Gast A3 Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Goeiemorgen A3! Die verdwijntruc is nog zo slecht niet... 'k Wist alleen niet dat dat mocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Mogge frums. Mogge A3, bedankt voor de koffie. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik me vreselijk voel. Erg ziek en ik heb de hele nacht psychotische koortsdromen over alco, pillen en hardloopwedstrijden gehad. Ik werd meerdere malen tollend en badend in het zweet wakker. Hoge hartslag en doodsbang. Bahbah. Ik ben heel benieuwd hoe het Wijfie en J vergaat vandaag. Wijs om een taxi te nemen meis! Ik heb ruim een kwartier over dit bericht gedaan dus alvast goedemorgen aan de anderen die intussen hebben getypt DAGPACT: Albert Lytse Miranda Lies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Goede morgen Sterkte Lies en Wijfie fijne dag verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Dank je Aggie! Doe ik, mss ben ik af en toe ff weg, maar blijf maar in bed en in de buurt. Hoest met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Mogge Sowhat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Goeie morgen kanjers. Ik ben terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 DAGPACT: Albert Lytse Miranda Lies Agnieta Kunsie Goeiemorgen allen en een mooie zonnige dag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 goede morgen frummels. voor de zieken beterschap. het is even wachtten maar yvonne komt zo vast en zeker met een beschuitje en kopje thee voor jullie. van mij een op het voorhoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Heeeeeeey, Bollie! Ja Ag, ik ken het. Blegh! Sterkte meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Thanx Ig! Ik twijfel nog tussen koffie en thee, als echte koffieleut. Al zou die koffie wel eens meteen retour kunnen komen, hihi. Ja de thee van Vonnie is beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Hey die Sowhat. R.L. ziek? Ja dan moet ik een bosje bloemen geven hé? Dat hoort nu eenmaal als je ziek bent. :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Thanx, Bol! Die krijgen een mooi plekje! Hartstikke ziek! Het is een combi van zomergriep en afkick van benzo's. Verplichte rust voor deze stuiterbal dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Hoe is het met jou meis? Gelukt allemaal met PC? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 goeiemorgen frummers en Bol:heart:, ook weer terug gelukkig. Wijfie: duim duim en veel sterkte met deze stress steeds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Weet je ook hoe lang die afkickverschijnselen gaan duren R.L.? Nou ik weet niet of alles goed is met m'n P.C. Als hij schoongemaakt is moet m'n schijf minder vol zitten. De mijne zit nog voor 73% vol dus er is iets niet goed gegaan. Verder heeft het zolang geduurd omdat er honderden virussen op zaten. Maar als het goed is komt de man vandaag even kijken. Goeie morgen Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Jegh, dat schiet ook niet op dus! Balen zeg! Ik moet er niet aan denken, zo lang zonder pc! Wat zijn we toch verwend tegenwoordig eigenlijk he? Die afkick duurt tot 50 uur nadat het middel volledig uit je lijf is. Dat was gisterenavond. Gelukkig weet ik waar deze verschijnselen vandaan komen, in combi met de griep, dus kan ik me er wel bij neerleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 zo, ff een virueel pannetje home made kippensoep gemaakt Lies en Ag tast toe; elke 2 uur een klein soepkommetje vol en morgen vast weer opgeknapt. beterschap:present: ik ga vandaag mijn vit.D op peil houden en wat reserves ervan opslaan. fijne zonnige dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Idd A3, thanx. Komt ook goed. Kan het wel hebben nu. Niet te druk om maken en afwachten idd. Er is een soort berusting over me gekomen, dus taal ik ook helemaal niet naar drank. Dat maakt het allemaal een stuk makkelijker! Thanx lieve Jane! Hier Ag neem een lepel, eten we samen een kommetje soep van Jane, worden we groot en sterk van. Schijnt de zon bij jullie al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 A3 ik had er, volgens die man teveel op zitten. dan gaan die virusscanners elkaar tegen werken. Ik moet gewoon niemand meer achter mijn PC. zetten die zegt nu een goeie te hebben. Dat is verkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Je mag inderdaad maar één virusscanner hebben Bol. Avast is goed en gratis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Doe maar rustig aan Agnieta! Lief dat je gekeken hebt, heb ik idd ook en ben ook al lid van het forum. Doe er nix mee, wordt veel te weinig geschreven, dus val ik er jullie maar mee lastig... En ik weet dat er hier, net als op de CA, mensen zijn die meerdere verslavingen/diagnoses/etc hebben. Voel me dan gelijk minder alleen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Dank je Jen. Trouwens ik heb je lang niet meer gezien klopt dat? Hoe is ie verder met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Het weekend staat voor de deur, mijn grote valkuil!! Dit weekend probeer ik het dag voor dag, vanavond drink ik niet!! DAGPACT: Albert Lytse Miranda Lies Agnieta Kunsie Willem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 ;)Heel goed Willem. Vaak wordt aangeraden dat, als je het moeilijk krijgt, hier te komen en er over te schrijven. En probeer te zorgen dat je een volle maag blijft houden, dit vermindert de trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden