond aan het afbreken,

maar een rokertje ligt toch veel meer voor de hand.

Je hoest en denkt 'oei schimmel' terwijl roken een groter aandeel heeft.

Maar fijn dat het goed is hoor.

Groet.

P.S geen foto, alles klaar nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...