Runningliesje Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Goedemorgen lieve frums! Ik zet maar gauw thee en koffie, al laat ik zelf de koffie nog een dagje staan. Speciaal zondags ontbijt staat op tafel, eitjes, croissantjes, verse jus. Ik heb net geloof ik mijn wekker door de kamer gesmeten, doodmoe ben ik nog! Ik droomde net dat ik bij een AA meeting zat in een speeltuin met een enorme fles cola. Ik verbaasde me erover dat ik op een meeting zat op zondag, hahaha. Ik ga me klaar maken voor de training en even terug lezen. Tot zo! DAGPACT: RL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 11 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Hi Von, ben je weer tegelijk met een ander Maar mijn topic heeft de datum juist, dusse... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Nou.... je zat vier minuten na mij Lies... das niet echt tegelijk... maar met die datum heb je helemaal gelijk... en verder ben ik ook niet zo'n moeilijk mens, dus je mag um houden hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Goodmorning, waar is de koffie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 11 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Lief Spudje, Goed dat je gisterenavond toch nog gekomen bent! Bedankt voor het delen, het is niet makkelijk nu. Veel hier schrijven he meid, gewoon komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Morgu Jan... brilletje opzetten misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 11 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Hahahaha Vonnie! 4 Minuten? Typ ik zo langzaam? Maar lief dat ik ook eens mag, het is een eer! Jan, koffie staat klaar! Staat bovenaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 11 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Chips, ben ik vergeten neer te zetten... Maar mijn eigen gebakken croissantjes zijn ook heel lekker Aak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Goedemorgen Aakie, doe maar geen stroopwafel.... en ook geen croissantje hoor.... is niksnietgoed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 11 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Ik doe zelf niemee hor, moet nog behoorlijk wat kms rennen! Maar heb wel een feestelijke ontbijttafel voor de anderen klaargezet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 11 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Aak en Von, neem alleen wat fruit, crackers zijn er ook! En Aak, hahahaha, als je nu drie weken niks meer eet blijft er niets meer van je over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 11 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Ga mijn bulletjes bij elkaar pakken, moet zo weg. Tjemig, wat sleep ik altijd een op mee op zo'n LSD (Lange trage duurloop), dus niet, je weet wel he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Ik hou het maar gewoon bij mijn beschuitje hagelslag... Jammie jammie jammie die mosselen Aak... Die kunnen geen kwaad, die patatten echter inderdaad wel, hahaha, Lies, fijne dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Oke koffie was lekker, hier nu ook zo aan de croissants! Effe vraagje, kun je een draad ook verwijderen, zag dubbele dagdraad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Goedemorgen beste medefrummers, De afgelopen weken zijn voor mij moeilijk geweest, maar nu ben ik toch weer helemaal terug. Dank voor de croissants en beschuit met hagelslag. Adele Live - Someone like you & Rolling in the deep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Een draad kun je niet verwijderen... moet gewoon naar beneden zakken dus Jan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Goedemorgen marc. Fijn dat je er weer bent. En ik hoop dat ik daar uit mag opmaken dat het weer goed gaat met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Oke dan, alles gaat zakken in de loop vd tijd, dus draad ook begrijp ik nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Goedemorgen, Bedankt voor de koffie. Ik kan er weer tegen. Iedereen een heel fijne zondag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Goedemorgen Sowhat en Hanneke. Jan, ja... alles gaat hangen, hahaha.. Ik ga er vandoor. Genoeg te doen hier. Maak er een mooie dag van lui... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Ik ga er weer vandoor. Misschien later nog. Nogmaals een mooie dag. Ik houd het droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Een goeie :rose:dagmorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Goedemorgen allemaal. Het beloofd een mooie dag te worden, misschien een drupje regen maar wel een mooie temperatuur om te wandelen. Mijn kleindochter is metmijn vrouw de croissantjes halen en ik mag de tafel dekken en eieren koken. Zit goed in mijn vel vanmorgen, als mijn kleindochter me niet wakker had gemaakt had ik waarschijnlijk nog geslapen, zonde van zo,n mooie dag. Veel plezier allemaal en keep smyling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Goede morgen, DAGPACT RL Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Goeie morgen Nikky en Ap. Lijkt me heerlijk om door je kleindochter gewekt te worden. Dat kan alleen maar goeie zin opleveren Nik, en moet je wel met een opstaan. Hey die Ap. Ga je vandaag nog naar W toe? Hoe is het met haar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden