lady jane Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 ik ben melig en ik verveel me dat heb ik echt nooit maar weer verder met mijn dikke pil De Wertheims dus fijne avond en welterusten voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 heb jij een bom bomvol kastanjes??? zei t toch? melig solly bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 @ Kastanje: sterk! Goed gedaan meis!!! Je mag trots zijn op jezelf. @ Jopie: de eerste dag is goed verlopen. Dat er maar vele mogen volgen. Arme kiep! In ieder geval heb je nou zekerheid. Dat of bij de buurman in de volière, maar niet die onzekerheid. Toch jammer. @ Agnieta: Ik ga nog even mail beantwoorden. Kom later nog wel even piepen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 Na de Bijlmerramp zei de psychiater tegen de omwonenden dat we een normale reactie hadden op een abnormale gebeurtenis. Wijfie dat is volgens mij bij jullie ook aan de hand. Natuurlijk is J. bang en van slag en daar reageer jij weer op. Hoe oud is J? Tegen de 80 dacht ik? Hoe ouder, hoe minder veerkracht. Ik vind het zo goed van je en zo broodnodig dat je niet drinkt. Blijf dat volhouden hoor, anders kan je het helemaal niet aan. Er zou toch een psychiater naar J. kijken? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 Voor allemaal, ik ga maar eens naar bed. Hierbij meld ik me droog af. @ Jootje: heb je het gehaald vandaag? Welterusten en slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden