Runningliesje Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Goedemorgen luitjes! Ik ben er vroeg bij en heb nog even getwijfeld om bij de maandag te schrijven, maar ik heb immers al geslapen, voor mij is de nieuwe dag begonnen. Ik wacht nog een paar uurtjes met het zetten van koffie en thee voor iedereen, dan krijgen jullie straks vers. Ik neem alvast een bakkie. Ik heb nog ontbijtkoek met honing en amandelen voor de liefhebbers (sportkost) en voor de rest liggen er croissantjes klaar, snel opeten hoor, ook die zijn zo oud. Ik heb eens nagedacht (alweer) en allereerst vind ik het goed dat Had en Marjo tel. nrs. hebben uitgewisseld. Als ik terug lees, snap ik er namelijk niks meer van, pagina's lang (kan ook aan mij liggen, ben nog niet goed wakker ) Verder over het dagpact: Ik had Aggie er zondag op gezet, vanwege het pact met Albert. Ik zal het niet meer doen. Ik hou het bij ons viertjes en als één van jullie drie dat niet fijn vindt hoor ik dat graag! DAGPACT: Albert Lytse Miranda (waar ben je???) Lies Aggie, wat zonde van die twee halve liters, je was zo goed onderweg! Gewoon opnieuw beginnen meissie! Het zal wel weer even lastig worden, maar je weet dat je het kan. Enne, als er niet direct wordt gereageerd betekent niet dat mensen je niet horen. Of ze zijn er even niet of wat voor reden dan ook. We zien je meis, en lezen je. Ik heb om 8 uur een afspraak bij de huisarts, heb nog ff de tijd dus. Zometeen begint NickJR, voor mij als dissertje een heerlijke manier om te ontspannen. Met een lekker bakkie erbij. Genoeg geklets (ik had bijna een 'fout' woord getypt, maar ik heb van Tactive op mijn kop gekregen vanwege schunnig taalgebruik, 1 woord welteverstaan, nou ja ) Ik zie jullie als jullie oogjes open zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 27 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Hi lieve Kunsie! Ik heb als een roosje geslapen, wel wat kort, maar dat mag de pret niet drukken. Wat rot dat jij niet geslapen hebt zeg! Kom je hier verder kletsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 27 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Hopelijk slaapt Kuns nu. Ik ben mijn tweede pot koffie aan het zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 27 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Ik heb nu de verse koffie en thee klaarstaan. Wss komen A3 of Vonnie zo wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Lekker RL. maar ik moet bloed af laten nemen. Lust straks wel een bakkie. Doeiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Goede morgen Lies en de rest, ik dacht dat het al woensdag was, misschien wil ik wel te snel:D fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Môin.. Om een of andere reden word ik tegenwoordig steeds een beetje vroeger wakker. Als dat zo door blijft gaan kan ik op een gegeven moment alleen nog maar op de dagdraad van "gisteren" schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 27 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Mogge gedrieën! Ja Hannah, ik blijf zetten! Maar ik moet zo ook weg, dus jij mag het overnemen gheheheh! Von succes met bloedgeven, brrr, heb het 1 keer gedaan, ging gelijk overgeven. Appie, helaas, we moeten nog even wachten op Igor met de bijl... Nog één nachtje slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 27 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Herkenbaar Dylan! Maar als ik geslapen heb open ik een nieuwe DD, tenzij het 2 uur is ofzo. Mogge iig, neem een bakkie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Goedemorgen, Ik lig al een tijdje wakker en omdat ik moeite had om in slaap te komen was het een zeer korte nacht. Vandaag een eerste spannend gesprek op mijn werk. Aangeven dat ik een stapje terug moet doen, tijdelijk. Ik heb meerdere werkplekken, meerdere directeuren en als ik pech heb ook 2 bedrijfsartsen. Betekent dat ik dit soort gesprekken de komende week een aantal keren mag voeren. Ook een mooie uitdaging want het geeft me de kans om te gaan staan voor mezelf. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Goedemorgen luitjes. Lekker een bakkie koffie om mee te beginnen. Ennu.... Dylan, ik wordt juist steeds later wakker, zal dus op zeker moment nog slechts nachtschrijfster worden, hihi. Of misschien is het gewoon het vakantiegevoel:). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 27 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Ik ben weg, naar de huisarts, altijd een enorme wachttijd daar, maar ms hebben ze wel koffie! Stuiterdestuiter! Ga goed allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Succes Lies... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Zit nog ff te kijken: om 8 uur afspraak bij de HA.... om 2 voor 8 hier nog even 'dag' zeggen.... Zou Lies bij de huisarts inwonen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Zo ik ben weer terug. Lust wel een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 DAGPACT: Albert Lytse Miranda Lies Kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Je hebt er goed over nagedacht kastanje, vervelend dat je je besluit diverse keren moet herhalen, maar wel heel goed van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Adrie hier inderdaad niet vanmorgen? Dat zou ik hartstikke jammer vinden... gewoon effe een bak komen halen hoor A3. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Goeiemorgen:rose: Yvonne, Ik begin toch echt te denken dat Lies Superwomen is Lies, Ik heb idd nog ff een paar uurtjes kunnen slapen na mijn peukie en warme melk. Toch maar vroeg opgestaan om weer in een goed ritme te komen. Vanavond gaat het vast beter. Mooie dag allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Heel verstandig Kunsie. Voor je het weet heb je dag en nacht omgedraaid. Heb het hier thuis ook zien gebeuren. Voordeel daarvan is dan wel weer dat ik de ochtenden heerlijk rustig voor mezelf heb:D;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Aakie wanneer is die ellende nou waar je zo tegenaan zit te hikken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Nou, we gaan hier allemaal verschrikkelijk hard voor je zitten duimen hoor Aak. Maar wel heel goed dat je al zo aan het sporten bent,. Na de zondvloed dus de peuken aan de kant.... Maak er wat van vandaag Aak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Sterkte Akkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 En ook ik ga aan de slag. Ruimte maken voor de mensen die staan te trappelen in het halletje. Luitjes.... Maak er weer een mooie dag van. Het zonnetje is er in ieder geval al wéér hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 27 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Hi kanjers! Superwomen hier! Nee hoor, ik woon op 20 meter van de HA af, kan nét in twee minuten Ik krijg nu celebrex, heb wel goede ervaringen met deze pijnstiller, straks maar even ophalen, eerst de hele ochtend wachten op de loodgieter, blegh, je weet nooit hoe laat ze komen... Aak, wil je me beloven dat als je in open water gaat zwemmen ALTIJD iemand meeneemt? Als ik dat niet had gedaan (weet je nog wel een paar maanden geleden) was ik er niet meer geweest. open water is veranderlijk en als je een hartritme stoornis krijgt zoals ik, gaat het licht uit. Mijn man heeft me eruit gehaald en ik ben gereanimeerd in de ambulance, dus please! Ve!rder super goed bezig zeg! Ik sla vast een hoop mensen over, maar ik moet zooooo nodig plassen! Tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden