bolletje Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Goeie morgen lieve mensen. Het is zondag maar dat wil niet zeggen dat jullie in je bed kunnen blijven stinken hé? Kom op luilakken, de koffie is klaar. Broodjes gesmeerd, sinaasappels uit geperst, eitjes hard en zacht gekookt, dus ERUITTTTTTT:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Wow..... dat ik dat nog een meemaak: Bol die er eerder uit is dan ik:D Lekker bakkie Bol. Denk inderdaad dat het een pufdag gaat worden, het is nu al boven de 20 in de tuin.... Goedemorgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Goeie morgen Vonneke. Ja en ik moet vandaag werken. En dat in die hete auto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Pfff, geen airco in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Maar Bol, het is ZONDAG en best nog vroeg. Hier stond weer een snuivend varkentje voor de deur tegen 8 uur. Wakker dus maar met kopje koffie weer in bed. Bol wat is jouw voorstel aangaande het ontmoetingsdraadje en de ontstane onrust. Het doet wat met mensen, dat bericht van Jopie over Katarina. En PP is is Pietje Puk die hier ook schreef, echt is, en Katrina is Karina die idd onder vele namen hier heeft geschreven. Over dat inloggen met andere namen wil ik nog iets zggen. In het begin van het forum was het mogelijk ondere meerdere accounts te schrijven. Later kwam er een regel van Tactus dat dit niet meer mocht en warden IP adressen gecontroleerd. Het is natuurlijk niet onmogelijk dat sommige mensen onder meerdere namen schrijven maar ik weet dat Tactus er erg goed op let. En hoe weet ik dat zullen sommigen zich afvragen. ten tijde van mijn scheiding 'woonde' ik op verschillende plekken. Daarnaast was ik veel bij m'n zus en bij mn ouders. Verslingerd aan het forum destijds logde ik in waar ik ook maar verbleef. Dit resulteerde in vele postings van mij. Wel steeds onder de naam BamBam. Op een gegeven moment heb ik een keer een pb gehad van Tactus hoe het kwam dat ik zoveel verschillende IPadressen tot mijn beschikking had. Ik heb hierop een uitgebreide pb teruggestuurd en mijn situatie uitgelegd en dat was voldoende. Ik schreef destijds veel op het forum en ook over waar ik was. Waar ik mee wil zeggen dat er goed gecontroleerd wordt maar misbruik nooit helemaal valt te voorkomen natuurlijk. Hebb een fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Dat klinkt goed Miranda. Veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Goede morgen Bambam en Miranda. Varkentje had groot gelijk... op zo'n mooie dag lekker er uit en genieten van al het moois.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 En ja, sommige mensen liegen over wie ze zijn, verzinnen een heel leven wat ze niet leiden, liegen over hun alcoholgebruik, stoken voortdurend onrust, en ga zo nog maar even door. We hebben hier zelfs iemand gehad die deed alsof hij doodging wat niet zo was. Tevens hebben we hier al iemand gehad die 'dood' was op een ander forum maar dat was ook niet waar. Er zijn veel zieke geesten en dat bedoel ik absoluut niet cynisch of sarcastisch. Zoals ik gisteren schreef prijs ik me gelukkig met de mensen die ik hier heb leren kennen. Sommigen al in het echie en anderen ken ik alleen maar virtueel Ook ik heb mn neus wel es gestoten maar zo gaat dat in het echte leven soms ook. Ik probeer er uit te halen wat er voor mij te leren is en verder niet. Ik wist niets van 'trollen',mensen die fora verzieken, voor ik hier schreef maar die schijnen te bestaan. Maar dat geeft niet. Ik laat me mijn goede ervaringen niet afpakken. Enige terughoudenheid is soms wel geboden en voorzichtigheid ook. We zijn alcoholisten, die ik veelal heb leren kennen al zeer gevoelige en soms kwetsbare mensen. En ik ben nog steeds blij dt ik ooit een artikeltje in de krant las over dit forum wat het begin was van een alcoholloos leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Tsssss, jullie hebben ook weinig compassie.... Dat varkentje is zwart, weegt 10 kilo, is heul lief en gezellig en wilde naar buiten. Om dan daarna door te spurten naar bed:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Nee Vonnie geen airco. Sielug hé? Miran. Op de motor brrrrr. Bammie heerlijk dat varkentje. Zie het al helemaal voor me. Mijn voorstel zou zijn, schrijf vragen, irritaties enz. niet op dat draadje. Ik heb het gevoel dat dat een hoop onrust brengt i.p.v. zin hebben in die dag. Daardoor zou de sfeer verpest kunnen worden, en heel veel mensen daardoor gaan afhaken. Dat zou ik echt heel jammer vinden, omdat deze ontmoetingen heel belangrijk zijn voor heel veel mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 ben je zoveel afgevallen dan Bammie? ook goeiesmorgens:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Ik denk dat het hier gewoon heel veel op het echte leven lijkt Bam. En zowel hier als in het echte leven stoten we allemaal ons neus wel eens denk ik, toch? In het echte leven maak je ook mensen mee die de helft bij elkaar liegen. Soms zo erg dat ze er zelf in lijken te geloven.. Ziek dus, echt en letterlijk ziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Originally posted by: BamBamTsssss, jullie hebben ook weinig compassie....Dat varkentje is zwart, weegt 10 kilo,is heul lief en gezellig en wilde naar buiten.Om dan daarna door te spurten naar bed:angry:quote> Hahahaha, je hebt het toch niet over mijn varkentje he? Alleen ligt dat dan al naast me en weet niet hoe snel ze in haar mand moet kruipen om verder slapen als we beneden komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Mogu Mia ook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 En ik zie Jan, Joris, Jane en Drup ook in de vestibule, goedemorgen uiteraard ook voor jullie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Mamia, mn knuppeltje staat mooi int hoekie en is al tijden werkloos. Dat wou ik graag zo houden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Ik ben werken mensen. Tot later. O een raadseltje. Het is zwart en het snurkt ra ra wat is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Nou sterkte dan maar Bol, wel genoeg water meenemen hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Hahaha, Mia.. ik zie het helemaal voor me.. Bol, das vast niet mijn varken, zij snurkt niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Originally posted by: MamaMia Originally posted by: BamBamMamia, mn knuppeltje staat mooi int hoekie en is al tijden werkloos.Dat wou ik graag zo houden:)quote> Ohw..wat was dat lawaai dan net? Tijgervelletje??quote> Hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Oooohhhh, wat ben jij toch gemeen Mia... ik snurk inderdaad, maar ben geen varken:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 ik lees idd in de gang altijd bij Von dat is lekker rustig en dan kan ik vast wakker worden, maar dit keer was ik je voor; om 9.01 had ik al goeiemorgen gewenst. Dus een keer extra voor degenen die ook nog niet helemaal wakker zijn: GOEIEMORGEN FRUMMERS:rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Mogge Jane:-) Wat ken jij hard skreeuwe seg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 ja das van blijskap meis:D mijn tas is gepakt, band hard gepompt, parasol en kleedje liggen klaar, boek, fruit en héél veel water en ik maak er een lange dag van vandaag anders is de fietsenstalling al weer helemaal vol. (goeie smoes he) Ik wens jullie ook een hele fijne dag en lees vanavond wel weer bij. Fijn je trouwens hier weer te zien Bam:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Hihi... helegaar niet bij stilgestaan Jane.... Schreeuwen kan je inderdaad pittig:). Zo, en nu ga ik echt aan de slag hier, laptop uit.... Ik wens iedereen een fijne dag. Laterrrrrrrrrrrrrrr. :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden