Spring naar bijdragen

Woensdag 7 augustus


Yvonne

Aanbevolen berichten

goeie morgen iedereen,

was al een tijdje niet meer ingelogd. om te laten weten dat het nog steeds goed gaat. vrijdag avond was de verleiding groot. met vrienden in de cafe en mijn hoofd stond er wel naar. door het jaarpact was er een hou-vast, gelukkig

je ziet, ook als het prima lijkt te gaan, kan het snel omslaan. aandachtig blijven dus

grtjs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 150
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeiemorgen allemaal, ik ben weer terug achter de computer. ik zie tot mijn grote verassing dat liesje er weer is, leuk!

ik heb een loodzware week achter de rug met een agressief kind, 112 op de stoep, criminelen die geld wilden zien van mijn oudste etc. ik heb dus twee dagen teveel gedronken. maar nu weer het heft in eigen handen. zo, om maar gezellig binnen te vallen...

verder gaat t goed hoor.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haaaai Stien!

Dat klinkt heavy zeg! Jeetje, wat een gedoe allemaal! Wel fijn je weer te lezen enne... nix is een excuus om te gaan drinken he? (Zei de persoon die er de laatste maanden er één grote bende van heeft gemaakt, boter op mijn hoofd).

Blij dat je er weer bent, volgende keer hier komen schrijven, helpt echt!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Goeie morgen Snoep,
Heb je enig idee hoe je dit allemaal zelf wilt aanpakken? Jouw inbreng in het geheel?
Zou je het nu erg moeilijk vinden om helemaal niet te reageren op hem?quote>


ja bolletje ik vind het erg moeilijk..ik wil altijd wat terug zeggen
daarom lig ik snachts zo te malen van ik wil dit nog zeggen en dat
en tuurlijk is hij niet alleen slecht..dat komt nu naar boven bij hem
ik wist eigenlijk al dat hij niet de ware was..maar soms is het met zijn tweeen wel gezelliger
en ik ben geen ruzie zoekert ..ik kan hier niet tegen ..en ik weet dat hij nu ook een hoop verdriet hebt..maar ik ben te vaak door medelijden door gegaan..dat werkt niet
maar nu is alles kapot door wat er allemaal gezegd en gedreigd is
ik hecht me te snel aan iemand en ga dan met een relatie ook te snel
5 sept krijg ik hulp ..hopelijk gaat het helpen

hoi jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Snoepie ik ben er nog, en wat ken ik dit allemaal goed zeg, s'Nachts wakker liggen en gaan liggen malen wat je allemaal nog wil zeggen, en geen ruzie durven maken. Angst dat men mij nog meer pijn gaat doen.

Bij mij begint het dan in bed op een gegeven moment veel meer er erger te worden, ik kan dan de dingen heel erg op gaan blazen en haal er dan ook nog eens van alles bij wat er in het verre verleden gebeurd is, om mezelf te bevestigen dat ik het toch bij het rechte eind heb, en om die persoon nog meer pijn te doen, als ik het inderdaad allemaal ga zeggen. Gebeurd nooit hoor want die persoon hoeft maar iets te zeggen wat weer lief is en ik zak als een blumpudding in elkaar, maar blijf dan toch met die ergenis zitten.

Maar met iemand samen zijn alleen om daardoor niet eenzaam te zijn is niet goed. Hoewel veel mensen dat doen hoor.

Ik hecht me niet zo vlug aan anderen omdat ik wat hechtingsangst heb, denk ik.

Ik ben zo bang om me te hechten omdat men mij dan nog meer pijn kan doen. En de angst dat die persoon mij verlaat en ik blijf zitten met een hoop gevoelens.

Wat voor 'n soort hulp krijg je 5 september?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik krijg hulp van een psycholoog..gewoon over alles

de ha wilde dat ik weer terug ging naar de bouman maar ik voel me daar niet op me gemak

ik snap mezelf gewoon niet..ben denk ik ook niet geschikt voor een relatie

wil het wel heel graag maar het is moeilijk vind ik..twee aparte verledens..kinderen

ik ben ook niet makkelijk hoor

maar om mijn nu kapot te moeten maken ..is toch ook niet normaal

en ik krijg na de vakantie ook hulp voor de jongste voor onze band te versterken

door een orthopedagoog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartstikke goed Snoep dat je hulp ingeschakeld hebt.

En het is ook heel moeilijk om bepaalde gevoelens van jezelf te snappen. Ik heb dit ook moeten leren, en begrijp nog niet alles.

Mischien dat, als je dadelijk leert om dingen allemaal zelf te bepalen, je dan wel toe bent aan een relatie, maar het is ontzettend moeilijk om jezelf helemaal weg te cijferen voor die ander, je doet jezelf dan zo tekort. Ik heb dit ook gedaan voor J. Dat kost een hele hoop energie. Bovendien heb je je kinderen nog hé en die zijn toch belangrijker voor je. Heb maar vertrtouwen dat het goed komt meid. Zeker als je een goeie psych. hebt.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo kanjers!

Snoep, wat een gedoe! Je bent sterk, geen medelijden en geen schulgevoelens, schuld is een slechte raadgever! Naar dat je zo slecht geslapen hebt door het malen, maar wel heel herkenbaar, ik heb vannacht ook de uurtjes op mijn wekker zien voorbij gaan.

Maar meis, zoals Bol al zegt, het komt goed! Wij zijn er voor je!

Wijfie, zoals ik al zei heb ik uren wakker gelegen, er was ook een heel irritante mug die ik niet kon vangen met mijn elektro tennisracket, heb de hele nacht getennist :D, uiteindelijk maar oordopjes ingedaan waardoor ik bijna door de wekker heen sliep vanmorgen, hihi!

Gelukkig dat het niks ernstigs is met je man. Dat is iig iets. Nu hopen op een snel herstel, wat een gedoe voor jullie, bah! Ik denk aan jullie!

Ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor heup en knie. Knie is done, hij zal nooit kunnen strekken en altijd gevoelig blijven, maar daar moet ik mee leven. Dit was mijn laatste bezoek bij de orthopeed (voor mijn knie dan). Nog een paar keer fysio en dan finito! Heup was niks te zien op de foto's, maar aangezien ik zoveel pijn heb, al zo lang, ga ik toch om een MRI zeuren bij de HA.

Daarna de eerste stap genomen van de verbouwing van het huis (kapper ging niet door), lades leeggetrokken en vuilniszakken vol troep weggebracht. Papierhandel gedaan en verplaatst van in een bak op tafel ligt de boel nu in een een geleegde lade. Dan kan de tafel binnenkort de deur uit. Bank tegen het raam, TV verplaatsen, klein kastje in de hoek voor de spelcomputer en de woonkamer is twee keer zo ruim!

Zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stil hier! Haaaaaalooooooo!? :D

Ik heb net even boodschappen gedaan en kan twee overwinningen melden:

1: Ik heb 4.50 aan lege flessen... FRISDRANK weggebracht. Niet meer zo'n stink plastic zak met kleverige oude bierflesjes, brrr

2: Ik ben het bierschap zonder na te denken voorbij gelopen. Nog steeds 0 trek. Zou de Campral al beginnen te werken ofzo? :)

Ben wel zo stuiterig en onrustig als maar zijn kan, mis mijn librium en oxa echt! Doorzetten! Het gaat over!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zit totaal niet goed in me vel

voel me op gefokt en jankerig

kom ik net thuis kijk op me mail

een ik vind jou lief kaartje...dat hij het allemaal niet meende en of we kunnen praten en of ik de blokkade van de app wil halen zodat we kunnen praten

ja hoor en snoepje gaat weer twijfelen..want er waren ook leuke momenten en bla bla

gek wordt ik van mezelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoepje wat zou voor jou nu het beste zijn op dit moment?

Misschien kun je jezelf voornemen om ook dit per dag te bekijken, zoiets van, vandaag absoluut niet en morgen zie ik weer verder. Of vind je dat te moeilijk?

Of is het dat alles wat we tegen je zeggen, toch niet datgene wat goed is voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meis, je ziet hoe je erop reageert. Je raakt ervan overstuur als die vent weer 'lief' probeert te doen. Geen contact meer lijkt me echt beter. Natuurlijk zijn er ook mooie momenten geweest, dat is altijd zo, maar zie wat het met je doet.

Hij moet uit je leven en jij moet verder. Dat kost tijd maar je kunt het!

Je wilt toch niet weer dat de boel van voren af aan begint?

Be strong! En niet gaan drinken he!

Dikke knuf! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...