Spring naar bijdragen

Donderdag 29-08-2013


Runningliesje

Aanbevolen berichten

Originally posted by: wijfie
Ya: leuk dat je even langskomt en fijn om te horen dat het goed met je gaat!

Jopie: haha, ik moest en zou ook zo nodig zo'n smartphone hebben, ik heb hem nu 3 maanden, maar hij heeft een maand in een hoekje gelegen, echt geen idee hoe dat ding werkte en idd wist ik ook niet hoe ik zo'n ding op moest nemen!
Neem hem nu wat meer mee en het gaat een beetje wennen dat gewrijf en soms is het
wel handig om m'n mailjtes na te kijken en heb 3 weken geleden mijn eerste foto gemaakt en per mail doorgestuurd en op FB gezet. Een hele mijlpaal voor mij ;)
Weet nu ook hoe ik er leuke muziekjes op kan zetten, gewoon albums van mezelf en overzetten via de PC op m'n Iphone.
In het begin had ik echt spijt dat ik hem had gekocht, maar ik geef nooit op, ik ben blijven
proberen, net zolang tot ik het onder de knie had!

Ben me gisteren vergeten af te melden voor het dagpact, foei toch, ik heb het droog gehouden hoor!
Zaterdag heb ik een hele dag voor mezelf, m'n zoon past op z'n vader en ik ga lekker een
hele dag met m'n koor naar Zeeland!
Heerlijk, ik zie er echt naar uit!quote>


Waar ga je naar toe in Zeeland Wijfie????????????
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 160
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag allemaal,

Jammer dat ik Ya gemist heb. Wat heerlijk dat het zo goed met haar gaat!:)

@ Wijfie: niets aan de hand met AR. Hij was te laat thuis gisteren.

Lekker joh, een dagje weg zonder man in het verschiet. Even aan wat anders denken. Morgen spannende dag voor jullie.

@ Rapi: gelukkig vandaag lekker gewerkt. Laat de problemen bij die collega van gisteren. Verkeerde wisselwerking. Nu uitrusten!

@ Jacc: we zien je morgen op het dagpact. Balen dat je de fout bent ingegaan, maar je bent wel alert!

@ Jootje: fijn je weer te zien!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Rapi,

Ik keek even op het jaarpact! Weer allemaal kanjers daar!

Met mij ging het vandaag wel. Altijd een drukke dag op donderdag: mijn hulp komt dan en wij gaan boodschappen doen, naar de markt e.d. 's Middags dan verplicht naar bed.

Het is lekker weer, dus ik loop in en uit de tuin (het tuintje, niet opscheppen).

@ Jootje: hoe gaat het met jou vandaag?

Wen je weer aan het droogstaan?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mijne is postzegelformaat hoor, maar na 25 jaar in De Bijlmer is het heerlijk een tuintje te hebben. Ik heb vandaag de laatste Japanse wijnbessen geplukt. Was nog een stek uit de tuin van man' s grootvader.

Ik heb ook een druif, die groeit o.a. boven de ramen van de huiskamer.

Ik moet alleen zien dat ik de buurtkatten uit dat tuintje hou! Dat is minder.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond allemaal.

Zo ik ben net thuis. Hard gewerkt vandaag, en nu is er vanavond om 19.30 nog vergadering ook.

En of ik wil komen want het is zoooo belangrijk, we krijgen een nieuw bestuur.

Heu ja nee maar dat heb ik vaker gehoord, dat het zo belangrijk is, en dat we weer eens een nieuw bestuur krijgen? Ik hoor wel wat er gezegd is hoor.

En dit is geloof ik al het 4e nieuwe bestuur dit jaar.

Het zou betekenen dat ik in een kwartier gekookt en gegeten moet hebben. Ja dahag.

Ik plof zo op de bank:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de hele middag liggen pitten.

Blijkbaar ben ik zwaar oververmoeid.

Mijn heup voelt iets beter, maar dit is duidelijk een teken dat ik het rustiger aan moet doen.

Ik ga dan ook nog niet extra werken. Dat komt wel als ik verder ben in mijn herstel.

Ik ben letterlijk wakker geworden. Door uit bed te komen voor de meeting, door jullie en door mijn vrienden en man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...