Dylan Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Ik doelde op het voorbeeld dat A3 daarvoor gaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Ik heb het gelezen en ik begrijp er nog steeds geen snars van. En dat vragen stellen heb ik ook ooit gedaan. Het antwoord was dusdanig dat ik het maar bij moest laten. Mensen zouden het zo beter begrijpen of zoiets. Tja, dan houdt het voor mij op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Ik vind het een beetje raar om verschil te maken tussen overdagschrijvers en avondschrijvers. Denk ook niet dat het juist is om daar verschil in te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Hoi mensen, Ik val even binnen om mezelf droog af te melden:) En jullie allemaal een goeie nacht te wensen. Slaap lekker en tot morgen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Mooi gedaan kunsie, trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Ik weet het niet Spud. Don't shoot the messenger Nog vreemder vind ik het dat er dan ook vaak maar meteen bijverteld wordt dat het geen leuk sfeertje zou zijn later op de avond. Zonder motivatie meestal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 dacht ik even dat het ochtend was.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Kus! Love all! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Effe aan het bijlezen want lief vindt per se dat de salontafel leeg moet zijn, en dat belemmert het tv-kijken nogal. Jopie, mooi wat je vertelt over die daklozen. Het lief deed iets soortgelijks toen hij een ondergrondse parking bewaakte. Ooit deed een reporter van den humo (Vlaams weekblad) een onderzoek. Hij verkleedde zich als bedelaar. Hij kreeg geld van passanten met aldi - en superconfexzakken. De boetiekzakken liepen door. A3 en wartaal... ik begrijp wel wat hij zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Originally posted by: JenEffe aan het bijlezen want lief vindt per se dat de salontafel leeg moet zijn, en dat belemmert het tv-kijken nogal.Jopie, mooi wat je vertelt over die daklozen. Het lief deed iets soortgelijks toen hij een ondergrondse parking bewaakte.Ooit deed een reporter van den humo (Vlaams weekblad) een onderzoek. Hij verkleedde zich als bedelaar. Hij kreeg geld van passanten met aldi - en superconfexzakken. De boetiekzakken liepen door.A3 en wartaal... ik begrijp wel wat hij zegt.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 A3 is een mens van de ratio, analytisch en zo. Ik mag hem wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Maar als er iemand de Waldorf moet komen uithangen, dan vraag ik het eerder aan Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Bij bepaalde onderwerpen word ik er gek van als mensen niet rationeel schrijven. Vandaar mijn vele conflicten op de baclofendraad :$ Maar ik lees ook wel eens poëzie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Vier op een rij. Gewonnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Hahahahahaha!!!!! Net bel tegoed opgewaardeerd Maar ding werkt niet mee. dus HEUL boos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 I snap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 welke Waldorf? ik word gek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 die bewaar ik nu te boos woest doe er nix mee neenee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 neigingen om ramen eruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 ondertussen luitster ik ouwerwets de Dijk door elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 hoe komt het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Tsja! Niet gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 'k Ben met het lief naar een psychedlische cd aan het luisteren, dus kan niet echt linken openen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden