AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Hoi allemaal, Vandaag twee keer op mijn werk een rood hoofd (van de spanning en de stress) omdat het niet lukte. Eerst een kastje wat ik in elkaar ging zetten, en vervolgens een auto koplamp verwisselen. Jee wat ben ik toch handig:$ Maar dan wil ik het ook graag af hebben en dat het gelukt is. Het kastje is uiteindelijk gelukt, en voor de koplamp heb ik maar even een collega er bij gehaald, die wist het ook niet, maar samen kwamen we er wel:), lampje vervangen dus. Agnieta, ik vind het ook spannend, hoop het beste nu even leverworst nog halen in de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Dat betwijvel ik Lytse of dat per se een goede stap is om dan ZZP-er te worden. In mijn geval betekende dat dat drinken altijd kon. En ik vind dat mensen met Asperger gewoon moeten kunnen werken bij bedrijven. Als alle mensen die afwijken maar ZZP-er moeten worden zijn we straks allemaal ZZP-er. Misschien is een dagelijkse sociale omgang bij een bedrijf juist ook heel goed voor mensen met Asperger. In ieder geval is het dat voor mij wel. Op mijn werk is trouwens iemand die als autist bekend staat en in bepaalde dingen is hij heel goed, heel systematisch en nauwkeurig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Originally posted by: akeleiOi Had,4 oktober is't niet? Nog een paar nachtjes slapen dus quote> Zo ist, Aak! We gaan er voor.De e-roker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Originally posted by: LytseIk heb ook nog vitrage uitgezocht, voor woon- en slaapkamer. De gaten zijn er letterlijk in gevallen en steeds kwam er iets tussenquote> As je dr steeds van alles tussen stopt is het geen wonder van die gaten. Gewoon rustig laten hangen die rommel.De voorzichtige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 @ Jaap: mijn eigen druiven worden geen wijn! Of we eten ze zo op, of hert wordt druivensap! Wel lekker die zon, kunnen ze nog een beetje zoeter worden. Hoe gaat het met je? @ Wijfie: was je man rustig voor de chemo? Het was de tweede keer, dus niet meer zo vreemd. Lekker luieren vanavond, je hebt het verdiend. @ VM: ik heb het laatste stuk van gisteren niet gelezen, dus dat zal ik later inhalen. Je bent zo 'n internationaal typje dat daar het probleem niet zit. KMW bij het beslissen. @ Aggie: wat jammer dat je nog langer moet wachten. Het stelt me wel gerust dat ze zo zorgvuldig met jullie "zaak" omgaan. Het is ook een zwaarwegende beslissing, die hoe dan ook erg ingrijpt in jullie leven. Ik hoop dat gebeurt wat het beste voor jullie is. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 @ Hadje: Heel af en toe schuif ik die vitrage open of dicht; dat is alles. Ik heb er niet eens de paaseieren in verstopt. Ze zijn pas 16 jaar oud! Wat een rommel!!! @ Jaap: voor Adrie werkt het wel. Hij beschrijft dat hij daardoor niet steeds met vergaderingen zit en een kantoortuin. Het zal niet voor iedereen zo werken natuurlijk. Ik ga nog even bij Lachebekje kijken op haar draadje en dan op verjaarsbezoek. Tot later allemaal! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 De mijne ook niet hoor. Ik eet een paar trossen op en de rest is voor de vogels. Hier gaat het goed, maar druk. Ik moest een aantal zaken van de verbouwing voor 1 oktober af hebben vanwege subsidie en dat is gelukt en ik heb voor de penningen ook weer wat meer werk, nu al weer 3 dagen in de week. Wat een mooi aantal is. Verder heb ik er na dat ik een tijdje weg ben geweest met vakantie enzo altijd wat moeite mee om hier weer zo in te vallen. Dan lees ik wel eens wat en dan ik ach laat ook maar. Dan merk ik dat het echt meedoen op de dagdraad toch wel weer wat inspanning vraagt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 nou ik vind het wel weer gezellig dat je er bent Jaap en die camping lijkt me een mooie plek. Als je op adb daar geen reclame voor mag maken, waar dan wel? Wijfie hoe is het nu met J? Is hij weer thuis nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Originally posted by: wijfieAR: je bent juist lief met je rooie koppie quote> Ja die heb jij wel gezien hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Ik kom hier altijd wel weer eens terug Jane, zo gaat dat. En kijk als ik dan eens wat wil schrijven lees ik wel even, gewoon voor mijn gevoel dat ik een beetje een idee heb wat er gaande is. En zo knikkerde net mijn provider mij van het internet dus kon ik even twee karbonaadjes braden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 ACH WAT SNEU Spuddeke en dat met caps:$ nou mixze dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Spud, we kunnen je op de hoogte houden op die draad. Maar is inderdaad niet zo leuk als mee kijken. Heb je geen rtl 4 daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Spud:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Spud No matter what Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Ik ga naar bed. Truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 'k Geloof dat ik iets helemaal verkeerds gezegd heb met dat "niveau". Het belangrijkste is dat je je werk graag doet, en het is wellicht geen toeval dat het soort werk dat overeen komt met je opleiding vaak is wat je graag doet. Zo-iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Spud, ik had ff weinig concentratie. 'k Ben nogal defensief geloof ik, en lees alleen dingen die ik eventueel als aanvallend kan opvatten. Herlezing... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Maar eerst een melodietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Spud, zoals ik zei moet ik herlezen. Soms betrek ik alles te veel op mezelf. Iemand zei me ooit dat verlgenheid verborgen narcisme is. Brr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Ik las je. En nog even niet moe maar vrolijk, sorry. Ik heb mijn hond ook een plekje gezocht in de tuin, een anderhalve maand geleden. Man groef gat, maar durfde hond niet bekijken, laat staan aanraken. Iedereen gaat er erg anders mee om, zo blijkt. Onlangs zag ik bij dierenorganisaties een kleine vzw die iets wil betekenen voor mensen die zich financieel geen dier kunnen veroorloven maar er veel behoefte (-> stom woord) aan hebben. Vind het een prachtig initiatief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Dan heb je de beste leraar die jou jezelf laat zien Gelijkgestemden Hetzelfde Zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Lekker he, alleen bezig zijn ook niets doen, zijn Alleen stoel met zon meegedraaid en ontíeglijk genoten op m'n up Lekkah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Juustum Agnieta Laten. Geen verwachtingen of verplichtingen Gewoon een alleen samen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Das een taaie Spud Lang mee geworsteld gevecht op gegeven... et voila! (blijven opletten...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2013 Originally posted by: AgnietaOh oké. Dan ben ik mee.Ik schrok al even ondanks ik gister 22 jaar getrouwd was.quote> Nee...Ik stop.Niet tot 5 uur doordravenwe weten het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden