Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 juni 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen luitjes,

Koffie is aan het doorlopen, de thee staat te trekken en de bus met beschuitjes staat op het aanrecht.

buiten is het stormen gestopt en schijnt de zon. Nog wel koud denk ik.

En hierbij verklaar ik de dag voor geopend:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 117
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemogge Vonnie!

Is de koffie lekker sterk? Ik slaap nog half... moet vandaag weer werken voor het eerst sinds het zkh. Blegh, kheb geen zin, ben nog zoooooo moe! Ik heb me een partij wild liggen slapen en dromen!

Nou ja, als ik eenmaal aan het werk ben gaat het wel weer.

DAGPACT:

RL

Ga goed wederom allen! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja... weet je, de winkel doet me soms wel een beetje aan het forum denken...

[filosofische modus aan] de personen die aanwezig zijn plus de combinatie ervan, bepalen de sfeer, dat kan werkelijk alle kanten op. Wederom daarom even diep gezucht en blij zijn dat ik gisterenavond lekker in slaap ben gevallen en niet meer ben ingelogd [filosofische modus uit]

Dussss, we gaan weer met een opgeheven hoofd en positieve instelling de dag in!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen R.L.en Vonneke.

Zo ben ik weer eens een tijd van het forum weg geweest en wel omdat ik met mijn oude p.c. geen kant meer uit kon en nu een nieuwe heb. Wel bijna mijn hele vakantiegeld op maar dan heb ik ook wat.

Eerst werkte ik altijd nog met Windows XP en heb nu Windows 8.

Allemaal acacadra voor mij nog. Maar dat zal wel weer wennen.

Zag dat er weer aardig wat onrust op het forum heerst de laatste dagen.

Ik kan daar slecht tegen omdat ik mensen zie verdwijnen die het juist zo hard nodig hebben om te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen Aicha, fijn dat je een nieuwe pc hebt.

En de werking... komt vanzelf allemaal hoor.

zo, ik moet er vandoor...

douche in, toet toonbaar maken, hondje uitlaten, broodjes smeren en richting werk.

Fijne dag.... laterrrrrrrrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die R.l. dat lijkt me leuk in een wereldwinkel te werken.

En ik zie dat je goed gaat meid. Hartstikke tof.

Met mij gaat het redelijk. Heb voor de zoveelste keer griep gehad. En nog steeds niet helemaal fit.

Mijn p.c. was om de haverklap naar de gallemiezen. En kon alleen nog maar op facebook komen.

Maar dat liep ook ten einde dus nu maar een nieuwe en hoop voorlopig weer gewoon mee te kunnen draaien op ADB.

En ik sta nog droog vanaf 18 april. Eigenlijk al eerder gestopt maar had de datum niet bijgehouden.

Nu moet ik nog dringend stoppen met roken. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Aicha!

Daar ben ik weer. Sorry, mijn laptop had er ineens geen zin meer in, toen pakte ik de kleine en die stond nog ingelogd op mijn mans account, waardoor ik hem moest bellen voor het wachtwoord. :huh:

Anyway, super om te horen dat je nog steeds droog staat! Echt onwijs knap! Hier begint het idd ook al aardig op te schieten, zit al in mijn derde week. Voel me er echt happy mee!

Leuk dat je weer terug bent meid. Ik vroeg me al af waar je was. Top dat je een nieuwe comp hebt.

Ik zou zeggen, klets weer gezellie mee en hou vol waar je mee bezig bent. Dat roken komt vanzelf wel, is bij mij ook vanzelf, en vrij makkelijk vond ik, gegaan.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh hee, hoe dichterbij de tijd komt om te gaan werken, hoe beroerder ik me ga voelen. Heeft niks met alco te maken, ook niet met trek. Ik heb mezelf de laatste tijd nogal overbelast. Ben elke dag doodmoe, maar ren maar door. Voel me nu ook moe-misselijk en heb een lichte verhoging. Heb ik wel vaker, kan met die mogelijke leverontsteking (hepatitis) te maken hebben (okee, dat gaat dus wel over alco). Ik heb mijn vervangende collega al gebeld en heb afgesproken als derde in de winkel te gaan staan. Dan kan ik weggaan als ik het niet trek. Ik moet er gewoon weer even inkomen.

Maar 1 ding weet ik zeker, ik neem vandaag de eerste niet! Ik zou me haast nog een keer op het dagpact zetten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...