Spring naar bijdragen

Zondag 15 september 2013


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 107
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ondanks het sombere weer heb ik, nog net voordat het begon te regenen, het net over mijn druiven gehangen. Ik was omgeven door wespen en één knaagde zachtjes aan mijn oorlel!:angry: Ik heb hem tig keren weggeduwd met een blaadje, maar uiteindelijk even een pauze ingelast.

Verder heb ik vandaag een min-dag, maar kon dat net plaatsen niet nog langer uitstellen. Daarna een uur naar bed gegaan, rest eten van gisteren opgewarmd en nog allerlei klusjes in huis gedaan. Over mijn grenzen heen, maar het moest wel. Er zit nog een was in de machine, maar daarna ben ik klaar voor vandaag!

Die uitleg over binge drinken vind ik heel verhelderend. In het verleden hebben we het ook met Krekel hier weleens over gehad. Wat ben ik blij dat ik dát tenminste niet heb!

@ Inkie en Nadia: tegen vijven neem je een beker hartige bouillon of soep. Mij helpt dat tenminste tegen de trek. Idee?

@ Inkie: ik denk dat jij "out" ging, omdat je inmiddels minder drinkt. Je lichaam kan er dan slechter tegen. Eigenlijk een heel goed teken!

@ An: lang leve de Refusal. Deze dag is weer binnen!:present:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb bij AdB ook geleerd te herkennen hoe ik het zo draaide dat ik kon gaan drinken. Tevoren was ik me daar helemaal niet van bewust. Het is inzicht in de voorfase van drinken. Je hebt dan in ieder geval de keuze om door te gaan of terug te schakelen.

Jopie je hebt daar weleens meer over geschreven. Knap van je om zo schade te voorkomen.

@ Nadia: ik vind het extra moeilijk voor de alleenstaande mensen. Niemand die tegen je zegt dat je stom bezig bent. Je kunt rustig doordrinken tot je er bij neervalt.

Anderzijds is het hebben van een man die matig drinkt (in mijn geval) ook niet simpel. Tegenwoordig kan ik er goed tegen, maar in het begin kostte het me echt moeite om niet stiekem een slok uit zijn glas of de fles te nemen.

Ik geloof zeker dat je sterker bent geworden van het doorstaan van de trek vanmiddag. De volgende keer is het hopelijk een ietsepietsie gemakkelijker.:present:

@ Albert: lekker gewerkt? Als het druk is gaat de dag sneller voorbij (vind ik).

@ Jen: schrikken met die pil van je echtgenoot! Heb je nog een vervolg gehad op die foto van je ex?

Nu een kopje koffie en bankhangen.

Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Nadia
nou voel ik me toch wat aangevallen.....

ik ben nou eenmaal alleen.
al sta je met tienduizend, of zit je met zijn tweetjes op de bank
teveel is altijd fout, toch?quote>


Oei Nadia! Was helemaal niet als aanval bedoeld!
Ik was vroeger een eenzame zuiper, en daar kwam mijn reactie vandaan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie
oei, jen,
bijna het kortste huwelijk dat bestaat
(kan je wel hebben, he?)

quote>


't is off topic, maar ik moest toch aan Lies met haar illegale pillen denken.
Het kortste huwelijk ooit, vermoed ik, was een vrouw die haar huwelijk wilde votrekken met een man die op sterven lag. Ontroerend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse

@ Jen: schrikken met die pil van je echtgenoot! Heb je nog een vervolg gehad op die foto van je ex?

quote>


Ik vind het eigenlijk een stommiteit van mijn echtgenoot, maar goed, anderzijds, het is o.a. mijn rol om bijsluiters te lezen. Hij doet dan weer andere dingen voor mij.

Nee, geen vervolg.
Het brandde op mijn lippen om het aan mijn ex te vertellen, maar ik wilde geen slapende honden wakker maken. Ik vergeet het gewoon maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Sowhat
Jen,nu weer alles in orde met je husband?
!quote>

Ja Sowhat, thanks for asking.
Ik stond echt op het punt om een ambulance te bellen.
Maar toen kwam hij bij, en zijn we bij de buren (apothekers) om raad gaan vragen.
Zij wisten te zeggen dat de symptomen erger zouden zijn als er een echt probleem was, dus wij weer gerust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook weer zo droog als een molen:)

(ik vond die van die kaneelstok ook heel leuk!)

Ik heb net nog een RK * gedaan inplaats van een RH *

Kwam zeiknat thuis, maar het was wel heerlijk, die regen op je nuchtere kop.

Welterusten allemaal en tot morgen:lips:

*RK= Rondje Kunsie

*RH= Rondje Hondje

(Dit ff voor de nieuwe schrijvers en lezers.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...