Jootje Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 Yep. Mag wel eens gezegd worden toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 Sterkte Hannah:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 ok is ook jouw keuze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 Ik moet even shag scoren. Later terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 Hey Hannah hoe is het vandaag gegaan? heb je ook iemand die boodschappen voor je doet en de hond uitlaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 Hannah welterusten en take care. Alles komt altijd goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 Zo ook goeie avond Jootje. Jij durft zeg;) Hoe is ie verder met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 Dag Spuddeke:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 Wat hoopte je hier te vinden Hannah? Lukt het wel om je ergens op te concentreren? B.v. een boek lezen of de krant? En gaat het slapen wel goed? Je zal je nu best wel erg onzeker voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 Ha Hannah! Nu moet je zelf rustig aan doen, wat een ellende he. Zal nog wel even duren, heeft zijn tijd nodig. Kop op. Hoe doe je het met eten, bestellen of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 Maar als ik het goed begrijp ben je zo'n beetje de hele dag thuis en loop je je te vervelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 Goeie avond Kate. Zo ik ga even journaal kijken mensen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 Wat er zoal langs komt Hannah, word er wel voor je gezorgd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 Komt er af en toe een pizza langswandelen of een pannetje soep Snap wel dat je niet alle details wilt vertellen. Henig an! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 Vandaag naar de boer geweest en verse kersen en aardbeien gehaald. Heerlijk zo van het land. Lijkt me ook wel gezond. Ik heb nog steeds geen spijt dat ik gestopt ben, maar natuurlijk wel de moeilijke momenten. Niet zo erg als ik af en toe lees, maar dat zal ook wel aan de pillen liggen denk ik. Verder allen een mooie avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 Hannah en Spuddie Ik meld me nog snel even, heb het grootste deel van de dag in bed gelegen met stoute darmen, daarna met D toch nog een snelle fietstocht van 20km gemaakt. Heerlijk, dat was echt knallen, lekkere training voor volgende week. Welterusten voor straks, ik heb het nog steeds droog gehouden, begin langzaam weer een beetje vertrouwen te krijgen, al heb ik nog een lange weg te gaan. , uwer aller Lieseke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 A3, het was toen over, maar je hebt gelijk hoor, daarna kwam het net zo hard weer terug. Eigen schuld, idd niet handig. Maar de onrust liep zo hoog op, begon te verlangen naar verdoving, geen trek ofzo, enkel zin in de verdoving van de alco. Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 Jij ook een mooie avond Nikky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 Lies zorg voor jezelf:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 Doe dat in een pb Spud, misschien leest ze niet terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 nee wilde het niet weten en haal haar tweede naam weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 Doe eerst nog even wat ik van je vraag alsjeblieft Haal de tweede naam weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 TOP Spud dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2013 Zag ik:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden