stientje Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 fijn bol! gelukkig rook ik niet, blehhh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Hot, dat doe je niet hoor! Het is heel eerlijk dat je het vraagt. Ik ben wel meer gaan sporten sinds ik gestopt ben, deels vanwege de zucht, maar grotendeels omdat het nu kan! Ik kan nu heerlijk met mijn man een wandeling gaan maken als hij thuiskomt, ik lig niet met een tafel vol lege bierblikjes slap op de bank. Ik kan nu weer s'avonds naar de loopgroep, want ik heb niet gedronken van te voren. Maar ik schiet wel een beetje door. De aard van het beestje ben ik bang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Wel RL het zou mijn slijmbeurs zijn, die heb ik enkele weken geleden serieus bezeerd, en het wil maar niet overgaan. Neem al een tijdje onregelmatig ibuprofen, maar het betert geen sik. Het blijft trekken. Werken gaat nog net, maar ik moet er niet aan denken om een stukje te lopen.....impossible. Ik ga er eens mee langs de klniek, plaatje nemen en zo. Hangt serieus mijn .... uit Zo, even weg nu, salut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 haha en hoe zouden we ons kind noemen???? hot? hotsendeflotsendeeigenaardigeexposantenexpositiemeteigendraadsemeningennogwelinbikinie,eenienieminiebikinienogwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Hoi Tonny welkom, Ik heb je intro gelezen. Zeer herkenbaar. Je snapt zelf al dat drinken geen optie is. Die voorsprong heb je. Dus met het forum als inspiratie zou het moeten lukken. Velen hier gingen de goede kant op, dus pak beet de hulplijnen. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Had een paar foto's geplaatst op het hobbydraadje maar kan ze niet vergroten Soothe. Heel jammer. Maar als de meeting hier door gaat dan mag je rustig komen kijken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Tonny, ben je er? Je hoeft niet op het voorssteldraadje een nieuw topic over de lever te openen. Dat kan allemaal hier. Je lever kan nogal overbelast zijn, vooralsnog geen paniek. Het is wel zo dat pijnprikkels sneller binnen komen, dat is het ontgiften. Veel water drinken. De leidingen doorspoelen. Mocht het blijven, dan is een bloed prik raadzaam. Don't you worry. Veel gaat weer vanzelf over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Waar naar kijken Bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Tegen wie heb je het nu Hotsje? (Behalve tegen Stien en jullie geplande huwelijk ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Nou maak je me nog nieuwsgieriger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Hai frummels, Rotdag vandaag, Heb vreselijke trek, vind er op dit moment niets aan zonder wijn. Gestrest, moe, chagrijnig, Enfin, kunnen jullie ook niets aan doen, gewoon even spuien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 hoe komt het Rapi dat je zo gestrest en chagerijnig bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 hoi, je bent een schat!!! je zult het zonder mij moeten doen dit weekend, ik neem geen mobiele apparatuur mee. even ontspannen en lezen. geen mail, geen facebook, geen werk. even stientje-tijd. gevuld met kunst en mooie beelden. ik ga lekker mooie stenen kopen om er weer wat moois van te maken. ben nu al hebberig!!! lekker hakken, vijlen en raspen. en polijsten, want zonder wrijving geen glans!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Bollie, Zaak stopt over 2 weken, nieuwe baan daarnaast, 60 uur werken momenteel. Afscheid nemen zaak, veel verwikkelingen. Zou veel willen vertellen, maar ja, altijd bang voor herkenning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Lief van je Sowhat, maar het forum is zo vreselijk openbaar he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 fijn weekend iedereen, hou vol, houd moed en geniet van alles wat er WEL is, en das best veel hoor!!! dikke knuffel voor iedereen die hem wil of nodig heeft, van stieninbikien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Ga maar doen, wat Bol altijd aanraad. Mijn buik maar flink vol eten, met brood ,gebakken eieren en kaas. Kom net bij latex vandaan, omdat hij net terug was van vakantie. Zit aan de wijn, vriend erbij, ook aan de drank. Vroegen of ik mee uit eten ging. Heb nee gezegd, vond, er opeens echt niets aan zonder drank. Ach, wat ben ik toch zielig..(smile) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Je kan ook mensen pb'jen hé? Als je het maar een beetje kwijt kan raken zodat je vannacht een beetje goed kan slapen en niet alles mee naar bed neemt. Hee veel rust en plezier Stieninbikien:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Bol, Ik heb net mijn maatje uitgebreid verrast met een klaagzang. Als ik haar niet had, was ik allang weer begonnen. We beloven elkaar elke dag, niet te drinken, en morgen ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Rap. eten is altijd goed hé, En waarom pak je dadelijk niet een lekkere douche of een warm bad. dan op de bank met een boek of met de tievie, lekkere bak thee of zo. Heb je niet een leuke film liggen? Maar belangrijk is dat je er toch met iemand over praat meid. Of het op schrijven. Oke gelezen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Marika En wel blijven komen hoor. Hoe is het nu met je? En wat zijn nu je plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Ja, lekkere douche, zou ook wel lekker zijn. Maar ben vanochtend al geweest, dan droog ik zo uit he. Enfin, ergste trek is gelukkig al weer over. Brood, met ei zit er ook in. Vroeg naar bed, morgen weer werken. Vanavond even niets Dank, voor je meedenken Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Marika en Rapi Enne, beiden altijd welkom hoor. Ik wens jullie heel veel kracht. Marika, ik gun het je zo dat je de knop weer om kunt zetten. Je bent veel sterker dan je denkt, wss loop je vanzelf weer tegen jezelf op, hoe hard dat ook klinkt. Maar dat heb ik ook nodig gehad. Ik meld me droog af, mss kom ik straks nog even langs, maar het is nu te druk in mijn koppie, complete chaos. Komt goed, heb gewoon rust nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 R.L. Jezelf niet voorbij gerend vandaag, want daar heb jij nog wel eens een handje van he:), Hoe dan ook, ik sluit weer af Nogmaals, ergste trek is weg gelukkig. Bewijs is weer geleverd, dat je trek dus gewoon kunt uitzitten. Marika, kop op he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Ik ren mezelf idd voorbij om niet te hoeven voelen Rapi, daar ben ik het beste in Fijn dat de ergste trek weg is meis! Je kunt het idd uitzitten, hoe onmogelijk het ook lijkt soms. Ik ga nu Spongebob kijken, tekenfilms, word ik rustig van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden