Spring naar bijdragen

zaterdag 14 september


Gast jopie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 157
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ RL: je bent nu uitgelogd. Ik hoop omdat er hulp is op komen dagen. Het is natuurlijk voor je man heel uitputtend. Je zette hem steeds onder druk om pillen voor je te gaan kopen en ging steeds over je grenzen heen. Kortgeleden zei hij nog dat je zijn eigen lieve Lies was, of iets anders liefs. Wat is er nu gebeurd, dat het tot een uitbarsting kwam?

Agressie is nooit te vergoelijken, misschien dat hij daarom ook weg is gegaan. Toon jezelf nu wat je waard bent. Als je nu weer aan de drank of aan de pillen gaat ben je terug bij af! Kom op meid, pak jezelf bij elkaar. Schrijf, als je dat helpt, alle voors en tegens, alle positieve en negatieve inbreng van jezelf en van hem, op en kijk wat je eigen aandeel hierin is. Wat kan je ervan leren?

Sterkte meis en kom hier rustig uithuilen als je het niet ziet zitten.

@ Rapi: werkse.

@ Kastanje: wat ontzettend leuk voor je. We zien je bijna groeien! Vooral veel plezier gewenst.

@ AR: wat heb je een mooie foto geplaatst!

Nu aan het eten. Ik kreeg een stuk courgette van 1,5 kg. Dat wordt dus soep!

Eet smakelijk en tot vanavond.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug voor Fruit!

Alweer zo'n bekend verhaal. Twee weken is geweldig Fruit, vanuit ons bezien. Uit ervaring weet ik dat het voor je partner nog niets is. Al die verbroken beloftes en het gelieg! Mijn man trok zich steeds meer in zichzelf terug, omdat hij niet wéér gekwetst wilde worden.

Eerst zien en dan geloven.

Er is hier een gezegde: vertrouwen komt te voet en gaat te paard! Het kost een tijd om dat vertrouwen terug te winnen en partner heeft volkomen gelijk om ons niet meteen weer te geloven.

Ik hoop dat Liesje dit ook leest!

Die trek kan je uitzitten en dat moet ook, voor jezelf en voor je partner. Je bent goed bezig en ik kan je alleen maar toewensen dat je het vol kunt houden. Het is een lang proces!

Nu echt weg.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klare taal Fruit!

en ik vind het fijn om een tipje vd sluier

opgelicht te zien hoe het voor je vriendin en zus was.

meestal lezen we hier alleen het verhaal van de frummer,

en we weten allemaal dat er minstens 2 kanten aan de verhalen zitten.

mijn partner moest eerst voor zichzelf kiezen en weggaan

eer ik, een jaar later, eindelijk voor mezelf koos.

En de aanleiding was ook nog mijn dochter, ik stopte voor haar.

Voor mezelf had ik dat destijds niet eens gekund.

Ik ben het dus niet helemaal met Agnieta en Wijfie eens dat Lies niet

voor haar partner extra haar best mag doen. Uiteindelijk is het ook voor jezelf, en soms

zit je zo diep, dat je jezelf niet de moeite waard vindt om te kunnen stoppen en gestopt blijven.

dat wil niet zeggen dat je zolang je dat niet voor jezelf kunt, je dan maar beter kunt blijven drinken, toch. vraagteken, ha ha

mijn tekens zijn versprongen, ook een verkeerd knopje ingedrukt blijkbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bolletje: Ik bedoelde inderdaad datgene wat je gevonden had. (XP). Dan gaat het met explorer lastig lukken omdat de nieuwste versies daarvan en die dus een spellingscontrole hebben, niet ondersteund worden door XP.

Ik kom dus terug op één van mijn eerste vragen: Welke browser gebruik je? Ik denk haast Firefox omdat je eerst wel rode strepen had. Chrome kan ook, want die heeft ook spellingcontrole.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag,

Zojuist zag ik pas dat op het wie is wie draadje zowel Albatros als Hanneke mij felicitaties stuurden met mijn 3 maanden adb. Dank jullie wel daarvoor.

Hanneke vroeg mij of ik alleen het forum als ondersteuning heb en ja, dat is zo.

Geen pillen of AA, ik ben blij dat het mij zo lukt maar als ik andere hulpmiddelen nodig had of wie weet nog nodig zal hebben dan aarzel ik niet en zal daar dan gebruik van maken.

Het gaat hier rustig voort. Ik bemerk zoetjesaan positieve veranderingen in mij.

Ik ben ook zo zoetjesaan mijn leven verder aan het invullen: probeer nieuwe dingen uit op het gebied van handwerken/kaarten/sporten. Kijk wat ik leuk vind en of ik dat wil blijven doen. Ik zoek ook bezigheden buitenshuis en dat krijgt al een beetje vorm.

Als ik de verhalen lees van de verliezen die sommigen hebben geleden door hun drinken dan besef ik dat ik heel hard in mijn handjes mag knijpen dat mij dat grotendeels bespaard is gebleven; mij had dat net zo goed kunnen gebeuren.

Het enige dat ik verloren ben is mijzelf en dat ga ik hopelijk goedmaken.

Die kans heb ik nu en die kans laat ik niet meer gaan.

Dolblij dat de wijn uit mijn leven is.

Soms komen de gremlins ook bij mij aankloppen maar ze zijn niet welkom, ze voelen dat blijkbaar want ze gaan steeds weer weg.

Momenteel schijn de zon en mijn maatje gaat lekker eten maken. Geen wijn erbij maar wel een heerlijk theetje......mensen, ik gun ieder dat fijne, vrije, rustige gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Dylan je kan zeker met witlof een heerlijke stampot maken, incl. uitgebakken spekkies. Daar kan je ook kleine blokjes kaas door doen en flink wat nootmuskaat. Of de witlof er rauw in doen, nog gezonder.

ook kan je de stamp. klaar maken, in een vuurvaste schaal doen, een paar klontjes boter en wat paneermeel of daar de blokjes kaas over doen en dan ff onder de gril of in de oven. Op een hoge temp. ongeveer een min. of 10.

Goed blijven kijken of het niet aanbrand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé bah net een rottelefoontje van mijn schoonzus gehad. Mijn zwager wil euthanasie laten plegen. Hij heeft kanker aan zijn tong en is heel bang om langzaam te stikken. Hij is op en versleten, ligt heel veel in bed, en drinkt heel erg veel.

Maandag komen ze verder praten hoe ze het willen aan gaan pakken.

Bah 3 broers in 3 jaar. Vreselijk voor de familie zeg.

Ikzelf kan me zo moeilijk voorstellen dat je daar voor kiest, vreselijk.

Nou ik ga maar eens wat zitten denk ik en even alles goed tot me door laten dringen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Bol, dankjewel voor de super lekkere maaltijd die ik nu genuttigd heb. :D

Lui wezen ben ik! Wat koken betreft dan, want heb door de wetenschap dat ik enkel de ding machien hoefde te gebruiken deze avond. Wel hard gewerkt in de garage.

Dubbel dankjewel dus. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En verders....

Ik heb nu de in en output gehoord van mijn schoontje wat die job betreft.

Stiekem hoop ik dat ik afgewezen wordt. Want lijkt me niks leuk om tussen vrouwen te staan die elkaar haten.

Vond het al een hele overwinning van mezelf dat ik voor een job ging met enkel vrouwen.

Maar nu denk ik dat ik liever gewoon met mannen werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...