Marc Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Voor de mensen die wat moeite hebben met 'Frans': * David Bowie was dubbel geplaatst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Leuk die onderste Marc...hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Welke onderste, Shahire?Aanpassen gaat sneller dan posten.* spelfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Ja welke onderste grappig...zaten we allemaal Bowie te luisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Als we dan toch bezig zijnDe Dijk En, doe Henk dan maar de groeten. Als ie weer belt:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Nu zijn we dus alweer op een zijspoor beland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Het is niet mijn smaak, wat ik hier aantref.Bij Dit ga ik echt onderuit.Zowel de tekst, als de harmonieën, bezorgen me kippevel.Kan er uren naar luisteren.Verder, heb ook ik U Tjoep en kan de hele dag zoeken.Allen een muzikale dag.Ik denk kippenvel. Het hoort bij de kip.Zoiets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Dit moet je gewoon mooi vinden of er van houden - Lole Y Manuel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Bruce Cockburn - If I had a rocket launcher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Patti Smith et al. - Diverse liedjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Zo even terug naar mijn puberjaren:Wipers Zo, wat heb ik dat veel geluisterd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Nog een klassieker:Roxy Music - My only Love (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 hier hou ik het niet droog bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 It's time to go - (Original) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Cornelis Vreeswijk - Somliga gar med trasiga skor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Dit lijkt me Zweeds, Shahire. Klopt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Ja Marc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Blue improvisations - Guitar solohttp://youtu.be/8-MA9T7wfkk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 http://youtu.be/0_W0BfQar14Evanescence - My immortal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Laura Izibor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Hier een muzikale grootheid (jaren negentig):Lenny Kravitz - Fields of Joy (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ik denk 1989. Ik kocht de LP Daydream Nation van Sonic Youth.Daar ging een wereld open. Ik had wel hardrock geluisterd en punk. Maar hier kwamen een aantal werelden samen en werden voor mij nieuwe geschapen. Mijn beste koop en al weer 22 jaar geleden.Ik laat jullie de compositie horen.Als je het niet kent zal het even wennen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ja hier hou ik het ook niet bij droog wat slecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 tis me toch wat jaap... had het gisteren nog opstaan!... heb er een stuk op vijf van de sonic youth...vond goo en evol meesterlijk, en ook het latere dirty ijzersterk...nog een keer mijn sparklehorse tip, in het bijzonder: viviadixietransmissionsubmarineplot of zoiets...jaja, effe uit mijn hoofd!hele album natuurlijk, maar ik draai straks het nummer Cow, nr7 meen ik...en ken je 16 horsepower? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 april 2011 Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 16 horsepower, ik had er van gehoord. Heb es wat beluisterd en dat klinkt me heel aardig.(Sparklehorse moet ik nog even aan wennen)Wat nu?Ok deze:Giant Sand & Victoria Williams De ritmesectie werd later Calexico. Wat bekender. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden