Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 agustus 2013


Runningliesje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen luitjes!

Ik ben er vroeg bij en heb nog even getwijfeld om bij de maandag te schrijven, maar ik heb immers al geslapen, voor mij is de nieuwe dag begonnen.

Ik wacht nog een paar uurtjes met het zetten van koffie en thee voor iedereen, dan krijgen jullie straks vers.

Ik neem alvast een bakkie.

Ik heb nog ontbijtkoek met honing en amandelen voor de liefhebbers (sportkost) en voor de rest liggen er croissantjes klaar, snel opeten hoor, ook die zijn zo oud.

Ik heb eens nagedacht (alweer) en allereerst vind ik het goed dat Had en Marjo tel. nrs. hebben uitgewisseld. Als ik terug lees, snap ik er namelijk niks meer van, pagina's lang (kan ook aan mij liggen, ben nog niet goed wakker :D)

Verder over het dagpact: Ik had Aggie er zondag op gezet, vanwege het pact met Albert. Ik zal het niet meer doen. Ik hou het bij ons viertjes en als één van jullie drie dat niet fijn vindt hoor ik dat graag!

DAGPACT:

Albert

Lytse

Miranda (waar ben je???)

Lies

Aggie, wat zonde van die twee halve liters, je was zo goed onderweg! Gewoon opnieuw beginnen meissie! Het zal wel weer even lastig worden, maar je weet dat je het kan. Enne, als er niet direct wordt gereageerd betekent niet dat mensen je niet horen. Of ze zijn er even niet of wat voor reden dan ook. We zien je meis, en lezen je.

Ik heb om 8 uur een afspraak bij de huisarts, heb nog ff de tijd dus. Zometeen begint NickJR, voor mij als dissertje een heerlijke manier om te ontspannen. Met een lekker bakkie erbij.

Genoeg geklets (ik had bijna een 'fout' woord getypt, maar ik heb van Tactive op mijn kop gekregen vanwege schunnig taalgebruik, 1 woord welteverstaan, nou ja :P)

Ik zie jullie als jullie oogjes open zijn.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 92
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,

Ik lig al een tijdje wakker en omdat ik moeite had om in slaap te komen was het een zeer korte nacht.

Vandaag een eerste spannend gesprek op mijn werk. Aangeven dat ik een stapje terug moet doen, tijdelijk.

Ik heb meerdere werkplekken, meerdere directeuren en als ik pech heb ook 2 bedrijfsartsen. Betekent dat ik dit soort gesprekken de komende week een aantal keren mag voeren.

Ook een mooie uitdaging want het geeft me de kans om te gaan staan voor mezelf.

Heb het goed vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen:rose:

Yvonne,

Ik begin toch echt te denken dat Lies Superwomen is :D

Lies,

Ik heb idd nog ff een paar uurtjes kunnen slapen na mijn peukie en warme melk.

Toch maar vroeg opgestaan om weer in een goed ritme te komen.

Vanavond gaat het vast beter.

Mooie dag allemaal:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi kanjers!

Superwomen hier! :D

Nee hoor, ik woon op 20 meter van de HA af, kan nét in twee minuten ;)

Ik krijg nu celebrex, heb wel goede ervaringen met deze pijnstiller, straks maar even ophalen, eerst de hele ochtend wachten op de loodgieter, blegh, je weet nooit hoe laat ze komen...

Aak, wil je me beloven dat als je in open water gaat zwemmen ALTIJD iemand meeneemt? Als ik dat niet had gedaan (weet je nog wel een paar maanden geleden) was ik er niet meer geweest. open water is veranderlijk en als je een hartritme stoornis krijgt zoals ik, gaat het licht uit. Mijn man heeft me eruit gehaald en ik ben gereanimeerd in de ambulance, dus please! Ve!rder super goed bezig zeg!

Ik sla vast een hoop mensen over, maar ik moet zooooo nodig plassen!

Tot zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...