Mai Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Hoestende dochter gister terschellingerkinkhoest schijnt te waren meerderen die het hebben dus effe bemoei-mam gedaan Morgen beginnen de scholen Link gestuurd Nu laat ik ze weer met rust want bij vrienden Ik hoor het wel ooit is ze ingeënt en wijs genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diana Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 welterusten iedereen. Ik ga ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 mensen trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Film (helaasheid der dingen) zit erop. Afwisseling tussen (slappe) lach, pijn en ontroering. Bij sommige scenes hangt je reactie een beetje af van je gemoedstemming / eigen ervaringen, denk ik. De ronde van Frankrijk in drank blijf ik grappig vinden :$ En het pruimenlied ook :$ :$ "Het leven was doorgegeven als een stokje in een eeuwige estafette waar niemand de zin van kent, maar waar iedereen zich aan vastklampt in de grote helaasheid der dingen" - Dimitri Verhulst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Hi Jops, ik schijn die benzo's dus ook op de "juiste" manier te gebruiken. Maar hoe komt het dat ik daartoe in staat ben? Tijdens opname leerder ik iemand kennen met een benzo-verslaving. Hij snapte niet waarom een mens verslaafd raakt aan nicotine. 't Is me wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Goedenavond allemaal, Ik heb Wouter Bos gezien in Zomergasten. Ik vond het de moeite waard. @ Wijfie: goed dat je het vandaag droog hebt kunnen houden! Belangrijk nu, nog meer dan anders. Sterkte morgen met de onderzoeken. @ Jen: dat je langer volwassen bent dan kind te zijn geweest, is een uitspraak van mij. Ik ben het helemaal met Marika eens op dat gebied. Sommige mensen moeten kennelijk zo hard hun hoofd stoten dat ze knock-out gaan. Wij kunnen met zijn allen goede adviezen geven, maar de persoon in kwestie zal het moeten doen. Ik hoop er het beste van. Welterusten allemaal en ik heb het weer droog gehouden. Tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Woutertje gemist Deze niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Lytse, ik dacht inderdaad dat die uitspraak van jou kwam, maar gezien ik niet 100% zeker was... Mij heb je er dus al mee geholpen, op momenten dat ik afdrijf in zelfmedelijden. Dank daarvoor. Sloppel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Deze MOET ik delen gedeeld door = http://youtu.be/3aGBXrJ6e34 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Je bent me te ernstig Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Ik snap je volkomen Jen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 De helaasheid der dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 het leven is verschrikkuluk een boek van een schrijver die in een doos op zolder staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Remco? 'k mis VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 zou kunnen, ik kruip er nu niet heen VM zou nu een welkome afwisseling zijn Maar ik moet doen wat ik moet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Je past je aan, omdat je weet dat ik het anders niet snap. Lief, maar hoeft niet. Ik snap niks van poëzie maar geniet soms van de klank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Nee joh Dat lijkt zo Ik ook niet ben nieuwsgierig en herken iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Goesting? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Geen goesting samen ZIJN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Ik hoef nix verlang niets ik ervaar wil graag mijn ding doen maar niet gewend daarom is het er wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Graptje. (= West-Vlaams voor geintje). 'k Ben eigenlijk de meest hetero vrouw die ik ken. Mijn moeder en zussen op de wang zoenen gaat nog nét. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 ja maar toch een paar dromen koesteren al is het vaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Soms vaag altijd aanwezig de zoektocht raakt nooit ten einde eigenlijk istie er nooit gewest Hetero. woord dat oproept alles gezien vermoed ik Heb je nog een liedje? Dat vind ik fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Op BEIDE wangen Lijkt gemaakt Op de mond das echt gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden