Spring naar bijdragen

Donderdag 29-08-2013


Runningliesje

Aanbevolen berichten

Goedemorgem Frums!

Ik ben wederom weer eens lekker vroeg wakker. Ik heb maar 4 uurtjes geslapen, maar ben toch uitgerust.

Ik heb nog wel even tijd voordat ik naar mijn werk moet, dus kom ik hier maar ff beppen.

Ik zet voor de vroege vogels een lekkere pot koffie en thee neer.

Ik neem zelf een bakkie koffie, mijn ochtendcracker en fruit,

Daarnaast drink ik elke ochtend bietensap, je gaat er waanzinnig van aan de diarree, maar het bevorderd je sportprestaties.

Over sportprestaties gesproken: Ik heb mijn heup nu echt flink overbelast denk ik. Als ik beweeg loop ik te janken van de pijn, kan eigenlijk alleen maar stilliggen.

Maar ja, werk en leven gaat ook door.

Geen sporten voor mij vandaag. Echt een rustdag.

Vanmiddag na mijn werk eindelijk stap 1 doorlezen en vanavond meeting.

DAGPACT:

Albert

Lytse

Lies

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 160
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Jenneke!

Mijn etiketten horen allemaal bij mijn DIS. Als je DIS hebt heb je automatische alles. het éne deel neigt meer naar dit, het ander meer naar dat. Heel vermoeiend.

Maar die anorexia sportivica is nog niet zeker heur! :D Ut mag ook wel een beetje minder, hahaha!

Weer zo slecht geslapen meis? Balen zeg!

Ik heb net de verse koffie klaar, neem een bakkie!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, eigenlijk heb ik wel goed geslapen. Kort maar krachtig.

Mijn slaapproblemen (niet de narcolepsie, maar wel het onregelmatige ritme) stammen al uit mijn kindertijd. Vreemd genoeg heb ik nooit een manier gevonden om daar mee om te gaan.

Op mij kwam het over alsof je bijna "fier" was dat je ook nog eens anorexia hebt. En dan denk ik "waar is ons Lies nu weer mee bezig?"

Kan ook uit jaloezie voortspruiten. Maatje 32 vind ik net wat te mager, maar ik vind het wel doodjammer dat ik geen 36 meer heb.

Ach ja. Vanitas vanitatum et omnia vanitas?

Gisteren ging ik naar een kapster voor een testkapsel voor mijn trouw. Opgestoken en zo. Een mens moet wat als hij de aandacht van zijn love handles wil afleiden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Jen!

Wat rot dat je al zoooo lang slaapproblemen hebt. Trek jue het wel, met weinig slaap? Mij begint het namelijk op te breken, en dat is maar een weekje slecht slapen.

Ik ben zeker niet trots op mijn stempel, meis. Sterker nog, ik baal er stevig van als er weer wat (of NAO) bij komt. Maar hier kan ik tenminste mezelf zijn en het lekker vertellen (hoop ik, want ik wil natuurlijk niet dat mensen denken dat ik er blij mee ben).

Gaaaaaaaaaf, kapsel gedaan! Ik weet nog hoe dat was voor mijn trouwen, er kwamen een hoop pinnen, paperclips en veiligheidsspelden aan te pas :D

Trouwens, goed dat je eerlijk bent, daar heb ik het meeste aan!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik slaap dus niet altijd weinig he Lies, soms slaap ik net heel lang. Het gebrek aan regelmaat is mijn probleem.

't Begon op mijn elfde, herinner ik me. Toen leek het erg psychosomatisch, en dat zal het ook wel geweest zijn / nog zijn. Zondagnacht was mijn grootste probleem toendertijd.

Als je hier nog niet mag vertellen wat je wilt...

Zelf ben ik hier ooit gekwetst door iemand die me van zelfmedelijden beschuldigde. Een hele opsomming van zaken waarover ik te veel zaagde.

Tja, ik kóm hier inderdaad, op z'n minst gedeeltelijk, om te zagen.

Ja, dat kapsel, haha. Ik vind het eigenlijk nog altijd "unlike me" om dat te doen. Ikke geld spenderen aan kapsels? Allez komaan zeg! Maar het staat me anderzijds wel, vinnik. Haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Runningliesje
Ben inmiddels ook al gedouched en aan mijn tweede bak koffie.
A3 en Von, nemen jullie het af en toe weer van me over? (koffie zetten :P)quote>


ah, 'k dacht naar het gezaag van Jen luisteren.

Bijna in de overtreffende trap van zelmedelijden verzwolgen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Whahahaha Jen :D

Ik had de laptop mee onder de douche (bxxxrgrgggggt, PLOF!)

Ik luister graag naar je gezaag hoor, er zijn er hier heel veel die 'doorzagen' en net als ik nog geen rust hebben gevonden (behalve in de alco, ik dan).

Enne, van de zondagen heb ik geen last meer sinds ik partime werk in een winkel. Het rooster is iedere keer weer anders.

:present:

Enne, zwelg maar hoor, is af en toe ook wel eens goed! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je van die bietensap aan de dunne gaat..... lijkt me ook weer niet gezond.

Maar ja... ik zeg er maar niks meer van.

Vraag me in het kader van eten trouwens af hoe Albert dat doet als hij zo'n drukke avonddienst heeft: hoe krijgt hij dan de tijd om die enorme ladingen voedsel naar binnen te werken? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...