Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Bol, ik heb het nog heerlijk in het vooruitzicht, heb mijn eerste week toch al beloond met een bezoekje aan de kapper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Mmm, das wel een goeie denk ik. Ik ben zo hyper als een neushoorn met zijn hoorn in zijn kont... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Hots, dank je, je zegt het goed, direct en eerlijk. Zo is het en niet anders, ik doe mijn best! En LG, ik zie nu neushoorns met een hoorn in hun kont op een skippybal voor me. Lijkt me pijnlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Maatje is alweer weg zie ik, werd het te druk voor je Joris? Sorry, kan het niet helpen, ben een beetje aan het stuiteren. Ik moet gaan anders ga ik nog te laat komen ook, ik ga samen met iemand met de bus en das nog best een gedoe. Onwijs bedankt voor de lieve en grappige reacties, doet me echt goed, heb bijna in mijn broek gepiest van het lachen hier (ook om mezelf eigenlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Nee, maatje was even met wat anders bezig... suc6 Lies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Originally posted by: RunningliesjeMmm, das wel een goeie denk ik. Ik ben zo hyper als een neushoorn met zijn hoorn in zijn kont...quote> Hahahaha Lies maar ik snap het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Wijfie:heart: wat een toestand. Je hebt gehandeld naar behoren:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 @wijfie, Je kiest voor verantwoordelijkheid nemen en niet voor vluchten. Je kunt best wel even trots op jezelf zijn. Deze is voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Een goedeavond allemaal, Wijfie, Weet niet zo goed, wat ik tegen je moet zeggen. Kan me heel goed voorstellen, dat je stik-ongerust bent, Wat een vreselijk goed idee, om juist nu niet te drinken, en wat zal die verleiding groot geweest zijn in de supermarkt. Maar je inzicht is heel goed; Je moet er nu zijn voor je man, met een helder hoofd. Phoe, heftig voor je hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Ben trots op je Wijfie:heart: Je doet het toch maar en nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 tijd voor mij om naar bed te gaan. Kindertijd, laat me dan maar kind zijn. 1 dagje nog en dan weekend. Truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Hallo ik ben Lies en ik ben verslaafd en terug van de meeting! (Hallo Lies) Allereerst Wijfie, meis, ik ben trots op je! Kanjer! DÃt zijn de moeilijke momenten en die ben je door, zoals ik net weer geleerd heb, deze dag is het weer gelukt, morgen kijken we opnieuw. Lief (sorry, vind ik nou eenmaal) leeftijdsgenootje, prachtige medaille, hij krijgt een ereplaats! Dank je wel! Ik heb vanavond een enorme eye-opener gehad en ga een uitgebreid verslag plaatsten op het topic in Thema's rondom alcohol. Ik kan dit iig aan iedereen aanraden, wat een sfeer en verhalen. Het is als hier, maar dan nog knuffeliger Truste voor de naarbedgangers, ik blijf nog even om mijn verhaal te posten en na te stuiteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 'het is als hier, maar dan nog knuffeliger' :-) :-) kom hier liesje, hugs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 zennnnnnnnnnnnnn Liesje! Wijfie wat een spannende dag voor jullie en dan nog wachten op de uitslag ook, duimen en kaarsjes branden dan maar. En goed dat je kiest het sober aan te gaan, klasse! Ine welkom:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Knuffel terug lieve Gwennie! Ik heb mijn verslag af, je (en alle anderen, ik raad het echt aan) kunt het lezen op het AA-draadje. En Jane nu ik alles van me afgeschreven heb ben ik alweer aardig zen hoor En dubbel zo gemotiveerd. Dit is het, dit is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Wijfie, sterkte lieverd, zoals ik al zei zijn dit de momenten dat je op de proef wordt gesteld. En je wilt niet weer een uitglijder, denk aan de spijt van de vorige keer. Ik herken het zooooo! Je gaat goed. Ik gun jullie beiden een goede nachtrust, hopelijk valt het mee, anders kom je het forum maar vol spammen! Knuffff (ik heb er nog een paar over ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Goedenavond allemaal, @ Wijfie: wat een ellende voor je man en voor jou. Ik vind het reuze knap van je dat je de verleiding hebt doorstaan. Dat was nu echt zo'n moment waarop de drank trekt. Je hebt helemaal gelijk dat het zaak is om een nuchter hoofd te hebben nu, bovendien maakt de drank niets beter. Je weet nu tenminste dat je de beslissingen neemt met een nuchter hoofd. De laatste dagen heb je dat ook al moeten doen, omdat je man dat op het ogenblik niet goed kan. Dat wachten op uitslagen is verschrikkelijk! Haal je maar niet teveel in je hoofd, want het is vaak toch anders dan je denkt. In ieder geval wordt er nu goed naar gekeken. @ RL: gelukkig ben je toch naar de meeting gegaan. Ik vind het fijn voor je dat je er veel aan gehad hebt. De volgende keer is het alweer een beetje vertrouwd. Doorzetten hoor, je moest echt van die pillen af! Dan ook een beloning verdient voor een week droog! Goed gedaan! Ik ga bijtijds naar bed, want ik ben nog steeds ontzettend moe door het logeren van ons lieve nichtje. De moslims vieren vanavond het einde van de Ramadan, het Suikerfeest, dus ik heb mijn pleegzoon al gebeld. Die zal vanavond ook lekker slapen (als hij tenminste niet teveel gegeten heeft). Welterusten allemaal en ik heb het droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Nou gula, dat was nou ook weer niet nodig hoor zo'n reactie. Waar slaat dat op? Uiteraard voel ik me aangesproken, dit gaat duidelijk over mij, zeg dat dan gewoon. Zoek jij maar lekker je eigen manier om droog te staan, dit is mijn gevecht waarbij ik met behulp van lotgenoten de verslaving te lijf ga. Ook al moeten we het zelf doen, hulp mag je altijd aanpakken, als het je helpt in je proces, waarom niet? Jij hoeft het toch niet te doen, kom dan ook niet hier (hoewel altijd welkom uiteraard) Gun ieder zijn eigen weg, net zoals ik de jouwe gun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 En Lyts, dank je wel meis! Ik ben heel blij dat ik doorgezet heb! Weer een stapje verder! Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 :heart:gula ik ben dankbaar dat ik niet meer zo vreselijk alleen ben in mijn verslaving. ik heb jullie, en m'n fellows, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Gula, je gaat toch niet beweren dat ik je van het forum af jaag he??? Dat is jouw probleem, niet de mijne. En er zijn er zoveel die een tijdje weg zijn/terugvallen en dan weer terug komen. Ik gun jou toch ook jou proces? Laat me nou gewoon, anders ga je maar weg, jouw keuze, ik laat me hier niet meer wegjagen door zulke posts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 slaap zacht lieve lotgenootjes van me :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Blijf bij jezelf Liesje en haal hier wat je voedt dan doen wij ook en ook Gula lijkt hier nog steeds wat te halen. slaap lekker frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2013 Je hebt gelijk Jane! Ik volg mijn eigen proces en die is voor iedereen anders. Makkelijk heb ik het nu zeker niet, maar het wordt me wel makkelijker gemaakt door alle handvatten. Die zijn van mij en daar mag een ander van vinden wat hij/zij wil. Ik zit er nog midden in en ben daar vol van. Ik blijf bij mezelf, ik kom vanzelf wel weer in rustiger vaarwater. Truste meisje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden