Marc Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Voor allemaal: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Marc, waarom nog nooit the birthday party??Hiermee trouwens ook een omdat je met je muziekjes vaak mijn dag goed maakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 Ace, wat een fantastisch nummer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Ace??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Zo, even een liefdesliedje.Cosmic Psychos (wat een geweldige bandnaam) uit Australië spelen: Speciaal voor jullie de akoestische versie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2011 Van Jody Reynolds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Zeker, zeker, Nick Cave is geweldig.Voor jou In duet met PJ HarveyLalalalaLalalalee... je zou er zowaar vrolijk van worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Even nog een plaatje uit de oude doos Met Little Girl1958, een beetje een stout plaatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Lenny Keylard - It's You (Official Video) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Lenny Kravitz - I'll be waiting (Slow version) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 The SmithsHeaven Knows I'm Miserable NowEven zielig doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mara Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Deze twee van Herman van Veen. Zijn stem brengt me dichter bij mijn gevoel zodat ik minder de behoefte heb om te drinken.http://www.youtube.com/watch?v=X88Kz7uRalc Een Vriend Zien Huilen http://www.youtube.com/watch?v=5LAPeUVIXms wie heeft de zon uit je gezicht gehaaldLiefs,Mara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Only so many songs can be sung with two lips, two lungs and one tongue.Als je het wil horen zal je het toch helemaal moeten afluisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Eventjes omhoog voor MarQ. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Keimooi Jopie!Zou je wat vaker van dit soort kunst op dit draadje willen plaatsen?Ik weet helemaal niets van dit genre. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Hannah, als ik op de link druk word ik iedere keer terug gestuurd naar AdB!Deze laatste werkt wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Ook een overlijden in het Nederlandse rock n roll circuitJohnny Hoes, de ontdekker van De Zangeres Zonder Naam.Hier een lied dat hij maakte voor het bedrijfschap horeca*1962, toen kon dat nog, reclame op deze manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Ik wist niet zoveel Johnny Hoes, maar hij blijkt geheelonthouder te zijn geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Sorry ik ging er mee slapen en stond er mee op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anton23 Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Giant Sand en P.J. Harvey: Het origineel gaat zo:X: Blijft toch altijd weer leuk als men er een eigen interpretatie aan geeft, aan een lied. Ik hou daar wel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden