Dylan Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Môin. Zowaar nog niet eens een dagdraad zie ik. Ondanks late skype perikelen toch al op tijd wakker. Snap niks meer van dat slaapgedoe. Daar moeten mensen die er verstand van hebben hier maar eens een keertje hun licht over laten schijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 25 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Inmiddels al lang en breed aan de koffie. Hoe ik die door het draadje kijk weet ik niet, laat ik dus graag aan anderen over. Benieuwd wie er als eerste hier op komt dagen. Zal ik maar een dagpact maken dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 25 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Dagpact 25-9:ft> Dylan......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 25 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Geen poes hier en hond nog maar niet wakker gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Moggûh! Dit biedt perspectief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Goedemorgen luitjes, nog steeds geen koffie zie ik. Dan is het maar goed dat het spul hier al staat door te lopen, nog heel even wachten Agnieta dus.... Vervelend hoor de hele tijd hoofdpijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 25 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Sja Agnieta, de hamvraag: Hoe lang moet een mens nu eigenlijk slapen en waarom niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Originally posted by: Dylan<<Dagpact 25-9:ft>DylanLytse.Albert........quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Goede morgen fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Nou, het woord hoofdpijn is mij ook niet vreemd inmiddels. Maar het gaat weer hoor. Toch maar weer aan de slag. Ik begin met een late dienst. Zal wel zien, om eerlijk te zijn zit mijn hoof nog vol met heel de afgelopen anderhalve week. Iemand die komt te overlijden.... ja, dat hoort bij het leven, daar ben ik over het algemeen heel nuchter in hoor. Maar dit is zo bizar, zo wreed, zo onvoorzien. En dan nog puberkinderen hebben... Ach er is een hele boel warmte gegeven, er zijn zulke mooie woorden gesproken, zij zullen nog zoveel warmte en mooie woorden gaan krijgen, maar daarmee neem je niet het verdriet en de pijn weg bij het gezinnetje... Maar ja Agnieta, alles gaat door. Ook zij zullen weer door moeten, moeten gaan aanvaarden en gaan bouwen. Hoe moeilijk ook. Dit soort dingen zet je wel weer aan denken... waar ben ik mee bezig, wat wíl ik echt, enzovoorts.... Het heeft allemaal tijd nodig nu denk ik. Lief trouwens dat je er even naar vroeg.... En die mannen hier met koffie.... diep dramatisch, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Von Hoe wrang dus het zet ook iets in beweging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Dat klopt helemaal Marjo. En dat is ook wel weer goed. Toch had ik in dit geval liever nog een poosje stil blijven staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Dank je Agnieta. Klopt helemaal wat je zegt hoor. Het maar goed dat pijn en verdriet ieder voor zich is. Hetzelfde voelen als .... dat zou maken dat we niet verder meer kunnen, dan neem je het lijden van de wereld in feite op je schouders. Het aanzien van het enorme verdriet van mensen die je heel na staan is al pittig. Er zijn voor ze en meeleven... ja, dat kan een beetje helpen. Ik ben daar toch nog niet helemaal uit of het daadwerkelijk helpt... Ik denk eigenlijk van niet, maar ik heb het idee dat de aandacht en het meeleven náást het enorme verdriet hen goed doet, dat die wetenschap dat mensen meeleven een goed gevoel geeft naast alle pijn. En dat van daaruit het verdriet (even) wat minder hard binnenkomt misschien. Pfff, moeilijk te omschrijven .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Goeiemorgen mensen. Ik kom ook even op de koffie. Inderdaad verschrikkelijk Yvonne. Ik vond het al erg dat mijn ouders mijn huwelijk niet konden meemaken. Hoe moet dat voor pubers zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Ja Jen, das vreselijk voor ze.... Agnieta, het is gewoon goed dat alles weer doorgaat.... Het hele gebeuren zat trouwens wel direkt achter mijn vakantie aangeplakt. Ben bang dat ik me zo onderhand opnieuw moet gaan voorstellen op mijn werk, hihihi... En ben trouwens voor mijn gevoel al weer heel hard aan vakantie toe Las net even stukje van gisteravond. Crematie van de zwager van Bol ook achter de rug.. Fijn dat je schoonzusje ervaringen/gevoelens met je kan delen Bol. Las Verandering... heb niet al te goed gelezen, maar moest gelijk aan Marika denken... Is ze nog hard aan het schilderen in haar huisje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Ja hoor Agnieta, het gaat. Ik ben een verschrikkelijk nuchter mens, in dit geval dan figuurlijk bedoeld , en ik denk dat het vandaag alleen maar goed is dat ik weer aan de slag ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Ja, men zegt wel dat jet tijd moet nemen om te rouwen, maar zitten niksen en piekeren zou mij ook niet helpen. 'k Hoop dat ik ook snel weer werk vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Doe ik Agnieta, dank je Maar naast de rust ook de regemaat. doe ik dat niet... dan gaat de boel stapelen.... letterlijk en figuurlijk. En dan is er bij mij geen rust. Lieve luitjes, ik ga hier het hondje uitlaten. Het is bewolkt, maar windstil en zacht. Wat een heerlijk weer. Gisteren nog even in de tuin gewerkt, dingen gesnoeid en zo, gras nog een keer gemaaid. Ja, het is herfst, maar het was nog zo heerlijk om in het tuintje rond te rommelen.... En nu von...... wegwezen, aan de slag... Luitjes, laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 hoop ik ook voor je Jen.... niet opgeven, blijven zoeken hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Dagpact 25-9:ft> DylanLytseAlbertJoris......quote>quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 AGnieta, mijn opmerking over rouw was geen reactie op jou, ik had je nog niet gelezen. Beetje traag vandaag :$ Ik ben het gewoon volledig met je eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Vond eigenlijk dat ik me iets te lang stil heb gehouden Dus hier heeft de huismeester al een vriendelijke doch dringende mail ontvangen Ben er wel klaar mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Goeie morgen mensen. Goh wat heb ik geslapen zeg. 8 uur aan een stuk. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Goedemorgen allemaal, Al zware kost voor de vroege ochtend, Doet aan mijn zwager denken Ook puberkinderen in huis En hoe het af gaat lopen.. Nog maar even niet aan denken. Verder, verbaas ik me wel eens, over hoe weinig slaap sommige van jullie nodig hebben. Heb 9 uur slaap nodig Als ik minder slaap, voel ik me gewoon gaar. Als ik dan zie hoe laat Marjo en Agnieta nog on-line zijn. En dan er nu hier alweer fris en fruitig zijn. Nee, dat zou ik niet kunnen hoor. Wel jammer eigenlijk Was gisteren een programma aan het kijken, dat tot 10.30 duurde. Ik redde het echt niet, en ben 10.00 naar bed gegaan. Maar meestal ga ik veel vroeger. Gelukkig, wordt het vanmiddag herhaald, en heb ik lekker vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst 25 september 2013 Is een senseo goed Agnieta? Beetje afleiding zoeken, helpt dat? Of je afreageren op een hometrainer of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden