Spring naar bijdragen

Zondag 30 juni 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 68
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

hoi allemaal,

Gisteren is ook weel goed verlopen.

Zaterdagavond is steeds een risico. Daarom maar bewust vroeg op bed gegaan. Eerst een beetje het Tour nieuws gevolgd. Vandaag weer dubbel blij en maak ik de eerste maand vol :-)

succes weer aan iedereen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal:)

Kunsie vanb harte gefeliciteerd en een hele fijne dag. :present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun:

Ik zit denk ik met een groot probleem waar ik niet achter kom. Nou heb ik heel mijn slaapkamer laten verbouwen, hoest ik me nog een ongeluk.

Ik woon langs een vrij drukke weg. Daar zit mijn slaapkamer tegenaan zeg maar.

Nou kan het fijn stof zijn waardoor ik zo hoest, anders zou ik het niet meer weten.

Wie weet hoe ik dat kan laten meten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen

Dagpact

Albert

Lytse

Kunsie van harte

:heart::light::D:musicnote::rose::present::moon::heart::light::D:musicnote::rose::present::moon::heart::light::D:musicnote::rose::present::moon::heart::light::D:musicnote::rose::present::moon::heart::light::D:musicnote::rose::present::moon::heart::light::D:musicnote::rose::present::moon::heart::light::D:musicnote::rose::present::moon::heart::light::D:musicnote::rose::present::moon:

Succes albatros en je gaat hem halen

Geen idee Bol misschien es overleggen met je huisarts?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Ap. Ja een goed idee. Misschien dat ik er ook iets van kan vinden op Google, ik weet het niet maar dit is lastig want ik slaap daardoor toch erg slecht.

Ik hoop eerlijk gezegd dat Hannah dit leest, die heeft volgens mij nog al wat verstand van deze dingen.:)

Ga jij vandaag een rustige dag houden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wat is het weekend toch één grote verleider.

Gisteren dus een verjaardag met aansluitend diner.

Alle verleidingen aardig kunnen weerstaan. Het is toch wel een opgave hoor, tussen allemaal mensen waarbij verwacht wordt dat je gezellig, spontaan, sociaal en geïnteresseerd doet, terwijl mijn hoofd daar dus niet echt naar stond.

Toen ik thuis kwam had ik echt het gevoel dat ik nu wel een beloning verdiend had.

Het gevoel van "heerlijk op de bank en het gevoel van ontspanning zo lekker tussen je schouderbladen laten zakken".

Goh, wat heb ik die borrel gisteravond zitten verheerlijken.

Me niet te lang zitten kwellen en vlot een punt achter de dag gezet.

Vroeg mijn bed ingegaan met als gevolg: Fris en fruitig achter de PC... :)

Fijne dag allemaal

@kunsie: In de Glorias en zij leve hoog en zo!! :present::moon::musicnote:

@Albatros: wow - Chapeau!

The Ice-man

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel erg goede morgend frummers en van harte Kunsie

:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:

Appartement is naar alle waarschijnlijkheid verkocht, en dit binnen de week en zonder immo. Scheelt een pak aan stress hoor. Binnen een drie-tal weken begint dan mijn nieuwe leven. Gisteravond weer even dat moeilijke gesprek over haar ex, maar daarna een heerlijke ontspannen avondje gehad. God, wat kan ze toch verleidelijk zijn :P

Kalm hier in de haven, dus ik blijf wat in de buurt. Vonnekes koffie is al op. Nieuwe ?? Of komt die samen met de taart van Kunsie ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...