bolletje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Precies Sowhat, ik heb het gevoel dat dat erg goed zou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 sowhat je heb gelijk...ik weet het maar toch blijft het moeilijk ..vooral die eenzame momenten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Snoep het wordt tijd dat je voor jezelf kiest. Je schreef over de vorige relatie exact hetzelfde en ook toen was er drank in het spel. Hoe kun je zo schrijven over een man die je zielig vindt? Hoe kun je daar een relatie mee willen hebben? Ga je dan alles nemen om maar een relatie te hebben? En ben je dan in die relatie niet nog eenzamer dan dat je alleen zou zijn? Ik geloof er niets van. Sorry als dit hard lijkt, maar je houdt jezelf nu al zo lang voor de gek. Gelukkig komt er hulp; ga hiermee aan de gang. het gaat niet om deze man. Ook niet om de vorigen. Het gaat om jou, hier en nu. het gaat om je zoon en hoe jij met hem in een goed contact kunt komen/blijven. En je kunt zo sterk zijn meis, zo hebben we jou hier ook gelezen. maar toen dronk je niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 jane er is geen drank in het spel..hij drinkt niet en ik drink vanaf 8 april geen wijn meer maar wel alcoholvrij of arm bier het hoogste is 2.5 procent wijn is bij mijn de boosdoender ik geef wel toe dat het erg trek aan me en vooral nu ik juist alleen ben en ik weet dat ik zeur en me slap en zwak opstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 ik vind niet dat je zeurt meis het raakt me zo dat je zo minderwaardig over jezelf schrijft. Net alsof je niets waard bent. En dat je mannen aantrekt die blijkbaar niet het beste in jou bovenhalen. Deze man die jou bedreigt en dreigt te verraden, die jij zielig vindt. Die zou je weer een kans geven? Om welke reden dan? Je schrijft niet dat je van hem houdt, je schrijft dat medelijden overheerst. Dat kan toch niet? Zo vergooi je je leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 ik heb ook een minderwaardigsheids complex ik faal overal in ..ik maak een zooitje van me leven en trek me kinderen er in mee als ik lees hoe jij het doet ..ja dan zou ik ook zo willen zijn sterk maar het lukt me niet en het ligt niet alleen aan die ander..ik ben ook moeilijk ik weet het gewoon nu even niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 ff naar de bieb latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Lieve Snoep, Wat me heel erg opvalt aan jou nu is dat je veel meer open bent dan een tijd geleden. Ik heb het gevoel dat je meer kan delen nu en dat vind ik heel tof. Kun je niet proberen nu je het even niet weet om het naast je neer te leggen en morgen weer eens te kijken? Soms zijn er gewoon nog geen oplossingen voor de problemen en moeten sommige dingen rijpen voor je echt stappen kan ondernemen. Waarom pak je niet een lekkere warme douche en ga even op de bank hangen, zet de t.v. aan of lees een boek ook al dwaal je iedere keer af, je hebt toch even afleiding. De hele tijd blijven hangen in je problemen maakt dingen ook erg zwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 ga het proberen bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 het heeft zijn tijd nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Hoi Beste mensen, Snoep, Je hebt het zwaar lees ik. Stel..je laat echt niets meer van je horen, en geeft ook geen reactie op het ïk vind je lief"kaartje. Hoe lang zou het dan duren, voor hij weer in woede en dreigementen vervalt? En als dat dan zou gebeuren..wat zegt dat dan over hem? Zomaar een hersenspinsel van me hoor, maar vind het naar om je zo te zien worstelen. Wijfie, Hoop, dat het morgen goed komt met je man. Gelukkig, hebben ze je al wat weten gerust te stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 ik weet het niet rapilos ik denk niet dat dit de laatste poging is maar dan heb ik nog liever dat hij lelijk doet dan lief want door dat liefe gedoe wordt ik week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Originally posted by: snoepjeik weet het niet rapilosik denk niet dat dit de laatste poging ismaar dan heb ik nog liever dat hij lelijk doet dan liefwant door dat liefe gedoe wordt ik weekquote> En dat weet hij snoep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Ik ben ff pissed of. Ik word weer eens niet gehoord. Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Bedoel je dat je hier niet gehoord wordt R.L? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 R.liesje, Sorry, heb je wel gelezen. Kan me voorstellen, dat het niet leuk is, dat je dan geen reactie krijgt Heel goed idee, om een M.R.I te vragen, want het is toch raar, dat je zo'n pijn in je heup hebt. En ook balen van je knie, zeker, omdat je zo van sporten houdt Ik wens je sterkte, echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 sorry r.l ik ben alleen met mezelf bezig maar kan me inderdaad voorstellen dat jij je eigen ook rot voelt en nog rotter als er niemand reageert van mijn gaat wel weer over ..maar van jou is het blijvend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Hoi allemaal, Oh ja daar heb je dat gezicht ook weer;) Vandaag nog aan het schilderen geweest ondanks de regen, was aan de andere kant van het huis, aan de luwkant zeg maar, dus de verf bleef droog, morgen is het af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Hoi Albert, Dus weer druk aan de arbeid geweest:), Je bent toch ook wel een bezige bij he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Snoepie je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, ik had het gevoel dat jij het vandaag erg hard nodig had. Ik ben juist zo blij dat je wat losser komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 jawel bolletje ik ben hier ook een tijd niet geweest en dan kom ik weer eens aankloppen met problemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Snoep je moet sterk zijn. Krijg eerst jezelf op de rit, en de relatie met je zoon zoals je schrijft. Ik heb het tegenovergestelde van jou. Als iemand aardig voor mij is krijg ik de zenuwen, weet me geen houding te geven en denk wat moet je van me. Ik durf geen vriendenkring op te bouwen omdat ik al zo vaak teleurgesteld ben door vrienden. Gaat nu over mezelf ineens:D Ik wil je heel graag gelukkig zien Snoep, maar begin bij jezelf, en de leegtes kun je echt wel opvullen hoor. Laat kerels maar even varen, het zijn lapzwanzen, ahum, kuch. Liefs Appie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Zit net jouw berichtje te lezen R.L. maar als ze niets kunnen vinden zou het dan toch niet kunnen zijn dat je door dat velen sporten, alles forceert? Ik blijf toch een beetje het gevoel houden dat je teveel vergt van je lichaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Originally posted by: snoepjejawel bolletjeik ben hier ook een tijd niet geweesten dan kom ik weer eens aankloppen met problemenquote> Dat geeft helemaal niets Snoepie, dat hoort ook thuis op het forum hoor. Je raakt dan toch een hele hoop kwijt en misschien word je toch wat rustiger. DAt is het belangrijkste nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Ja gaaf Spud, leuk vond ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden