Spring naar bijdragen

Zaterdag 7 september 2013


Runningliesje

Aanbevolen berichten

Lieve allemnaal,

Aangezien ik de dag nu echt voor open zal moeten verklaren (moet mijn spullen pakken en koffie drinken).

Vlak voordat ik vertrek (6 uur) zal ik nog even een verse kan koffie en T zetten.

Voor mij geen lekkere broodjes, slechts een reep en fruit. Mee gaan nog een aantal bananen, repen en gelletjes. En natuurlijk veel water en sportdrank.

Jen:

:):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present::):musicnote::moon::heart::rose::sun::light::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

7 september. De dag waarop de nieuwe Paus oproept tot een dag van vasten en gebed voor Syrie. Vanavond een wake vanaf de St Pieter. Te volgen op www. rkk.nl. Niet alleen voor RK of Christenen maar voor ieder weldenkend en vredelievend mens.

Ik wil dat hier toch even laten weten.

Iedereen een heel mooie dag! Ik houd het zeker droog!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers.

Jen, ik wens je een heerlijke trouwdag.

Gewoon heerlijk genieten meis van het begin tot het eind.

Niet inzitten over wat fout kan gaan, en gaat er wat fout.... allee wat dan nog.

Maak er een dag van waar je later heel simpel met heel veel plezier aan terug kunt denken....

Lies.... ik wist niet wat ik las: een triatlon vandaag?!

Hoe is het mogelijk?

Heeft je man je niet vastgebonden aan je stoel?

De wonderbaarlijke genezing dus...

Ik ben er sprakeloos van.

En dat hou ik ook maar zo, want echt.....

Verder is er hier eindelijk wat regen gevallen.

Inderdaad lang niet genoeg om het watertekort op te heffen, dus straks toch maar bijsproeien.

Vraag me af of dit de eerste dag gaat worden dat we niet lekker in de tuin kunnen zitten?

Maar eerst even een lekkere bak koffie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Hanneke, ja, wat er in Syrie gebeurt... verschrikkelijk.

Ik kijk zo min mogelijk naar die berichtgeving, vind het te erg om aan te kunnen zien, maar het houdt me wel bezig.

En ik hoop én bidt dat het daar snel anders zal worden.

Dat is iets wat wat mij betreft helemaal niets met de paus of de r.k. kerk te maken heeft.

Marika, heeft dat slapeloze woelen te maken met het bericht dat je gisteren kreeg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne,

In de weet dat Lies dit natuurlijk terug kan lezen (dus voelt het niet als roddelen)

ben ik ook heel verbaast dat ze mee doet aan die triathlon:o

Lies ik heb grote bewondering voor je sportieve inzet.

En alles beter dan zuipen, maar hoe doe je dat toch???:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunsie, ik zie dit ook niet als roddelen, het zou roddelen zijn als het via een pb'tje zou worden gedaan.

Als ik me niet vergis had die arts haar niet letterlijk verboden te lopen.... maar vertrouwde op haar gezond verstand... en lachte Lies al een beetje besmuikt over...

Tsja.. dan doe je toch gewoon een triatlon?

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen,

(en dan niet dat liedje

)

Jen !!!! Ge weet t hé as k ze op tijd uit bed krijg en t regent nie, dan kunt ge rijst verwachten.

Zie ma da GIJ al wakker zijt, ge moet Uw krulspellen nog uitdoen!!

Ik was gisterennacht te moe maar vond het wel fijn te lezen hoe spud, aggie, mai en lies er voor je waren.

Alle anderen ook goede morgen natuurlijk, maar dit is JEN haar grote dag!

(Jen zie da ge nie in alle hevighied, stress etc, de felle de bruidsjurk aantrekt hé!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook natuurlijk goede morgen Aak en Marika.

en pfffffffffffff dan kan ik es uitslapen, word ik nog om half 8 wakker.

Hier laat de hond zichzelf uit, das dan weer makkelijk :)

en dan het kunsse meisje ook, die plots was verschenen, zodat ik mijn bericht wel moest aanpassen om tegen haar ook goede morgen te zeggen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen Aak en Fruitje...

Er staat een hele hoop koffie.. ik moet er eigenlijk vandoor...

(maar heb geen zin, hihi)

Aak, ik zag dat je tegen allerlei spul zit aan te hikken wat is blijven liggen.

Heel begrijpelijk meis.

Bij mij helpt het dan om eerst een lijst te maken van alles wat gedaan moet.

Heel uitgebreid, wat te splitsten is in meerdere dingen spits ik.

Dan schiften wat echt op korte termijn móet.

en dan een agenda maken.... met ruimte voor uitloop zodat wat ik wil doen ook echt haalbaar is.

Dan lijkt het opeen veel minder een berg, heb je er kleine hoopjes van gemaakt.

Schiet me opeens die akelei weer te binnen en de tomaten....

De akelei staat in een pot... die gaat gewoon netjes naar binnen deze winter zodat hij volgend jaar volledig tot bloei kan komen.

En de tomaten? die krengen hebben nu opeens wel degelijk tomaatjes er aan hangen... piepklein nog, maar toch.

En nee, ik had ze niet te laat gezaaid.... keurig op tijd ergens vroeg in het voorjaar, goede grond, lichte plek en noem maar op.

hebben gewoon maanden stil gestaan..... en halen nu alles in.

Mocht het buiten te koud worden... gaan zo ook gezellig mee naar binnen.... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...