Yvonne Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan al klaar. Broodjes gaan zo de oven in. Hierbij verklaar ik de dag voor geopend:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Goedemorgen Lies, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Even de boel versieren trouwens want ik zie dat Kunsie jarig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Kunsie, van harte, ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt. Hoe laat kunnen we het gebak verwachten? Lies al weer weg, water staat nu in het halletje... Goedemorgen ook voor Water uiteraard... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Goedemorgen Sowhat. Hoe gaatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albatros Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 hoi allemaal, Gisteren is ook weel goed verlopen. Zaterdagavond is steeds een risico. Daarom maar bewust vroeg op bed gegaan. Eerst een beetje het Tour nieuws gevolgd. Vandaag weer dubbel blij en maak ik de eerste maand vol :-) succes weer aan iedereen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Wat moet jij trots zijn Albatros! En wat zul je je goed voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Voor mij inmiddels tijd om aan de slag te gaan. Fijne dag allemaal. Laterrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Goeie morgen allemaal:) Kunsie vanb harte gefeliciteerd en een hele fijne dag. Ik zit denk ik met een groot probleem waar ik niet achter kom. Nou heb ik heel mijn slaapkamer laten verbouwen, hoest ik me nog een ongeluk. Ik woon langs een vrij drukke weg. Daar zit mijn slaapkamer tegenaan zeg maar. Nou kan het fijn stof zijn waardoor ik zo hoest, anders zou ik het niet meer weten. Wie weet hoe ik dat kan laten meten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Goede morgen Dagpact Albert Lytse Kunsie van harte :light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote::light::musicnote: Succes albatros en je gaat hem halen Geen idee Bol misschien es overleggen met je huisarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Moghu Ap. Ja een goed idee. Misschien dat ik er ook iets van kan vinden op Google, ik weet het niet maar dit is lastig want ik slaap daardoor toch erg slecht. Ik hoop eerlijk gezegd dat Hannah dit leest, die heeft volgens mij nog al wat verstand van deze dingen. Ga jij vandaag een rustige dag houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 werken in het restaurant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Dagpact Albert Lytse Acer Kunsie, gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Goedemorgen allemaal, Wat is het weekend toch één grote verleider. Gisteren dus een verjaardag met aansluitend diner. Alle verleidingen aardig kunnen weerstaan. Het is toch wel een opgave hoor, tussen allemaal mensen waarbij verwacht wordt dat je gezellig, spontaan, sociaal en geïnteresseerd doet, terwijl mijn hoofd daar dus niet echt naar stond. Toen ik thuis kwam had ik echt het gevoel dat ik nu wel een beloning verdiend had. Het gevoel van "heerlijk op de bank en het gevoel van ontspanning zo lekker tussen je schouderbladen laten zakken". Goh, wat heb ik die borrel gisteravond zitten verheerlijken. Me niet te lang zitten kwellen en vlot een punt achter de dag gezet. Vroeg mijn bed ingegaan met als gevolg: Fris en fruitig achter de PC... Fijne dag allemaal @kunsie: In de Glorias en zij leve hoog en zo!! @Albatros: wow - Chapeau! The Ice-man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 @ Bolletje Een fijnstofmeter voor een knaaak. Ik weet niet of je nog mee kunt doen: Hier de pagina met meer info Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 @bolletje Hoe het werkt en direct bestellen kan hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Metijs jij maakt mijn dag weer helemaal goed. Dank je wel. Ga het meteen vast zetten en vanmiddag eens op m'n gemakkie bekijken. Oei ik heb geen iPhone. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albatros Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 goed gedaan metijs!! en ook alle anderen uiteraard! Vandaag ga ik helpen opdienen, zal druk zijn. Het weekend afsluiten zonder alco moet dus wel lukken. Fijne dag aan iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: van harte Kunsie en een mooie droge dag voor jou, met hopelijk ook nog wat zon! en goeiemorgen adb-land hier nog steeds bewolkt dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Maar het blijft bij jou in huis droog Jane. Zeker weten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Heel erg goede morgend frummers en van harte Kunsie :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: Appartement is naar alle waarschijnlijkheid verkocht, en dit binnen de week en zonder immo. Scheelt een pak aan stress hoor. Binnen een drie-tal weken begint dan mijn nieuwe leven. Gisteravond weer even dat moeilijke gesprek over haar ex, maar daarna een heerlijke ontspannen avondje gehad. God, wat kan ze toch verleidelijk zijn Kalm hier in de haven, dus ik blijf wat in de buurt. Vonnekes koffie is al op. Nieuwe ?? Of komt die samen met de taart van Kunsie ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 ja hoor Bol zekersteweten! ha die Will ja die zoete verleidingen he:P de mijne is volley gelukkig (en teveel eten ja, die blijft ook) dus ik ga de NS weer met een ritje verblijden zo. Nog ff en ik krijg 7 oude lollendagen per jaar, slik...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Hey LadyJane, dat zijn idd de allerzoetste hé. Volley is wel gezonder vermoed ik, maar dat andere kan ook afmattend zijn hoor Tijd voor een koffiekoekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Goedemiddag! Kunsie, van harte gefeliciteerd! :light: (excuseer mijn slingertjes, die zijn nooit zo spectaculair) Phoeh zeg! Gisteravond vroeg op bed gegaan en gewoon de klok rondgeslapen. En nog ben ik moe. Ouder worden komt met gebreken. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Whaha Wijfie! Je hebt mijn dag gemaakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden