Kastanje Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Originally posted by: jopie:$hoi kastanjeweer wat rustiger dan laatst?quote> Ja, de trek storm is weer overgewaaid. Meer rust dus.In het omgaan met trek is het voor mij wel goed dat ik heel koppig ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Zo, en ik ga ook, de douche had ik al achter de rug. Even nog voor Marika... Ik hoop dat je het hartstikke naar je zin gaat krijgen in je huisje Marika, je verdient het. En ik hoop ook dat je gewoon gaat genieten van je leven weer. En dat je die angst voor hét moment gaat verliezen... Luitjes, ik ga er vandoor. Kom misschien nog wel even een stukje taart eten straks. Eerst een hele bult was vouwen en strijken en dan heerlijk in de tuin aan de slag. Maak er een mooie dag van. Laterrr, liefs... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunflower Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Jane, Van harte. Een leuke dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunflower Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Jane, Van harte. Een leuke dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Goedemorgen, Jane van harte gefeliciteerd. Maak er een mooie dag van! Hier gaat alles goed. Mijn moeder valt vaak tegenwoordig. Dat geeft wat onrust. Maar ik probeer mijn leven niet door haar gedoe te laten beheersen. Ik toon medeleven en dat is het dan. Meen ik ook wel. Maar ze zit dan in zak en as en ik moet mijn stemming niet door haar laten bepalen. Ik heb van de huisbaas een nieuwe keuken gekregen. Ben ik wel blij mee. De vorige was niet veel meer dus het was ook echt nodig. Twee kastjes extra en niet meer wit. En ik zeg het maar weer eens: Ik ben blij dat ik niet meer drink. Het is nu weer 4 maanden. Ik blijf nog even Refusal slikken tot ik zeker weet dat ik er echt geen zin meer in heb. Ik zag bv deze week in de super reclame voor de Leffe. Een mooie reclame. Dan denk ik toch wel even: Mmmm, wat lekker. Ik dronk graag abdijbier. Maar zolang ik dat heb blijf ik Refusal slikken. Het is wel rustig die discussie van: zal ik wel, zal ik niet, niet te hebben. Ik wens iedereen een heel mooie zondag. Wat mij betreft helemaal nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Originally posted by: Nadiagoedemorgen!Jane jarig? gefeliciteerd!Jaaaaa Jane, GEFELICITEERDDDD!!!DAGPACT 6 oktober NadiaAcerquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tsjeerd Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Originally posted by: acer Originally posted by: Nadiagoedemorgen!Jane jarig? gefeliciteerd!Jaaaaa Jane, GEFELICITEERDDDD!!!DAGPACT 6 oktober NadiaAcerTsjeerdquote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunflower Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Hoi allemaal, Wat is dit toch leuk om allemaal te lezen. En die betrokkenheid. Voor mij een motivatie, wat sneller af te bouwen, maar eerst komende 3 dagen maar eens doorkomen. Vandaag dus alcohol vrij. Heerlijk hardgelopen vanochtend. Ik ga zo een appel cakebakken. De boom hangt werkelijk helemaal vol met appels. Gezellig zo ff met mijn kids koffie. Verder, administratie, vreselijk... Aan jullie de vraag, hoe reageren jullie partners op het niet drinken. Die van mij vindt t ongezellig, dat is een extra moeilijkheid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Hoi Sunflower, Vindt je partner het wel gezellig als je steeds teveel drinkt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sunflower Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Nee, dat niet. Je hebt gelijk Hanneke. thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Môin. Allereerst: Jane, van harte! Je voelt er niks van hè? Zal vast te maken hebben met het uitstekende bouwjaar. En natuurlijk ook adam, die we naar mijn smaak veel te weinig hier zien. Ik begrijp waarom maar dat is nu juist wat ik hier een beetje mis. Moet me dan ook regelmatig inhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Vindt je partner het wel gezellig als je steeds teveel drinkt???quote> Tegenargumenten schieten mij ook voldoende te binnen. Maar dat is nog geen antwoord op de (interessante) vraag van sunflower. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Dylan je hebt gelijk. Maar het is wel zo dat de partner het maar moet accepteren als ik niet meer drink. Ik kan er verder niet op ingaan doordat ik niet in die situatie zit en nooit geweest ben. Misschien kunnen anderen er beter op ingaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Soms is dat lastig Hot. Het is niet altijd makkelijk om in woorden te vatten wat je precies probeert te zeggen. Gevolg is dan dat sommige zaken verkeerd worden begrepen. Ik neem aan dat je mijn bericht op de draad van gisteren gezien hebt. Daar heb ik best lang over gedaan en dan nog heb ik soms twijfel of over komt wat ik precies probeer te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Nou dat weet ik zo net nog niet hot! Al heb je gelijk als het om niet alcoholisten gaat. Maar ik begrijp je beter dan je denkt! Je bericht over die nachten bijvoorbeeld Ik kan die gedachte moeiteloos weer voor de geest halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Goede morgen allemaal, Jane van harte :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Adam van harte :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 DAGPACT 6 oktober Nadia Acer Tsjeerd Joris Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Goedemorgen, DAGPACT 6 oktober Nadia Acer Tsjeerd Joris JANE Adam ps: Vandaag wil ik die terugval doorbreken. Kom vanavond weer in de lucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Ik mag vandaag werken. tot vanavond fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 DAGPACT 6 oktober Nadia Acer Tsjeerd Joris Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Dank je Albert en werkse vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Lieve lieve Jane Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Maak er een mooie dag van!!! :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Hoi frummers goeiemorgen! Wat een heerlijk wakker worden voor dit ouwe lijf:D Al die slingers en lieve wensen. Dank, dank dank! Ik heb me verslapen, echt grandioos, doe ik anders nooit, maar werd wakker gebeld door zus. had het weer nodig zekers, dagje ouder he, dan mag het. Dylan, het was wel een beetje konfronterend nu hoor; een buurman van vroeger net zo oud, herseninfarct en bijna helemaal verlamd; een nieuwe overbuurman, 1 maand ouder via een of ander virus bijna dood; net gisteren mee kennis gemaakt omdat men mij vroeg voor zijn planten en kranten te zorgen. Gisteren kennisgemaakt, hij blijkt 1 maand ouder te zijn als ik. Maar goed, het toont even aan hoe betrekkelijk het leven kan zijn en als dat even dichtbij komt, ben ik me daar ook weer van bewust. En ook van mijn supergezonde lijf dus. Ik koester dat altijd al, en vandaag ga ik dus gewoon mijn zondagse passie volgen en met mijn volleymaatjes zweten en taart eten. Dat past bij mij en zo heb ik het het liefste. Daarna even naar zoon, en eten in een Haagse Toko, jammie. De 12e vier ik het met oudste zus (die wordt 65) in een uitgebreid vreetfestijn bij een vd Valk in Houten; all inclusive wokken, BBQ. en de hele ratteplan. Voor hen incl. bier en wijn, en ik heb nergens omkijken naar. Iedereen tevreden. Maar dit is mijn dag dus. Eerst ik en dan ben ik er voor de rest ook weer. Dochter zit in Rome, die heeft het ook goed en in die wetenschap heb ik het ook goed. Adam, krasse knar: van harte en heb ook een heerlijke Adamdag! tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Ha Witje leuk dat ik hier nu net met jou ben ook:heart: toeval bestaat niet he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2013 Moet jou toch ff feliciteren lieve jane Ik wens je een heerlijke dag toe en zo te lezen gaat dat wel lukken. Goeie ingrediënten heb je vandaag! sport bezoekje zoon en lekker eten Wat heeft een mens nog meer nodig... Ohh en een leuke buurman misschien wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden