Jaap Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Dat was lang geleden dat ik het geluisterd had. Voor de gene die geen zin hebben in googeglen.Maar dat is ook toevallig. Was ik al even van plan dit nummer te plaatsen omdat het me een heerlijk gevoel kan geven.I'm Not Like Everybody Else - The NomadsOok een lied van The Kinks. (Jawel, van Lola) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 beide van de kinks? wist ik niet jaap, wat geinig... wat een talenten ook trouwens...lalalalolaa..mmmen die nomads! prachtig nr! draaide het veel toen die plaat net uit was, heb m nog... hebben ze ooit een tweede of meer gemaakt? geen idee...en nu we toch bezig zijn... velvet underground... 1969 live in arkansas city, groene hoes met kort rokje, en een citaat uit een recensie die ik het mooiste vind die ik oit heb gelezen...moet effe uit mijn hoofd, want mijn ouwe platen staan beneden in de berging, eh.. het bevat de volgende zin volgens mij......but...anyway... we cant say much more... of zoiets, en dan... analysing is what took the fun out of chemistry!mmmm... smullen zo'n regel....en op veel zaken toepasbaar.... hiho! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Fischer-Z - Red Skies Over Paradise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Fischer-Z - Battalions of Strangers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Billy Joel - Piano Man (Live)Billy Joel op YouTube Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 George Thorogood and the Destroyers - Bad To The Bone (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Hier is ie dan Wakx:Ennio Morricone - Once upon a time in the West Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 He Marc is terug.The Nomads bestaan zelfs nog....Groene hoes met kort rokje... Het is maar hoe je kijkt. Nu we het dan toch over die geweldige Velvet Underground hebben, wil ik hier The Feelies introduceren. Ze spelen hier een lied van The Velvet Underground, waarschijnlijk kennen jullie het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatrickB Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Als ik wil janken zet ik meestal iets op van Erik Satie. Er is bijna geen muziek die dat met me kan. Kan me wel ontzettend rot voelen door een plaat.Soms zijn het niet eens tearjerkers. En soms ook platen waarvan ik me niet kan voorstellen dat ik er ooit bij huilde want normaal huil ik er nooit bij maar dat raakt dan net een snaar.Zoals Type O Negative of Dead Can Dance. Daar krijg ik normaal juist een goed gevoel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Lou Reed...It's a perfect day Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Deze zanger vind ik een beetje de Italiaanse variant op Lou Reed: * typefout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Gouwe ouwe............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 En hier nog eentje:David Bowie - Ziggy Stardust (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 David Bowie blijft goed vind ik.... ook dit nummer Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 april 2011 Rapport Share Geplaatst 11 april 2011 Nou nog een liedje dan:The Legedary Stardust Cowboy. Ja, ja, vernoemd naar Ziggy Stardust. Voor Henk, omdat het een heel druk plaatje is. En omdat hij ook een Cowboy is.En let op drumsolo na ongeveer een minuut, gevolgd door wat getoeter. Geweldig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Blijft mooi - Anastacia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 En deze blijft ook mooi: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Ja, mooi nummer en tekst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Ja ja Ramses is goed.Ik heb wel wat met dat liedIk ga weer even naar waar dit draadje allemaal om begonnen wasNick CaveThe Weeping Song Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Whow...gaaf Jaap...meteen opgeslagen in mijn lijst.Onderstaande gewoon gezellig en vrolijk - Hayseed Dixiehttp://youtu.be/y0FuMRHRCVY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 De Amerikaanse filmregisseur en scenarioschrijver John Carpenterheeft ook aardig wat filmmuziek gecomponeerd.Hier enkele voorbeelden (met spannend klinkende muziek): John Carpenter - Escape from New York (Soundtrack)John Carpenter - The Fog (Theme) * Foutje en uitbreiding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Janis Joplin et al - Diverse liedjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 ">http://youtu.be/i2wmKcBm4IkKen je Frans..............http://youtu.be/3xtxbpoR6KQMede namens Henk....met de groetjes aan Jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Voor Jaaphttp://youtu.be/ejQS9kQDXmkvan Henk...deze bedoelde hij....oeps..foutje Sha... belde hij alweer op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 nou ja...bellen...Henk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden