Yvonne Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Goedemorgen luitjes, Deuren wagenwijd open hier, heerlijk koel nog en zalig vogelgeluid. De koffie staat klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Goede morgen Von en de lateren DAGPACT Albert Lytse houd je hoofd koel vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Goedemorgen Albert, gaat helemaal lukken hoor, straks de ramen en deuren weer dicht om de warmte buiten te houden en dan naar mijn werk... met airco, vestjestemperatuur daar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Waarom staat de verkeerde draad boven? Nu ben ik net de dagpact van gisteren begonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Straks ga ik eerst even langs de dokter met wat vragen. En vanavond komt de beruchte bestuursvergadering van de alleengaandengroep waarvan ik eerder de vraag in de groep heb gegooid of ik dan alcohol schenken moet of niet. Mijn antwoord nu en vanavond: ik schenk geen alcohol. En zo'n eerste keer bak ik ook geen cake, maar koop ik van die lekkere chocolate cookies bij de idlA. Daar doen ze het maar mee. Het is zakelijk en zo wil ik het ook houden. Nogmaals dagpact: Albert Lytse Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tonnyw Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Goeiemorgen allemaal, Vandaag 1 week droog voor mij! Nogmaals dagpact: Albert Lytse Tatum Tonnyw Allemaal een fijne dag! groetjes Tonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 MOrgu Tatum. Ja, ik moest toch even op Geertje reageren? Maar je hebt groot, groot gelijk over die alcholol.... tis een vergadering, klaar, punt uit!!! Tonny je gaat hartstikke goed he? Dat verdient een bloemetje :present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 En nu ga ik snel aan de slag. Druk dagje voor de boeg. Luitjes, zoals AR al zei: hou het koppie koel. Maak er iets van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Yvonne en het staat me ook echt tegen om te moeten kopen. En dan moet ik nog veel meer vertellen, want dan moet ik het na afloop ook meegeven. Veel handiger: hier is geen alcohol. Niet vanmiddag, niet vanavond en morgen ook niet En vanavond ga ik het ook niet compenseren met een zelfgebakken cake. Ze krijgen gewoon koffie, thee, koekjes en een sap of fris. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Goedemorgen, Ik heb zilvervisjes, steeds meer, weet iemand daar iets tegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 En pinda's voor bij de nazit Tatum, vergeet die niet. De nazit is altijd het belangrijkste bij een vergadering, daar worden de echte zaken gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Tonny, de eerste week zit er op, je hebt dan het moeilijkste gehad. Nu is het vooral een kwestie van jezelf op de dagpact blijven zetten en volhouden. En je leven op plaatsen aanpassen waar dat nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Nazit, Jaap, ja goed idee. Ik haal nog wel pinda's en van die doritos chips met salsa saus. Die vind ik zelf ook erg lekker mocht er over blijven Zilvervisjes: Wat ik deed (en nu zijn ze wel bijna weg) is: * Vooral wegstofzuigen als je er één ziet. Die kan zich dan ook niet voortplanten * Er bestaan van die vallen. Roxasect is erg duur. Kruidvat verkoopt ze ook maar veel goedkoper. Er heeft er bij mij wel eens één in gezeten. * Het beste werkte bij mij: heftig met bleek tekeer gaan in afvoerputjes van alle kranen en leidingen. Vooral in de douche, wc en keuken. Denk aan: bad- of doucheputje, wastafels etc. Flink wat bleek spuiten en lang laten staan zonder na te spoelen. Na een tijdje was de overlast toch weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Jaap: vooral vochtige ruimtes, daar zijn ze dol op. Dus alles droog houden (denk aan: onder de wasmachine etc.) en desnoods een vochtvreter plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Ik ben tandenpoetsen en even langs de dokter. Het is een nieuwe, dus het wordt gelijk een kennismaking. Een vrouw, dat vind ik ook wel prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Stofzuigen dus. Ik las net op internet dat we ze ook maar moeten leren accepteren. Weg krijg je ze niet. Waarschijnlijk hebben de buren ze ook en dan zijn ze zo weer terug. En wat ook nog kan, dat het papiervisjes zijn, die kunnen wel tegen droogte. Ze kunnen 300 dagen zonder eten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Bleek gebruik ik liever niet, dat vind ik zo stinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Goedemorgen jong en lui DAGPACT: Albert Lytse Tatum Tonnyw Joris Hey Jaap, ik heb er ook steeds meer last van... zilvervisjes. Ik heb geprobeerd om het met een milieuvriendelijk middeltje op te lossen, maar ze zijn er nog steeds en soms steeds groter. Idd, ze houden van warme en vochtige plekjes. Nu staat mijn wasdroger in de badkamer, dus dan weet je het wel. Binnenkort maar eens wat anders proberen. Ben wel gereserveerd om bleek te gebruiken, als 'eco'-man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Hallo Tatum en Yvonne, Sorry voor de verwarring, ik wilde vanmorgen een nieuwe dagdraad openen maar die kwam op gister terecht. Ik weet dus niet hoe dit moet ,maar daar kom ik wel achter. Voor mij vandaag dus dag 13. Tatum, succes vanavond, je hebt een goeie keus gemaakt. Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Originally posted by: JorisGoedemorgen jong en lui DAGPACT:Albert Lytse Tatum Tonnyw JorisGeertjegeert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Hier zitten ze echt overal. Van de woonkamer tot op zolder. Toen ik daar de plinten verwijderde stoorde ik ze en schoten ze alle kanten op. Ik heb niet het idee dat mijn huis zo vochtig is. Behalve even na het douchen, maar dan gaat er gelijk een raampje open. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 En misschien Tatum, valt het allemaal wel mee, vanavond, dat er geen alcohol is, is voor lang niet alle mensen een issue. Dat was voor mij zo, en voor jou waarchijnlijk. Ik had laatst een vergadering hier en toen bleef alle drank gewoon ongeopend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Zilvervis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 Dank je Soothe, de beste methode is dus de temperatuur te laten dalen tot onder de 15 graden, daar houden ze niet van. En misschien moet ik me zelf maar eens een vochtmeter aanschaffen. Maar 's zomers de luchtvochtigheid in huis onder de 50% brengen gaat gewoon niet in Nederland. Ik vrees nu wel voor mijn boeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2013 De papier zilvervis is literair ingesteld en vreet je bibliotheek aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden