bolletje Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Originally posted by: MarikaMaar ik ben helemaal niet derpi, ik snap gewoon niet dat anderen nooit nadenken en dit hier maar alles vinden en dat ik dat dan ook moet vinden om te passen.Waarom moet er een stempel op mensen die het leven niet leven alsof het iets vanzelfsprekends is.Voor sommige mensen is het leven heel erg moeilijk en daarom ben je niet depressief en wil je niet dood, het is gewoon heel moeilijk omdat je niet bent zoals de anderen.En als je bij de anderen hoort dan snap je dit ook niet, dat begrijp ik best wel.quote> Marika reageer je nu met dit berichtje op het bericht van mij over depri zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Ja Marika ik weet niet of het zo erg is als je er niet meer zou zijn, dat kunnen alleen jouw vrienden en familie zeggen. Maar belangrijker is dat je tevreden bent met jezelf, en als jij met zulk soort gedachte rond loopt, ben je duidelijk niet tevreden. Ik hoop echt dat je de hulp krijgt die je nodig hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Originally posted by: Marika.En of dat dan zo erg is als ik er niet meer ben. Is dat nu zo vreselijk dan?quote> Marika eigenlijk zeg je met deze twee zinnen," ik zou zo graag willen weten of mensen me missen als ik er niet meer ben, zouden ze huilen als ik er niet meer ben. " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Lieve Marika... Ik kan alleen maar zeggen dat ik je hoor en weet hoe je je voelt. Soms ervaar ik het precies zo. Dat weet je. Ik wil ook niet dood, maar het idee dat het kan maakt me rustig. Ook ik doe het niet hoor! Echt niet! Een dikke knuffel voor jou, om wie je bent! Dat was weer een droge dag, truste, morgen wekker om 5 uur, heb zo het gevoel dat ik de dagdraad opstart morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 ben bezig verliefd te worden op een ruig exemplaar een wilde hond. we zullen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Marika:heart:, vraag hulp alsjeblieft. Dit moment had ik dus ook. Ben naar de huisarts gegaan (bijtijds achteraf) Heb gevraagd om rust in mijn hoofd. Heb 14 dagen oxazepam gekregen, heeft me enorm geholpen, niet meer de hele dag maar denken. Dacht zelf dat ik overspannen was, en daar wil ik niet aan. Misschien heb ik dat nog wel, maar niet zo heftig meer en ik "praat" met zus en broer. Zij kunnen me helpen met het verleden (door te antwoorden) Het heden heeft te maken met het verleden, moet daar een weg in vinden en dat duurt nog wel even. Doe iets Marika, het helpt je. Anders stapelt het alleen maar op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Ben blij met je Marjo:heart: Op de draad steeds weer, gaat het dan goed met je? Ga voor je op mijn knizzels;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 ik ben okee is goed treffen nou en dan knizzels? Niet doen man gebruik je verstand Lytse leave knibbeltsjes sparje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Ik zou met jou wel eens willen vechten Agnieta Maar ben bang dat ik de slappe lach krijg Je weet nix van me houden zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Originally posted by: MarikaDank je wel Albert voor je antwoord, ik ga denk ik maandag wel vragen om rust bij mijn huisarts.quote> Graag gedaan, het word teveel, niemand kan je helpen, je moet het uiteindelijk zelf doen.Je kunt het zelf:heart:, maar niet alles tegelijk, dat trek je niet meer nu.Sterkte Marika, je komt er wel uit, heeft echt tijd nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Pas goed op jezelf de tijd leert ook wie elkander kruist dat doen we al in de vrtuele tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 So what?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Niet denk ik Marika. Gewoon bellen maandag. Ik belde de huisarts en zei dat het te vol in mijn hoofd zat. Maakt niet uit zei ze, maar ik maak wel even een dubbele afspraak. Op zo`n moment kun je wel je verhaal doen. Ik gun het je zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 ja. trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Hoi Sow:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 dat steriliseren snap ik ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Pizza in de oven die niet warm word, snappen jullie dat nou? Ik ook niet maar misschien wil ik wel te snel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 wat moet je met een pizza? oven wel op verwarmen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 pffffff.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Originally posted by: AgnietaSie?!Ik stond naast Appie op de gang.Hoe ist Albert?quote> Gaat z`n gang Aggie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Ja Marjo , oven verwarmt, word heet zelfs maar ik wil te snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Trusten allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Dat kan albertremmo erbij blijven met de kop hee, ik had last van vliegen maar de muggen zijn in aantocht ik hoor het specifieke gezoem de wespen vinden hun weg onder het huis ik ben verhuisd met stoel niet meer in aanvliegroute ze worden lastig ik verplaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Wat is jouw datum Aggie? Dan wil ik heel graag samen met jou huppelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2013 Welterusten allemaal en ik denk aan de mensen die het moeilijk hebben. Ik ben niet zo van de hartjes maar Marika voor jou. Marjo RunningLiesje: morgen om die tijd ben ik nog niet op het forum, maar ik wens je veel succes met je triatlon. Ik heb het weer droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden