lady jane Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Hoi Aak en Lidia. eergisteren Aak tegen 22.45 en dochter was moe en lui Aak en ik alleen lui dus nee geen cultuur 1 dagje shoppen slechts. Hoe heb jij het gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 lees ik Shaatje over het hoofd, hoi meis:heart: ja gaat wel lukken en vrijdag t/m zondag heb ik neven/nichten in Zeeland dus kan ik mooi uitrusten van vandaag en energie oppotten voor maandag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Slaap lekker allemaal Sweat Dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Ik sluit ook af mijn rust ff hard nodig nu. slaapwel frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Ik meld me nog even in de hoop dat er nog iemand is om mee te praten. Ik ben zooooo wakker, niet normaal meer! Ik heb net een uur op de crosstrainer gestaan en ik doe mee aan de ab challenge, heb er vandaag maar dag 1 van gemaakt. Daarna nog een douche en nog steeds vol energie, bah. Het idee dat ik morgen weer vroeg op moet maakt me nog wakkerder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2013 Ik zie nog wel wat mensen online, maar slapen denk ik al... Ik ga uitloggen, anders typ ik de hele nacht onzin op het forum... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden