stientje Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 goeie morgen allemaal, wat raar, niemand wakker? yvonne slaapt nog???? ik was er vroeg uit, mijn werkkamer is uitgemest en klaar voor de laatste twee deadlines... pffffff... koffie, thee, eitje, broodjes, jus, alles staat klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 8 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 ik werk op zolder, vandaar dat ik vroeg ben, kwart over zes ging de bezem er al door..... nu als een gek aan t werk zodat ik t straks mee naar beneden kan nemen, voor ik daar wegsmelt. dus ik wacht zelf nog ff met ontbijten, eerst even wat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Goedemorgen Stien. Ik ben ook al een poosje het bed uit hoor. Ik wens jou (en alle frummers uiteraard) een goede, mooie dag toe. Sterkte voor wie het nodig heeft. Ik zag de vraag van Madeleine hoe lang het duurt voor de gewenning weg is, die trek.... ik rook nu een dikke 15 maanden niet meer. Het heeft lang, heel lang geduurd voor ik niet meer bij alles wat ik deed aan een peuk dacht. En ik heb nog steeds trek in een sigaret. Vergeet het maar dat je binnen een week van de ellende af bent meis:P Maar ooit.... ooit gaat het je lukken. Als ik ergens het welbekende rokershoestje hoor weet ik gelijk weer waarom ik niet meer rook... . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knorr Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 goede morgen vandaag spannende dag 19.45 start de AA meeting. Geen idee wat ik ervan moet verwachten maar ja niet geschoten altijd mis imo dakterras is bijna klaar. maar ik ga eerst maar eens schoonmaken, is wel nodig. Zon+Hond+water= Hoop zooi! ik weet niet of jullie die reclame kennen van die hond die onder de modder zit en in de slaapkamer zich uitschut ? Ik heb ook witte meubelen dus denk ik dat jullie wel een idee hebben Weekpact aangesloten, dus ook het dagpact Knorr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Ik zie nu pas dat Dylan vandaag jarig is... Dylan, ik wens je een heerlijke verjaardag en een mooi jaar dat komen gaat. Van harte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 8 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 jee yvonne, knap hoor, al 15 maanden. ik heb nooit gerookt en kan me die strijd dus niet voorstellen. wel de alcoholstrijd, de kilostrijd. en de puberstrijd! haha, maar verder niet. ik noem het eigenlijk voor mezelf niet meer strijden. maar een bewustwording, een keuzemoment. ook heb ik nu geen strijd meer met mijn oudste puber. ik maak er geen strijd van, ben nu gewoon duidelijk in het aangeven van mijn grenzen en hem daarin wel te respecteren. nou, dit roep ik op de vroege ochtend.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 8 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 gefeliciteerd dylan! en knorr.... haha, hond opsluiten op dakterras??? arm beest.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Tsja, Stien, tis inderdaad een hele tijd en strijd. Knorr... witte bank als je een hond hebt... hoe kom je er op? Genoeg gekletst weer, moet ook niet te gezellig worden hier. Ik ga de koffiezetter ontkalken en de wc schoonmaken. Heel veel sterkte voor een ieder die dat nodig heeft. En genieten voor wie dat kan. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knorr Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 @ Yvonne, bank is grijs. kasten vloer etc zijn wit. was het maar de bank dan was ik zo klaar AA maar even uitgesteld tot woensdag. Vrouw wilde vanaaf langs komen om te praten, vind ik iets belangrijker. Dylan Gratz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 8 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 oh knorr, zijn jullie uit elkaar? dat had ik niet mee gekregen. ja, dat is zeker belangrijk om een goed gesprek te voeren. hoewel ik het erg emotioneel en lastig vind als het om adb gaat. omdat ik daar tegen aan loop met mijn partner. ik ben zo goed bezig, en jij ook. we pakken het probleem aan, erkennen het. maar wat een verdriet en onmacht heeft het bij de ander losgemaakt. zoveel teleurstellingen, vertrouwen wat beschaamd is etc... we stonden loodrecht tegenover elkaar leek het wel. maar in de kern willen we het zelfde: balans.... ik weet niet waarom jullie nu niet samen zijn. zal eens kijken of ik dat kan vinden bij wie is wie. iig heeeeel veel sterkte en wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 8 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 knorr, ik heb het gelezen..... herkenning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Goeie morgen kanjers. Dylan van harte gefeliciteerd kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Originally posted by: bolletjeGoeie morgen kanjers.Dylan van harte gefeliciteerd kerel. en ook namens deze aarts-luiaard:Dgauw de fruitnodige boodschappendochter helpen met boeken sorteren wantdie moeten om 10 u ingeleverden dan weer richting stranddaar denk je alleen aan fruit en wateren af en toe een boterhamlekker lezen, kletsen en volleyenmet dit weer heb je verder niets nodigniet eens een zonnig vakantielandfijne zon-enzinnige dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Goedemorgen allemaal!! Weer een dag met uitdagingen! Voel me gesterkt door mijn overwinning gisteravond. Dus vandaag moet een makkie worden Knorr, heel veel sterkte vanavond. Fijn dat ze langskomt. Hopen op een goed gesprek. Hopen op duidelijkheid. Het voordeel is dat je het gesprek met een heldere kop aan kan gaan. En waag het niet om een borrel te nemen tegen de zenuwen of omdat dat makkelijker praat. (Daar ben je nu te vastbesloten voor toch?) Madeleine, stoppen met roken is het makkelijkst wat er is: ik heb het zelf al 100x gedaan. De eerste periode heeft het me 24 uur per dag beheerst. Ik was iemand die een pakje shag per dag rookte. Het niet roken leverde me geen voordelen op. Ik had een goede conditie, ik hoeste niet, alles smaakte niet opeens lekkerder. Ja, je leeft een week langer: maar dan zul je zien dat het net regent! Toch ben ik blij dat ik mezelf beloofd had te stoppen. Ik merk dat ik minder onrustig ben als ik ergens ben waar ik niet mag roken. En eerlijk gezegd: Na 40 jaar roken, vind ik het nu wel een beetje stinken. Sterkte meid!! Dylan: Van harte: Zo, gauw wat dingen gaan doen vandaag voor het te warm is om wat te doen. Later!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Dylan een pakje sjag per dag???? Ik doe ruim een week tot 8 dagen met een pakje van 55 gr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Ha sowhat, Geloof het of niet, maar het was ook met behulp (of eigenlijk dankzij) een forum: ikstop.nl Ik heb mijn gezicht daar even aten zien en verbaasde over hoe makkelijk mensen berichten plaatsten van: "ik heb vandaag wel gerookt, maar morgen maak ik een 'doorstop'" ... Helemaal moet werd ik van dat gemakzuchtige. Dat heeft me erg gesterkt: "Zo'n watje wil ik niet zijn"-stoppen is stoppen! Makkelijk gezegd natuurlijk, maar een beetje wilskracht was ver te zoeken daar. Ik denk dat de ADB-ers zich meer bewust zijn van het probleem dat ze hebben. (Beetje kort-door-de-bocht-verhaaltje dit, Sowhat. Maar in het kort is dit de weg die ik gevolgd heb) Een andere manier is met pilletjes (Champix). Een pil die je al slikt voor je gestopt bent. Ondersteuning kun je krijgen via Internet (staat op het startdoosje van de pil geloof ik) en van de praktijkondersteuner van je huisarts. Maar hier heb ik geen ervaring mee. Hoorde wel positieve geluiden. Succes niet rokers en stoppers!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Dagpact Acer Heel veel geluk, plezier en sterkte allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Goeie morgen kanjers. Dylan van harte gefeliciteerd kerel. en ook namens deze super, super, super, aarts-luiaard:D :D Goedemorgen Jong & Lui Vandaag lekker roostervrij. Zometeen hitting the shower en dan een rondje slow-joggen. Vanmiddag doe ik een 'Jane' in het park... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 8 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 hoe is het met die mooie dame in het park joris??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Dylan van harte gefeliciteerd. Hoop dat je een mooie dag hebt! :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Goedemorgen, Het hier zo wat lezen wat anderen allemaal gaan doen helpt mij ook de handen uit de mouwen te steken en niet alleen met een boek te zitten. Zo heb ik gelijk mijn WC uitgeschrobd en de badkamer wat opgeruimd. Maakt me alweer blij. Iets doen met je lijf voelt toch wel goed. Zeker als je huisje er ook een beetje van opgeruimd raakt. Toch ga ik ook genieten van de zon. Met een fles water en/of koffie. Ik wens iedereen een fijne zomerse dag toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 8 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 lichamelijke arbeid is voor mij helend. zo is mijn tuin weer strak op orde en het huis en de garage ook. de werkkamer is acceptabel gemaakt, misschien dat ik die volgende week aanpak, dan moet er een volgende deadline klaar zijn. ik ben heerlijk aan het schrijven vandaag, het loopt echt heel lekker. ik hoef nog maar twee hoofdstukken en dan is dit boek waarschijnlijk klaar. pfff dat was een hele bevalling. ik ga ook af en toe genieten van de zon. mijn kindjes komen zo nog even aanwaaien voor een laatste kus en knuffel voor ze weggaan. heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Fijne dag Stientje! Fijn je zo te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 8 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 haha dank je wel!!!!!! hup, in t zonnetje jij!!!! lekker genieten, boekje mee, koffie mee. koekje erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Goeie morgen Hot, Hoe gaat het verder met jou? Kun je de drank nog een beetje onder controle houden? En wat zijn jouw plannen voor de toekomst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden