Spring naar bijdragen

Bij welke muziek hou jij het niet droog?


Jan40

Aanbevolen berichten

beide van de kinks? wist ik niet jaap, wat geinig... wat een talenten ook trouwens...lalalalolaa..mmm

en die nomads! prachtig nr! draaide het veel toen die plaat net uit was, heb m nog... hebben ze ooit een tweede of meer gemaakt? geen idee...

en nu we toch bezig zijn... velvet underground... 1969 live in arkansas city, groene hoes met kort rokje, en een citaat uit een recensie die ik het mooiste vind die ik oit heb gelezen...

moet effe uit mijn hoofd, want mijn ouwe platen staan beneden in de berging, eh.. het bevat de volgende zin volgens mij..

....but...anyway... we cant say much more... of zoiets, en dan
... analysing is what took the fun out of chemistry!

mmmm... smullen zo'n regel....
en op veel zaken toepasbaar.... hiho!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Marc is terug.

The Nomads bestaan zelfs nog.

...Groene hoes met kort rokje... Het is maar hoe je kijkt.

Nu we het dan toch over die geweldige Velvet Underground hebben, wil ik hier The Feelies introduceren. Ze spelen hier een lied van The Velvet Underground, waarschijnlijk kennen jullie het wel.


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik wil janken zet ik meestal iets op van Erik Satie.

Er is bijna geen muziek die dat met me kan. Kan me wel ontzettend rot voelen door een plaat.
Soms zijn het niet eens tearjerkers. En soms ook platen waarvan ik me niet kan voorstellen dat ik er ooit bij huilde want normaal huil ik er nooit bij maar dat raakt dan net een snaar.

Zoals Type O Negative of Dead Can Dance. Daar krijg ik normaal juist een goed gevoel van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nog een liedje dan:

The Legedary Stardust Cowboy. Ja, ja, vernoemd naar Ziggy Stardust.



Voor Henk, omdat het een heel druk plaatje is. En omdat hij ook een Cowboy is.

En let op drumsolo na ongeveer een minuut, gevolgd door wat getoeter. Geweldig!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...