Runningliesje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Nee hoor Wijfie, ik heb niet gedronken en dat ga ik ook niet doen meis. Ik zit midden in de afkickperiode en daar heb ik veel last van. Ik hoop vandaag de ergste dag te hebben gehad. Voel me hondsberoerd. Durf bijna niet meer te eten, word gelijk hartstikke misselijk. Gelukkig koelt het aardig af en kan ik zo lekker in bedje kruipen in een geluchte slaapkamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Wat is het stil hier! Ligt iedereen al lekker te slapen? Ik kan (zoals ik al aangaf) weer mijzelf droog afmelden. Ik ga zo naast mijn lieve mannetje liggen, hij is bijgetrokken en ik ga hem zo lekker instoppen. Morgen vroeg op voor de training en daarna: Meeting! Ik hoop zo dat ik niet hoef af te zeggen door de afkickverschijnselen... Truste lieverds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Lies:heart: gewoon gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Ik zit nu met maagpijn en hartkloppingen voor morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Sowhat: Heb je het bericht van Joris niet gehad? Zo nee, moet ik het even doorsturen? Albert: Is het vervoer inmiddels geregeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Ap, ik voel helemaal met je mee! We gaan er gewoon samen voor! Je rijdt toch met lieve Spudje mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Jullie hebben ineens wat meegemaakt wat impact heeft. Sorry daarvoor. Als dat je reden zou zijn om niet te kunnen snap ik dat nog wel. Afkickverschijnselen snap ik niet, ja misschien voel je je beroerd (heb ik nooit gehad) maar ik denk dat het een combinatie is lief, je hebt volgens mij een shock gekregen van dat ongeluk. Sterkte ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Originally posted by: RunningliesjeAp, ik voel helemaal met je mee! We gaan er gewoon samen voor! Je rijdt toch met lieve Spudje mee?quote> Jij dus ook? had al iets vernomen van Spud, maar niet wie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Ja Dylan, vervoer is geregeld, aangeboden zelfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Dank je Ap. Daarom gaf ik al aan, als ik een beetje pipsjes zie en zit te bibberen snappen jullie dat wel, dat is idd niet het grootste probleem. Meer de spanning (die ken je!) en het feit dat D last heeft van zijn arm en we even afwachten hoe het er morgenochtend uit ziet. Anders gaan we alsnog naar de EHBO en dan zijn we wel even zoet. Je doet het goed man, wordt leuk morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Sow, heeft er niks mee te maken. Ik vind het gewoon eng, is een gevoel of emotie wat er nou eenmaal inzit. Maar zet wel door hoor;) ben er gewoon morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Nee, manlief rijdt. Met de werkbus, dus helaas geen extra plek voor meerijders. Wel even kijken of hij kan rijden, anders kom ik gewoon met het OV, zo! (Tenzij D me nodig heeft natuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Mooi, ik kom namelijk wel langs Hilversum maar dat is al om half 11 of zo. Inmiddels ben ik al halverwege A'dam, inclusief autopech onderweg grrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Moest weer even heeeel diep nadenken hoe ik ook alweer een privébericht maak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Ja tuurlijk word het leuk morgen Lies, zou niet meer weg willen na afloop:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 DANK JE Dylan:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Haha, zo is het! Ow bah, ben weer eens klaarwakker, nog zo'n nadeel veel van afkicken, maarrrrr, morgenochtend word ik toch minder moe wakker dan als ik gedronken had! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Komt goed Sowhat, we hebben allemaal hetzelfde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Gewoon voor mezelf Alles wat ik gedeeld heb Alles wat jullie gedeeld hebben Alles wat wij meegemaakt hebben Ik heb een gevoel bij de icoontjes Nu krijgen de icoontjes een gezicht ik heb een beeld van jullie Maar die pakt morgen anders uit veel mensen, veel icoontjes, wie hoort bij welk icoon Door die indrukken vergeet ik wat er geschreven is. Het is teveel in 1 keer, maar wil het graag mee maken. Niet dat ik bang ben voor jullie. Of dat jullie dat voor mij moeten zijn. Ik weet nu nog niet hoe ik reageer morgen Misschien sta ik al wel te janken als de auto van Spud hier is, ik weet het niet. Het is mijn gevoel, niet mijn houding. Laat me maar gewoon, de spanning gaat er wel af in de loop van de middag. voor allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Mooi Ap, dank je, ben het helemaal met je eens! Sowhat, dit is dag drie, ik hoop dat dit de ergste dag was en het morgen beter gaat. Ik heb gelukkig mijn meds, de Librium en Campral, maar van de Librium moet ik binnen een week af zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Ik ga naar bed Morgen een hele indrukwekkende maar zeer waardevolle dag Truste:lips: Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Ik ga lekker een kinderboek lezen, eentje die ik al 100 keer ken. Val ik mss makkelijker in slaap. Welterusten, tot morgen, sommigen in RL! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 slaap lekker Albert:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 in RL RL? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 welk kinderboek Lies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden